اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004235326414794

نیدل برینگ چیست

نیدل برینگ چیست و انواع آن کدامند؟

کد: 140004235326414794

https://bit.ly/3yYVmY4

، تهران , (اخبار رسمی): نیدل برینگ Needle bearing در واقع نوعی رولبرینگ استوانه ای می باشد که دارای ساچمه هایی با قطر بسیار پایین می باشد. نیدل برینگ ها هم بصورت شعاعی و هم بصورت محوری تولید می شوند و اغلب در گرید های بالای فولادی به بازار عرضه می شوند.

نیدل برینگ چیست و انواع آن کدامند؟
نیدل برینگ Needle Bearing

نیدل برینگ در واقع نوعی یاتاقان صنعتی می باشد که با قطر بسیار کمی تولید شده و وزن و حجم اندکی دارد. استفاده از نیدل برینگ ها در صنایع هوافضا بسیار مرسوم است

نیدل برینگ Needle Bearing نوعی یاتاقان و یا به بیان جزئی تر نوعی از رولبرینگ های صنعتی می باشد که در زیر دسته رولبرینگ استوانه ای قرار دارد. نیدل برینگ ها دارای دو جز اصلی یعنی ساچمه های سوزنی و قفسه Cage نگهدارنده ساچمه ها هستند که وظیفه حفظ ساچمه ها را در موقعیتی مشخص بر عهده دارد. نیدل برینگ ها هم برای اتصال بر روی محور های افقی بصورت شعاعی و هم برای اتصال بر روی محور های عمودی بصورت کف گرد تولید می شوند.

نیدل برینگ ها به سبب قطر بسیار کم ساچمه هایی که دارند دارای حجم و در نتیجه وزن اندکی در مقایسه با دیگر انواع رولبرینگ و بلبرینگ هستند بگونه ای که گاهی شبیه به یک واشر و یا رینگ دیده می شوند. وزن و حجم پایین نیدل برینگ ها سبب انتخاب آنها بعنوان قطعه ای کاربردی در صنایع هوافضا می باشد که وزن نهایی کرفت یا سازه هوایی دارای اهمیت بالایی بوده و سعی در کاهش وزن قطعات مصرفی دارند. استفاده از نیدل برینگ ها در ابزار آلات اندازه گیری دقیق مانند کولیس ها و ساعت ها و همچنین در سیستم فرمان انواع ماشین آلات صنعتی نیز بسیار گسترده می باشد.

نیدل برینگ ها به سبب قطر کم ساچمه اغلب با تنسایل مقاومت کششی بالایی تولید می شوند تا مقاومت مناسبی در برابر اعمال تنش داشته باشند. سرعت دورانی ساچمه های نیدل برینگ ها بالاتر از رولبرینگ های استوانه ای و استفاده از میزان محدودتری متریال و هزینه کمتر در حمل و نقل به سبب سبک تر بودن سبب پایین آمدن قیمت این قطعه صنعتی می شود. نیدل برینگ ها با برند های معتبری چون تیمکن TIMKEN آمریکا، INA آلمان و ناچی NACHI ژاپن در بازار عرضه می شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بلبرینگ و رولبرینگ رول استحکام

وارد کننده و عرضه کننده انواع بلبرینگ، رولبرینگ و یاتاقان های صنعتی. انواع بلبرینگ کف گرد، بلبرینگ شیار عمیق و تماس زاویه ای، رولبرینگ های استوانه ای، نیدل برینگ و رولبرینگ های بشکه ای در سایز ها و برند های مختلف. انواع یاتاقان و یاتاقان بلبرینگ ها با برند های SKF, FAG, TIMKEN, KOYO, NTN, NACHI . مشاوره خرید انواع بلبرینگ، رولبرینگ و یاتاقان برای کاربری های مختلف بر روی ماشین آلات صنعتی و کشاورزی، بلبرینگ ماشین آلات راهسازی و بلبرینگ خودرو

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید