کد: 139905074464514881

مهم‌ترین عوامل موثر بر خرید کمپرسور

راهنمای خرید کمپرسور

کد: 139905074464514881

https://bit.ly/30XPRti

، تهران , (اخبار رسمی): خرید کمپرسور هوا بدون داشتن اطلاعات کافی و تجربه خرید می‌تواند شما را دچار سردرگمی کنید؛ قبل از هر چیز ایا می‌دانید کمپرسور چیست؟ کمپرسور هوا یک ماشین مکانیکی برای فشرده سازی کاز و یا مایعات در صنایعی همچون پزشکی، لوازم خانگی و غیره کاربرد دارد.

راهنمای خرید کمپرسور
خرید کمپرسور هواکوب

برای خرید کمپرسور هوا علی رغم شناخت کارایی و انواع مختلف آن‌ها بهتر است از لوازم جانبی مورد نیاز نیز اطلاع داشته باشید.

 یکی از لوازم مورد نیاز درایر کمپرسور هوای هواکوب می‌باشد درایر به عنوان یک لوازم جانبی وظیفه جذب و خارج کردن رطوبت از هوای فشرده شده را دارد. در واقع استفاده از درایر کمپرسور هوا باعث خواهد شد تا میزان دمای درون کمپرسور کمی پایین‌تر آمده و سبب خشک شدن آب و بخار موجود در کمپرسور خواهد شد. همچنین یک شیر تخلیه بر روی دستگاه وجود دارد که می‌تواند بخار آب جذب شده توسط درایر را به طور زمان‌بندی شده و خودکار تخلیه کند. انواع درایر کمپرسور هوا را می‌توان در دو نوع درایر تبرید  و درایر جذبی دسته بندی کرد.

قطعات کمپرسور نیز موردی مهم هستند؛ برای مثال فرآورده روغن کمپرسور که در بخش قطعه‌ها دسته بندی می‌شود مورد اهمیت است. روغن در کمپرسور همواره وظیفه روانکاری میان قطعات را داشته و نبود آن می‌تواند باعث ساییدگی و از بین رفتن سایر بخش‌های کمپرسور شما شود. این فرآورده از قطعات کمپرسور فلسفه ساده و در عین حال مهمی برای استفاده داشته است. همانطور که می‌دانید یک کمپرسور از قطعات مکانیکی متصل بهم و متفاوتی تشکیل شده است که نتیجه درگیری و حرکت این قطعات فشار حاصل را تولید می‌کند. اتصال و چرخش پیوسته به هم در این قطعات در نهایت می‌تواند باعث ساییدگی و خوردگی در قطعات شود ! بنابراین برای جلوگیری از این موضوع از روغن در کمپرسور استفاده می‌شود. 

هواکوب این امکان را فراهم کرده است تا شما از طریق ادرس زیر بتوانید لوازم جانبی کمپرسور هوا را بدون واسطه تهیه نمایید. جهت ورود به صفحه مذکور روی لینک زیر کلیک نمایید:

http://havakoob.com/product-category/accessories/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هواکوب

عوامل گوناگون و متعددی ( داخلی و خارجی ) در برابر چرخه صنعتی و تولیدی جامعه ما خودنمایی میکند تا این چرخه را کند کرده یا باز دارند، ولی هیچ جامعه ای در شرایط کنونی نمی تواند خود را از تولید صنعتی بی نیاز ببیند. در این راستا شرکت هواکوب سپنتا تمام توان خود را بکار گرفته تا در زمینه خدمات از قبیل سرویس و نگهداری، تامین قطعات یدکی، آموزش و اورهال کمپرسورهای هوای فشرده اینگرسولرند و اطلس کوپکو و …. ارائه نموده و ماندگاری و رشد خود را درپیوستگی به رشد و ماندگاری شرکت ها و گروه های صنعتی و تولیدی میبینیم، لذا بر این اساس همه توانایی و دانش فنی خود را بکار بسته ایم تا در تامین قطعات بهترین، در زمینه قیمت مناسب ترین، در ارائه خدمات مجرب ترین و آموزش بروزترین باشیم. باشد تا در کنار مدیران، صنعتگران و کارکنانی که همه توان خود را بکار گرفته تا همچنان چرخهای تولید و صنعت این جامعه را به پیش ببرند با ارائه خدماتی ارزنده، بار کوچکی را به دوش گیریم.

منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید