اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904314449210874

اقامت اسپانیا

ویزای توریستی اسپانیا

کد: 139904314449210874

https://bit.ly/3fLtXQ5

، تهران , (اخبار رسمی): شما می توانید پس از ورود به اسپانیا تا زمانی که ویزای شما اعتبار دارد، در سایر کشورهای حوزه شنگن بدون محدودیت ورود و خروج کنید اما بلافاصله بعد از ترک حوزه شنگن این ویزا اعتبار خود را از دست می دهد.

ویزای توریستی اسپانیا
اخذ ویزای توریستی اسپانیا

ویزای توریستی اسپانیا از انواع ویزاهای پرمتقاضی در این کشور محسوب می شود که توسط این ویزا میتوان به کشور اسپانیا وارد شد و از این کشور بازدید کرد.

ویزای توریستی اسپانیا از انواع ویزاهای پرمتقاضی در این کشور محسوب می شود که توسط این ویزا میتوان به کشور اسپانیا وارد شد و از این کشور بازدید نمود. اگر به عنوان یک تبعه ایرانی قصد سفر توریستی به کشورهای دلچسب توریستی جنوب اروپا و مشخصا اسپانیا را دارید نیازمند مدارک و شرایطی خواهید بود که اکثر کشورهای اروپایی جهت دریافت ویزای شنگن از شما طلب می کنند.

بررسی ویزای توریستی اسپانیا

این نوع ویزا از زیرگروه ویزاهای کوتاه مدت اسپانیا بوده که انواع این ویزاها عبارتند از ویزای توریستی اسپانیا جهت سفر توریستی، ویزاهای کاری که با قصد اهداف تجاری برای بازه کمتر از سه ماه درخواست می شود، تعویض خط هوایی به جهت ترانزیت فرودگاهی، ویزاهای ترانزیت دریایی که اجازه اقامت 5 روزه در محدوده شگن را می دهد تا سپس از مرز شنگن خارج شوند و ویزای بازدید از خانواده، اقوام و آشنایان که می توان گفت اتباع ایرانی بیشتر جهت دو نوع ویزای توریستی و ویزای بازدید از خانواده درخواست دارند که با توجه به موضوع این مقاله در ادامه شرایط دریافت این نوع ویزاها را خواهید خواند.

مراحل دریافت ویزای توریستی اسپانیا

نخست درخواست وقت مصاحبه است که باید با توجه به شرایط کنونی زمانبندی نمائید. در حالت کلی بهتر است 90 روز قبل از تاریخ سفر درخواست خود را ارائه دهید. می توان تا نهایت 21 روز کاری قبل از تاریخ سفر هم این درخواست را به سفارت اسپانیا در کشور محل اقامتتان ارائه نمائید. اما با توجه به عواملی که شاید در پروسه تعویقی ایجاد کند بهتر است زودتر اقدام نمائید. سپس تکمیل فرم درخواست ویزا است. به یاد داشته باشید که اگر برای خانواده درخواست می دهید هر شخص مجزا باید این فرم را تکمیل نماید. در آخر نیز باید مدارک مورد نیاز را تهیه و ارائه دهید.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای توریستی اسپانیا

سفارت اسپانیا از شما مدارکی را با ترتیب زیر تحویل خواهد گرفت:

ارائه فرم درخواست ویزا و نامه وقت مصاحبه

ارائه دعوتنامه (در صورت وجود)

نامه رزرو هتل، بلیط پرواز و همچنین ارائه بیمه نامه مسافرتی با پوشش بیمه به زبان انگلیسی (زمان بندی این موارد مهم است)

مدارک شغلی اعم از ارائه نامه اشتغال کار، فیش حقوقی و یا در صورت داشتن کسب و کار ارائه مدارکی از قبیل اساس نامه، لیست حقوقی و بیمه کارمندان و کارگران (ترجمه اسپانیایی)

مدارک مالی در قالب ارائه پرینت بانکی 6 ماهه و تمکن مالی که از یک حساب باشد.

ترجمه شناسنامه

افرادی که زیر 18 سال سن دارند بایستی اصطلاحا اجازه نامه محضری از والدین دریافت کنند.

ارائه کپی از تمامی صفحات گذرنامه فعلی و قبلی که دارای مهر و استیکر ویزا است.

اصل گذرنامه (افراد بالای 18 سال باید امضا کرده باشند)

پرداخت هزینه ویزا، این هزینه برای افراد بزرگسال مبلغ 60€ (یورو) و برای افراد بین 6 تا 12 سال مبلغ 35€ (یورو) میباشد که قابل بازگشت نیست.

ورود به منطقه شنگن با ویزای یکبار ورود اسپانیا

شما می توانید پس از ورود به اسپانیا تا زمانی که ویزای شما اعتبار دارد، در سایر کشورهای حوزه شنگن بدون محدودیت ورود و خروج کنید اما بلافاصله بعد از ترک حوزه شنگن این ویزا اعتبار خود را از دست می دهد. افرادی که چندین بار به اسپانیا سفر کوتاه مدت داشته اند می توانند جهت ویزاهای مولتی که اجازه چند بار ورود و خروج را به آنها می دهد اقدام نمایند که این ویزاها نیز برای مدت زمان یک تا سه سال هم صادر می شوند.

بسیاری از افراد نیز به جهت سفر توریستی از طریق تور اقدام می کنند که اگر صرفا هدف شما هم بازدید از اسپانیا و چند کشور دیگر اروپایی باشد می توانید با شانس خیلی بالاتری برای دریافت ویزای توریستی اروپا اقدام نمائید؛ چرا که در این نوع درخواست ویزای شما از سوی تور بوده و به جهت ودیعه هایی که این تورها از شما دریافت می کنند تا ضمانت بازگشت شما به کشور باشد، ویزای شما راحت تر اخذ می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ویزا نیو

موسسه مهاجرتی ویزا نیو با برخورداری از همکاری وکلای با تجربه و بین المللی در اروپا ، کانادا ، امریکا و استرالیا سعی دارد تمامی امور حقوقی مهاجرت ( کاری، تحصیلی، توریستی، سرمایه گذاری و ثبت شرکت، تمکن مالی، اخذ انواع اقامت های بلند مدت و کوتاه مدت، مشاوره حقوقی به امور مهاجرین و پناهندگان و …) فعالیت می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی