کدگذاری کارت‌های هوشمند تماسی

کد: 139910014825814902

https://bit.ly/3butfHx

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت هیدیکا عرضه کننده انواع کارت های پی وی سی و هوشمند با کیفیت عالی به بازار می باشد.

کدگذاری کارت‌های هوشمند تماسی
کدگذاری کارت‌های هوشمند تماسی

کارت هوشمند یک کارت پلاستیکی یا پی وی سی به اندازه یک کارت اعتباری است، که با یک چیپ یکپارچه ایجاد می‌شود که می‌تواند برای افزودن، پاک کردن یا ویرایش هر گونه داده میزبان پیکربندی شود.

کارت‌های هوشمند تماسی 

کارت‌های هوشمند تماسی در ۲۵ سال گذشته مورد استفاده قرار گرفته‌اند و بیش از یک میلیارد کارت تا کنون پخش شده‌اند. کارت هوشمند یک کارت پلاستیکی یا پی وی سی به اندازه یک کارت اعتباری است، که با یک چیپ یکپارچه ایجاد می‌شود. این چیپ می‌تواند ۱۰۰ برابر بیشتر از یک نوار مغناطیسی باشد. که می‌تواند برای افزودن، پاک کردن یا ویرایش هر گونه داده میزبان پیکربندی شود. از کاربرد کارت های هوشمند در حمل و نقل و کتابخانه ها و کارت شناسایی می توان اشاره کرد. در این مقاله شما را با کدگذاری کارت‌های هوشمند تماسی آشنا خواهیم کرد.

 

فرآیند کدگذاری در یک نگاه

کدگذاری کارت‌های هوشمند تماسی با یک روش یکپارچه برای دارنده کارت انجام می‌شود. این فرآیند با توجه به کارت هوشمند هدف، با فرآیندهای اجرایی مختلف و سطوح پیچیدگی متفاوت است. به طور کلی، درست مانند هر کامپیوتری، داده‌های باینری در یک مدار الکترونیکی مینیاتوری نوشته می‌شوند.

 

رمزگذاری کارت هوشمند با Evolis

برای شخصی کردن چیپ ها،  Zenius, Primacy, Primacy Lamination, Elypso, Quantum 2, Avansia, KC200, KC200B, KM500B, KM2000B  یک شبکه هوشمند ارتباطی را که با سیستم سازگار است و مطابق با استاندارد کدگذاری  ISO 7816-2  ارایه می‌دهند. این چاپگر همچنین یک اتصال‌دهنده DB-9 را نشان می‌دهد که مستقیما به شبکه هوشمند ارتباطی متصل است، و یک  کدگذار خارجی را برای پیکربندی این چیپ قبول می‌کند. در واقع رمزگذاری کارت ها بسیار انعطاف‌پذیراست که هر کارت هوشمند تماسی را در عرض چند دقیقه کدگذاری خواهد کرد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کات های هوشمند و انواع آن به سایت شرکت هیدیکا مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماشین های اداری و تجهیزات فروشگاهی هیدیکا

هیدیکا برترین چاپخانه تخصصی چاپ کارت (pvc) که در زمینه چاپ انواع کارت های پی وی سی مانند کارتهای اینترنت، تلفن، کارت پرسنلی، کارت بلیط، کارت حضور و غیاب، کارت کنترل تردد، کارت دانشجوئی، کارت شهر بازی و … فعالیت می کند که مجهز به دستگاه های چاپ افست و دیجیتال ( مستقیم و غیر مستقیم ) می باشد و هم اکنون مدعی اولین و برترین کیفیت چاپ و تولید انواع کارتهای pvc می باشد. همچنین جهت برآورده کردن نیاز سازمان های بزرگ جهت چاپ کارت های پرسنلی درون سازمانی پرینتر های تخصصی چاپ کارت پی وی سی را با بالاترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه جهت فروش در اختیار سازمان ها قرار می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید