کد: 139908134728514881

اینگرسولرند معروف ترین برند

برندهای معروف کمپرسور

کد: 139908134728514881

https://bit.ly/3lbmEUv

، تهران , (اخبار رسمی): برند اینگرسولرند مدل های مختلفی از کمپرسورهای دیزلی و در مواردی پیستونی را برای مصرف کنندگان ارائه داده است.

برندهای معروف کمپرسور
اینگرسولرند

فروش کمپرسورها تحت برندهای مختلفی در بازار انجام می‌گیرد که از معروف ترین آنها می‌توان به کمپرسورهای برند اینگرسولرند اشاره کرد. برند اینگرسولرند برندی با کیفیت و در عین حال با قیمت پایین است که خرید کمپرسورهای آن برای افرادی که به دنبال کیفیت با هزینه پایین هستند تناسب است.

اینگرسولرند مدل های مختلفی از کمپرسورهای دیزلی و در مواردی پیستونی را برای مصرف کنندگان ارائه داده است؛ در ادامه این مطلب به معرفی یکی از پرفروش‌ترین کمپرسورهای اینگرسولرند در نمایندگی فروش و تعمیرات کمپرسور هواکوب پرداخته خواهد شد.

پرفروش ترین کمپرسور اینگرسولرند در هواکوب

کمپرسور های دیزلی اینگرسولرند همواره مدلهای بسیاری دارند که هر کدام بسته به نیاز مشتری کارکرد متفاوت دارند. در سال گذشته درخواست برای خرید کمپرسور اینگرسولرند مدل ۱۸۵ بیشترین درخواست را از سوی مشتریان نمایندگی هواکوب داشته است.

کمپرسور اینگرسولرند مدل ۱۸۵ از موتوری با قابلیت بالا برخوردار است که مزیت قابل توجه آن امکان جابجایی و حمل بدون دردسر آن است؛ کمپرسور دیزلی اینگرسولرند مدل ۱۸۵ با قابلیت جابجایی و ظرفیت ۲۷ لیتری مخزن سوخت آن می‌تواند یک خرید به صرفه کمپرسور هوا دیزلی در میان انواع مختلف آن باشد. برای خرید این کمپرسور و آشنایی بیشتر با ویژگی‌ها و کارکرد آن به وبسایت هواکوب مراجعه کنید.

منبع: کمپرسور اینگرسولرند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هواکوب

عوامل گوناگون و متعددی ( داخلی و خارجی ) در برابر چرخه صنعتی و تولیدی جامعه ما خودنمایی میکند تا این چرخه را کند کرده یا باز دارند، ولی هیچ جامعه ای در شرایط کنونی نمی تواند خود را از تولید صنعتی بی نیاز ببیند. در این راستا شرکت هواکوب سپنتا تمام توان خود را بکار گرفته تا در زمینه خدمات از قبیل سرویس و نگهداری، تامین قطعات یدکی، آموزش و اورهال کمپرسورهای هوای فشرده اینگرسولرند و اطلس کوپکو و …. ارائه نموده و ماندگاری و رشد خود را درپیوستگی به رشد و ماندگاری شرکت ها و گروه های صنعتی و تولیدی میبینیم، لذا بر این اساس همه توانایی و دانش فنی خود را بکار بسته ایم تا در تامین قطعات بهترین، در زمینه قیمت مناسب ترین، در ارائه خدمات مجرب ترین و آموزش بروزترین باشیم. باشد تا در کنار مدیران، صنعتگران و کارکنانی که همه توان خود را بکار گرفته تا همچنان چرخهای تولید و صنعت این جامعه را به پیش ببرند با ارائه خدماتی ارزنده، بار کوچکی را به دوش گیریم.

منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید