اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909174794114902

بررسی ویژگی های کارت پرینتر هایتی

کد: 139909174794114902

https://bit.ly/3ou4deW

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت هیدیکا انواع کارت پرینتر هایتی را برای رضایت مشتریان و مصرف کنندگان ارائه می دهد.

بررسی ویژگی های کارت پرینتر هایتی
بررسی ویژگی های کارت پرینتر هایتی

کارت پرینتر هایتی یکی از پرکاربردترین و پر فروش ترین کارت پرینتر های موجود در بازار است..علاوه بر سرعت چاپ و کیفیت مناسب از نظر قیمت نیز ارزان ترین چاپگر کارت پی وی سی موجود در ایران است

در این مقاله ما می خواهیم ویژگی های پرینتر کارت هایتی را که باعث تمایز این پرینتر نسبت به سایر پرینتر ها شده است، بیان نماییم. کارت پرینتر هایتی یکی از پرکاربردترین و پر فروشترین کارت پرینترهای موجود در بازار است که کاربران زیادی از آن استقبال کرده­اند. علاوه بر سرعت چاپ و کیفیت مناسب چاپی که دارد ، از نظر قیمت نیز ارزان ترین چاپگر کارت پیویسی موجود در ایران است که ریبونها و مواد مصرفی آن به راحتی و با قیمت مناسب میتوان تهیه کرد بنابراین این چاپگر مناسب  شرکتها و ارگانهایی است که می خواهند یک چاپگر با کیفیت با صرف هزینه کمتر داشته باشند.

کارت پرینترهای هایتی از تکنولوژی چاپ مستقیم برای چاپ کارتهای پی وی سی استفاده می کنند. ازکارت پرینتر هایتی برای چاپ انواع کارت های پی وی سی و هوشمند مانند کارت پرسنلی، کارت ویزیت، کارت دانشجویی، کارت های عضویت و … برای استفاده در اغلب ادارات و مراکز استفاده قرار می شود.

جهت افزایش امنیت کارت ها و متناسب با نیاز مشتری، این کارت پرینت ها قابلیت کد گذاری انواع کارت های هوشمند مانند کارت مغناطیسی، کارت بدون تماس مایفر و کارت هوشمند  را دارا می باشند. همچنین این چاپگر از ریبون های YMCKO ، YMCKOK ، KO ، K و ریبون نیم پنل YMCKO پشتیبانی می کند که به وسیله ی نرم افزار اختصاصی می توان آن را ارتقاء داد.

 

ویژگی های بارز کارت پرینتر هایتی

  • سرعت و قابلیت اطمینان

سرعت این چاپگر برای چاپ تک رنگ مشکی 5 ثانیه و چاپ تمام رنگی 20 ثانیه میباشد.

دارای مخزن ورودی 100کارت و خروجی 100 کارت می باشد.

  • قابلیت اتصال و سازگاری به شبکه و کابل ارتباطی USB را دارا می باشد.
  • با سیستم عامل های سازگار با سیستم عاملهای Windows 2000 ، XP ، VISTA ، ۷ ، ۸ سازگار می باشد
  • ماژول تماس با تراشه هوشمند SMART را پشتیبانی می کند
  • قابلیت کد گذاری ماژول کارت های مغناطیسی
  • قابلیت کد گذاری ماژول کارت های بدون تماس RFID))
  • ابعاد کوچک و جمع و جور آن

 

انواع کارت پرینترهای هایتی

  • کارت پرینتر هایتی Cs 320
  • کارت پرینتر هایتی Cs 200

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارت پینتر هایتی به سایت شرکت هیدیکا  مراجعه کنند و با انواع مدل های آن آشنا شوند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماشین های اداری و تجهیزات فروشگاهی هیدیکا

هیدیکا برترین چاپخانه تخصصی چاپ کارت (pvc) که در زمینه چاپ انواع کارت های پی وی سی مانند کارتهای اینترنت، تلفن، کارت پرسنلی، کارت بلیط، کارت حضور و غیاب، کارت کنترل تردد، کارت دانشجوئی، کارت شهر بازی و … فعالیت می کند که مجهز به دستگاه های چاپ افست و دیجیتال ( مستقیم و غیر مستقیم ) می باشد و هم اکنون مدعی اولین و برترین کیفیت چاپ و تولید انواع کارتهای pvc می باشد. همچنین جهت برآورده کردن نیاز سازمان های بزرگ جهت چاپ کارت های پرسنلی درون سازمانی پرینتر های تخصصی چاپ کارت پی وی سی را با بالاترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه جهت فروش در اختیار سازمان ها قرار می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]