چاپ کارت بهداشت برای کنترل سلامت

کد: 139910224855714902

https://bit.ly/3oDkleG

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت هیدیکا ارائه دهنده انواع کارت های پی وی سی و کارت بهداشت با کیفیت عالی است.

چاپ کارت بهداشت
چاپ کارت بهداشت برای کنترل سلامت

کارت بهداشت چیست؟

ما در این مقاله به معرفی کارت بهداشت و کاربرد آن که یکی از انواع کارت پی وی سی می باشد خواهیم پرداخت. کارت بهداشت کارتی است که باید مطابق با قانون کارکنان و متصدیان برای کنترل سلامت داشته باشند. این نوع کارت در واقع جهت اطمینان از صحت متصدیان به بیماری های انگلی واگیر دار و قارچی و مربوط به پوست، مو و ناخن می باشد که در برخی مراکز وجود آن برای اشتغال الزامی است. کارت بهداشت از جنس pvc است که طبق طرح وزارت بهداشت در دفاتر پیشخوان صادر می شود. برای صدور این کارت های معاینات پزشکی و آزمایشات غربالگری صورت می گیرد. بنابراین می توان گفت برخی از اصناف و مراکز تهیه، تولید، توزیع، نگهداری، حمل و نقل و فروش مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی ملزم به تهیه این کارت ها هستند.

 

چاپ کارت بهداشت PVC

در چاپ کارت بهداشت آنچه که حائز اهمیت است بعد انتخاب جنس آن  که به دلیل مقاومت بسیار و طول عمر بالا، PVC است،  پرینتر و ریبون مورد استفاده برای این نوع از کارت ها می باشد. همان طور که قبلا گفتیم در دفاتر پیشخوان این کارت ها صادر می شود بنابراین این دفاتر باید اقدام به تهیه کارت پرینترها و مواد مصرفی این کارت ها کنند. از مواد مصرفی این کارت ها ریبون نوع  YMCKO است. تنها تفاوتی که این کارت ها با سایر کارت ها دارند این است که یک روی آن دارای متن ثابت بوده که به صورت افست و در تیتراژ بالا چاپ می شود  و روی دیگر آن توسط پرینتر های رومیزی چاپ می شود.

 

بهترین کارت پرینتر برای چاپ کارت بهداشت در دفاتر پیشخوان

در میان انواع کارت پرینترها، کارت پرینتری که دارای سرعت بالای چاپ و مواد مصرفی پرینتر ارزان و ریبون های رنگی آن موجود است بهترین و مناسبترین آنها برای چاپ کارت بهداشت است. که در این میان کارت پرینتر هایتی و مواد مصرفی آن دارای تمام موارد گفته شده است.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت هیدیکا مراجعه کرده و با انواع کارت های پی وی سی آشنا شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماشین های اداری و تجهیزات فروشگاهی هیدیکا

هیدیکا برترین چاپخانه تخصصی چاپ کارت (pvc) که در زمینه چاپ انواع کارت های پی وی سی مانند کارتهای اینترنت، تلفن، کارت پرسنلی، کارت بلیط، کارت حضور و غیاب، کارت کنترل تردد، کارت دانشجوئی، کارت شهر بازی و … فعالیت می کند که مجهز به دستگاه های چاپ افست و دیجیتال ( مستقیم و غیر مستقیم ) می باشد و هم اکنون مدعی اولین و برترین کیفیت چاپ و تولید انواع کارتهای pvc می باشد. همچنین جهت برآورده کردن نیاز سازمان های بزرگ جهت چاپ کارت های پرسنلی درون سازمانی پرینتر های تخصصی چاپ کارت پی وی سی را با بالاترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه جهت فروش در اختیار سازمان ها قرار می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید