اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909244812614902

امنیت کارت های PVC

کد: 139909244812614902

https://bit.ly/382jjBO

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت هیدیکا انواع کارت های پی وی سی را با امنیت بالا چاپ می کند.

امنیت کارت های PVC
امنیت کارت های PVC

اگر به کارت‌های شناسایی با رنگ کامل و گرافیک و با حجم زیادی نیاز دارید، توصیه می‌کنیم که از یک چاپگر کارت شناسایی بالاتر  و دو رویه استفاده کنید که یک راه‌حل خوب برای افزایش بهره‌وری و امنیت می باشد.

چگونه می توان کارت های پی وی سی را امن کرد؟

در این مقاله امنیت کارت های پی وی سی را مورد بررسی قرار می دهیم. کارت شناسایی پی وی سی را می توان با راه‌حل‌هایی مانند نوارهای مغناطیسی و تکنولوژی امنیتی بالا مانند چیپ های هوشمند  امن کرد.

 

ویژگی‌های امنیتی کارت شناسایی PVC

  • امنیت بصری

اولین ویژگی‌ امنیتی ارایه‌شده توسط کارت‌های شناسایی PVC  می باشد. به حداکثر رساندن قابلیت‌های امنیت بصری کارت‌های شناسایی  PVC بسیار فراتر از یک کارت شناسایی ساده است، که به راحتی بتواند توسط هر کسی با فن‌آوری چاپ پایه، زمان و چند ابزار خانگی تقلب انجام شود. برای بیرون آوردن بیش‌ترین استفاده از امنیت کارت (PVC)، ما همیشه توصیه می‌کنیم که کارت‌های شما شامل یک تکنولوژی شناسایی دیداری باشند. این کار با عث جلوگیری از کپی کردن یک کارت PVC  و یا تغییر آن به هر صورت می‌شود.

 

  • امنیت دیجیتال

ویژگی‌های امنیتی دیجیتالی نشان می‌دهند که یک کارت PVC  نحوه دسترسی مردم به پایانه‌های خاص، ورودی ها و غیره را در سازمان خود تعیین می‌کند. بهترین گزینه‌ها در این زمینه نوارهای مغناطیسی، تراشه‌های هوشمند و قابلیت‌های ارتباطی نزدیک RFID هستند. به عنوان مثال، کارت‌های  PVC می‌تواند به افراد اجازه دسترسی به کارت را ندهد.

آیا یک چاپگر استاندارد می‌تواند برای چاپ روی کارت‌های PVC استفاده شود؟

یک کارت شناسایی PVC  ممکن است با راه‌حل‌های چاپ استاندارد سازگار نباشد (اگر این کار را انجام دهید، ممکن است به چاپگر و کارت شناسایی PVC خود آسیب رسانده باشید). بهترین راه برای چاپ روی یک کارت PVC استفاده از یک چاپگر کارت شناسایی PVC است.  مانند چاپگرهای استاندارد، چاپگرهای کارت شناسایی PVC  با قابلیت‌های متنوعی مواجه هستند.  برای مثال، اگر شما تنها به کارت‌های شناسایی  PVC پایه نیاز دارید، می‌توانید چاپگر کارت شناسایی پایین تر انتخاب کنید که دارای ویژگی‌های اساسی و سرعت چاپ متوسط باشد. اگر از طرف دیگر، شما به کارت‌های شناسایی با رنگ کامل و گرافیک و با حجم زیادی نیاز دارید، توصیه می‌کنیم که از یک چاپگر کارت شناسایی بالاتر  و دو رویه  استفاده کنید. از مزایای کارت‌های شناسایی PVC  این است که یک راه‌حل برجسته برای افزایش بهره‌وری و امنیت می باشد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت هیدیکا مراجعه کنند و با انواع کارت پرینترها آشنا شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماشین های اداری و تجهیزات فروشگاهی هیدیکا

هیدیکا برترین چاپخانه تخصصی چاپ کارت (pvc) که در زمینه چاپ انواع کارت های پی وی سی مانند کارتهای اینترنت، تلفن، کارت پرسنلی، کارت بلیط، کارت حضور و غیاب، کارت کنترل تردد، کارت دانشجوئی، کارت شهر بازی و … فعالیت می کند که مجهز به دستگاه های چاپ افست و دیجیتال ( مستقیم و غیر مستقیم ) می باشد و هم اکنون مدعی اولین و برترین کیفیت چاپ و تولید انواع کارتهای pvc می باشد. همچنین جهت برآورده کردن نیاز سازمان های بزرگ جهت چاپ کارت های پرسنلی درون سازمانی پرینتر های تخصصی چاپ کارت پی وی سی را با بالاترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه جهت فروش در اختیار سازمان ها قرار می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار