اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905154478514902

ریبون رنگی هایتی

کد: 139905154478514902

https://bit.ly/2PPDzy5

، تهران , (اخبار رسمی): ریبون رنگی توسط تجهیزات فروشگاهی هیدیکا برای چاپ رنگی روی کارت pvc به بازار عرضه شد

ریبون رنگی هایتی
ریبون رنگی هایتی

ریبون رنگی هایتی که توسط  پرینتر HITI cs200 برای چاپ رنگی روی کارت pvc  با تکنولوژی چاپ مستقیم  انجام می گیرد

ریبون رنگی هایتی که توسط  پرینتر HITI cs200 برای چاپ رنگی روی کارت pvc  با تکنولوژی چاپ مستقیم  انجام می گیرد  که دارای 5 پنل می باشد که شامل Y  M C  K O که به ترتیب رنگ های  زرد Y ، رنگ  قرمز M، رنگ آبی  C ، رنگ مشکی K  و آخری که رنگ نیست OVERLAY  یک لایه شفاف و یا پوشش نازکی که روی کارت کشیده می شود برای ماندگاری چاپ  در سطح کارت پی وی سی می باشد.

مشخصات و ویژگی های ریبون رنگی هایتی

این ریبون قادر به چاپ 200 کارت پشت و رو می باشد یا 400 کارت یک رو

امکان استفاده چاپ تمام رنگ و یا تک رنگ

مخصوص پرینتر های hitics200 می باشد

چاپگر ریبون رنگی هایتی

وقتی صحبت از چاپ و چاپگر می آید بیشتر افراد به چاپگرهای لیزری یا چاپگرهای جوهر افشان فکر می کنند.

چاپگرهای لیزری برای چاپ سریع (معمولاً فقط به رنگ سیاه) از کارتریج های تونر(Toner) استفاده می کنند.

پرینتر های PVC از هر دو چاپگر متداول متفاوت است، زیرا در آن هیچ جوهر مایع و همچنین جوهر پودری استفاده نمی شود. در عوض، نوارهای چاپگر PVC حاوی لایه های نازک رنگی است که بر روی سطح کارت (در چاپگرهای مستقیم به کارت) یا لایه ای با روکش (در چاپگرهای انتقال معکوس) با استفاده از حرارت اعمال می شود.

انواع ریبون های رنگی هایتی  و تفاوت آن ها

ممکن برای انتخاب یک ریبون شما سردرگم شوید انتخاب ریبون در این حال کار ساده ای است اگر در انتخاب خود دقت کنید و هدفتان را مشخص کنید.

ریبون رنگی YMCK

ریبون رنگی YMCKO

ریبون رنگی YMCKOK

ریبون رنگی  هایتی YMCk

همانطور که بالا ذکر شد همه رنگ های موجود در طیف قابل مشاهده با استفاده از ترکیبی از چهار رنگ تولید می شوند: زرد (Y)، قرمز (M)، آبی (C) و سیاه (K). به عنوان مثال، ترکیب های زرد و فیروزه ای برای سبز شدن است. طراحی درخشان چاپگر کارت شما، به همراه نرم افزار کارت شناسایی شما، به شما امکان می دهد تا با استفاده از ترکیبی از این رنگ ها، به معنای واقعی کلمه میلیون ها تن از تغییرات رنگ و تفاوت های مختلف را چاپ کنید و در نتیجه جلوه های واقع گرایانه ای از عکس خیره کننده  داشته باشید.

ریبون رنگی هایتی YMCKO

به بیان ساده تر، یک ریبون YMCKO برای چاپ کارت های رنگی کامل و پر رنگ است که حتی دقیق ترین شرایط را نیز برآورده می کند. از طرف دیگر، در صورت نگه داشتن کارت شناسایی شما به صورت نگهدارنده در یک نشان محافظ، استفاده از ریبون با صفحه روی جلد شفاف ممکن است لازم نباشد. در این حالت، یک نوار YMCK بسیار خوب است.

“O” در نام ریبون حاوی یک پوشش محافظ روشن و محافظ است که نیاز به لمینیتور را از بین می برد. ریبون های YMCKO سال ها عمر را به کارت ها و نشان های شما اضافه می کنند، نیاز به زمان و زحمت لمینت کردن آنها را برطرف می کنید.

پنل o یا Overlay کارایی آن

محافظت بیشتری در برابر دستکاری می کند

ساییدگی و پارگی ناشی از ساییدگی به کارتها را کاهش می دهد چه از جیب و چه از کیف پول، یا هنگام قطع شدن از تسمه یا بند گردن.

ریبون رنگی هایتی YMCKOK

YMCKOKچهار رنگ با مشکی در پشت یک ریبون تمام رنگی که می تواند متن پشتیبان کارتهای پلاستیکی شما باشد و نیز متن سیاه یا بارکد چاپ کند. کارتهای عضویت، کارتهای وفاداری، شناسه دانشجویی  عالی است.

چاپ تک طرفه یا دو طرفه؟

اگر فقط در یک طرف کارت شناسایی چاپ می کنید، می توانید از بین چهار رنگ YMCK، چهار رنگ با روکش (YMCKO) یا ریبون های تک رنگ استفاده کنید.

با این حال، اگر شما نیاز به چاپ در هر دو طرف کارت دارید، به ریبون دو طرفه YMCKOK احتیاج دارید. این نوار کارت ویزیت شش پنل، یک رنگ کامل را از یک طرف به همراه یک روکش شفاف و مشکی (که توسط “K” نشان داده شده است) در دو طرف چاپ می کند. چاپ پشتی می تواند شامل متن سیاه یا بارکد باشد.

تعداد چاپ کارت

قبل از خرید ریبون،  تخمین بزنید که کارت های مورد نیاز برای مدت زمان طولانی می خواهید یا نه، بنابراین می توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

این نوع ریبون قابلیت چاپ 400 عدد کارت پی وی سی تک طرفه و یا 200 عدد کارت دو طرفه را دارا می باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت تجهیزات فروشگاهی هیدیکا مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماشین های اداری و تجهیزات فروشگاهی هیدیکا

هیدیکا برترین چاپخانه تخصصی چاپ کارت (pvc) که در زمینه چاپ انواع کارت های پی وی سی مانند کارتهای اینترنت، تلفن، کارت پرسنلی، کارت بلیط، کارت حضور و غیاب، کارت کنترل تردد، کارت دانشجوئی، کارت شهر بازی و … فعالیت می کند که مجهز به دستگاه های چاپ افست و دیجیتال ( مستقیم و غیر مستقیم ) می باشد و هم اکنون مدعی اولین و برترین کیفیت چاپ و تولید انواع کارتهای pvc می باشد. همچنین جهت برآورده کردن نیاز سازمان های بزرگ جهت چاپ کارت های پرسنلی درون سازمانی پرینتر های تخصصی چاپ کارت پی وی سی را با بالاترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه جهت فروش در اختیار سازمان ها قرار می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]