اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905014453714794

برند های اروپایی معتبر تولید کننده بلبرینگ و رولبرینگ

برند های اروپایی معتبر تولید کننده بلبرینگ و رولبرینگ

کد: 139905014453714794

https://bit.ly/3f2ZWdt

، تهران , (اخبار رسمی): برند های مختلفی در دنیا به تولید انواع بلبرینگ و رولبرینگ مبادرت دارند که در این بین برند های اروپایی تولید کننده مانند FAG , SKF برند آمریکایی تیمکن TIMKEN و برخی برند های تولید کننده بلبرینگ مانند NTN, NACHI, KOYO , NSK دارای شهرت جهانی هستند.

بلبرینگ FAG و بلبرینگ SKF دو مورد از معتبر ترین برند های اروپایی تولید کننده بلبرینگ، رولبرینگ و یاتاقان می باشند که تولیدات خود را طبق استاندارد CE اروپا عرضه می کنند.

برخی از برند های تولید کننده انواع بلبرینگ و رولبرینگ در دنیا دارای محصولاتی با کیفیت جهانی هستند بگونه ای که تولیدات آنها بر روی بسیاری از ماشین آلات صنعتی بصورت قطعه OE یعنی قطعه که در زمان خروج ماشین و دستگاه از کارخانه بر روی آن بسته شده است بکار گرفته می شود. از معتبر ترین برند های جهانی تولید کننده انواع بلبرینگ و رولبریگن برند بلبرینگ FAG آلمان می باشد که محصولات این شرکت در طی دو دوره جنگ جهانی نیز بر روی انواع ماشین آلات پر قدرت نظامی مانند تانک ها و حتی در صنایع هوایی بر روی هواپیما های نظامی نصب می شده اند. بلبرینگ FAG شاید به جردی یک قدم در جلوتر از دیگر تولید کنندگان بلبرینگ در سطح جهان قرار داشته و بسیاری از استاندارد های تولید بلبرینگ نیز توسط این برند به ثبت رسیده اند.

از برند های معتبر اروپایی تولید کننده بلبرینگ و رولبرینگ می توان به بلبرینگ SKF سوئد اشاره نمود که هم رده با بلبرینگ FAG عمل کرده و دارای تولیداتی برای اتصال بر روی انواع ماشین آلات صنعتی شامل انواع ماشین آلات راهسازی و معدنی، ماشین آلات حمل بتن، ماشین آلات کشورزی و تراش دارد. بلبرینگ SKF از آلیاژ های فولادی خاص و دارای عملیات حرارتی ویژه ای تولید می شود و دارای استحکام و سختی سطحی بسیار بالایی است.

برند های اروپایی معتبر تولید کننده بلبرینگ و رولبرینگ

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بلبرینگ و رولبرینگ رول استحکام

وارد کننده و عرضه کننده انواع بلبرینگ، رولبرینگ و یاتاقان های صنعتی. انواع بلبرینگ کف گرد، بلبرینگ شیار عمیق و تماس زاویه ای، رولبرینگ های استوانه ای، نیدل برینگ و رولبرینگ های بشکه ای در سایز ها و برند های مختلف. انواع یاتاقان و یاتاقان بلبرینگ ها با برند های SKF, FAG, TIMKEN, KOYO, NTN, NACHI . مشاوره خرید انواع بلبرینگ، رولبرینگ و یاتاقان برای کاربری های مختلف بر روی ماشین آلات صنعتی و کشاورزی، بلبرینگ ماشین آلات راهسازی و بلبرینگ خودرو

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید