اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912265062514902

نحوه محافظت از کارت پرینتر

کد: 139912265062514902

https://bit.ly/2OJTpNs

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت هیدیکا انواع کات پرینتر و چاپگر کارت pvc فارگو و هایتی و اولیس و... را با عالی ترین کیفیت به بازار عرضه می‌کند.

نحوه محافظت از کارت پرینتر
نحوه محافظت از کارت پرینتر

محافظت از کارت پرینتر

محافظت از کارت پرینتر یکی از مسائلی می باشد که مورد توجه قرار گرفته است. زیرا ممکن است هنگام چاپ کارت شناسایی یا کارت‌های دیگر با موارد زیر بر خورد کنید:

  • کارت‌های شناسایی وارد دستگاه نمی‌شوند
  • شکستن ریبون چاپگر کارت
  • کاهش کیفیت تصویر

هر یک از موارد فوق، یک تجربه ناامیدکننده و بد برای شما می باشد. خبر خوب این است که معمولاً با دو مورد بسیار ارزان قیمت می توان از آنها اجتناب کرد:

  1. روکش یا پوشش گرد و غبار
  2. کیت تمیز کننده چاپگر.

دلیل خریداری پوشش گرد و غبار و کیت تمیز کننده 

افزودن این موارد به سفارش چاپگر شما کاری بی فایده نیست! نحوه محافظت از کارت پرینتر استفاده از پوشش گرد و غبار و کیت تمیز کننده چاپگر می باشد که باعث عمر بیشتر چاپگر هستند. در واقع بهترین و ارزان ترین مواردی است که با خرید چاپگر یا سیستم چاپگر شما همراه است. گرد و غبار اولین دشمن چاپگر … و دشمن هر چیز الکترونیکی می باشد.

روکش گرد و غبار و کیت تمیز کننده می تواند از مشکلات کوچک مانند ذره ای از گرد و غبار که باعث ایجاد یک پیکسل در چاپ می شود، جلوگیری کند،. بله، گرد و غبار می تواند و باعث آسیب بسیاری به چاپگر برای کسانی شده است که تصمیم گرفته اند روی مورد دوم سرمایه گذاری نکنند که با کمترین هزینه می توان از آن استفاده کرد.

زمان استفاده از پوشش گرد و غبار

هنگامی که چاپگر استفاده نمی شود، کافی است پوشش گرد و غبار را روی چاپگر قرار دهید و در صورت نیاز به استفاده از چاپگر ، آن را جدا کنید. هر بار که ریبون خود را تغییر می دهید یا هنگامی که چاپگر بیش از یک ماه استفاده نشده است، یک کیت تمیز کردن از طریق چاپگر اجرا کنید. موارد بالا دو گزینه بسیار ساده و ارزان برای صرفه‌جویی در زمان و پول هستند که چاپگر کارت شناسایی  و کارت پرینتر را از شر گرد و غبار که غیر ضروری است، حفظ می‌کند!

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت هیدیکا مراجعه کرده و با انواع کارت پرینتر آشنا شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماشین های اداری و تجهیزات فروشگاهی هیدیکا

هیدیکا برترین چاپخانه تخصصی چاپ کارت (pvc) که در زمینه چاپ انواع کارت های پی وی سی مانند کارتهای اینترنت، تلفن، کارت پرسنلی، کارت بلیط، کارت حضور و غیاب، کارت کنترل تردد، کارت دانشجوئی، کارت شهر بازی و … فعالیت می کند که مجهز به دستگاه های چاپ افست و دیجیتال ( مستقیم و غیر مستقیم ) می باشد و هم اکنون مدعی اولین و برترین کیفیت چاپ و تولید انواع کارتهای pvc می باشد. همچنین جهت برآورده کردن نیاز سازمان های بزرگ جهت چاپ کارت های پرسنلی درون سازمانی پرینتر های تخصصی چاپ کارت پی وی سی را با بالاترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه جهت فروش در اختیار سازمان ها قرار می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]