کدگذاری کارت‌های هوشمند غیرتماسی

کد: 139910154846514902

https://bit.ly/3oF2xzW

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت هیدیکا انواع کارت های پی وی سی و هوشمند را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به بازار عرضه می کند.

کدگذاری کارت‌های هوشمند غیرتماسی
کدگذاری کارت‌های هوشمند غیرتماسی

کارت‌های هوشمند غیرتماسی

کارت های هوشمند کاربرد فراوانی در زندگی امروزه دارد. این کارت‌ها کاربردهای مختلفی در بخش شناسایی، جهت کنترل تردد، کنترل دسترسی افراد، پرداخت‌های بانکی، کارت تخفیف، کارت هدیه، کارت عضویت و غیره دارند. بنابراین آشنایی با این کارت ها و عملکردشان ما را در استفاده بهتر از آنها بیشتر کمک می کند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه کدگذاری کارت‌های هوشمند غیرتماسی آشنا کنیم. یک کارت غیرتماسی بدون هیچ ارتباط فیزیکی با خواننده کار می‌کند و  ارتباط از طریق فرکانس‌های مایکروویو انجام می‌شود.

یک کارت غیرتماسی، متشکل از چندین جز است:

  • یک چیپ (با یک فرستنده مایکروویو)
  • آنتن
  • یک پشتیبانی کاغذ / رسانه یا یک کارت پلاستیکی

مدل‌های مختلفی از کارت‌ها (از ساده تا بسیار پیچیده) برای چندین کاربرد وجود دارد. در کدگذاری کارت‌های هوشمند غیرتماسی تراشه کلید اصلی کارت‌های غیرتماسی است که همه ارتباطات با خواننده و همچنین ذخیره داده، رمزگذاری داده‌ها و امنیت دسترسی را کنترل می‌کند.

تعامل با خواننده

خواننده امواج الکترو مغناطیسی می‌فرستد که یک میدان مغناطیسی ایجاد می‌کنند که همراه با آنتن‌های غیرتماسی، یک میدان مغناطیسی ایجاد می‌کنند. یک کارت پاسیو، این میدان مغناطیسی را برای انرژی که برای تولید مدار چیپ استفاده می‌شود، نشان می‌دهد. سپس چیپ ها این امواج را باز می‌کند و آن‌ها را به خواننده می‌فرستد که امواج جدید را به داده‌های دیجیتالی قابل‌تشخیص تبدیل می‌کند. این کارت زمانی عمل می کند که طول آن 3 تا ۱۰  cms برای خواننده باشد.  برخی از کارت‌های غیرتماسی، از فرکانس‌های رادیویی با فاصله حتی طولانی‌تر کار می‌کنند.

کدگذاری کارت‌های غیرتماسی با Evolis

اولیس و زنیوس و پریماسی و  Primacy Lamination, Elypso, Quantum 2, Avansia,Tattoo2RW, KC200, KC200B, KM500B KM2000B  کارت‌های غیرتماسی را پیشنهاد می‌کنند. که آنها با انعطاف‌پذیری بسیار زیاد در  هر کارت غیرتماسی، در عرض چند دقیقه به طور کامل رمزگذاری می‌کنند. که از این میان چاپگر کارت Evolis  می تواند متناسب با نیازهای شما باشد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بشتر به سایت شرکت هیدیکا مراجعه کرده و با انواع کارت های هوشمند و پی وی سی آشنا شوند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماشین های اداری و تجهیزات فروشگاهی هیدیکا

هیدیکا برترین چاپخانه تخصصی چاپ کارت (pvc) که در زمینه چاپ انواع کارت های پی وی سی مانند کارتهای اینترنت، تلفن، کارت پرسنلی، کارت بلیط، کارت حضور و غیاب، کارت کنترل تردد، کارت دانشجوئی، کارت شهر بازی و … فعالیت می کند که مجهز به دستگاه های چاپ افست و دیجیتال ( مستقیم و غیر مستقیم ) می باشد و هم اکنون مدعی اولین و برترین کیفیت چاپ و تولید انواع کارتهای pvc می باشد. همچنین جهت برآورده کردن نیاز سازمان های بزرگ جهت چاپ کارت های پرسنلی درون سازمانی پرینتر های تخصصی چاپ کارت پی وی سی را با بالاترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه جهت فروش در اختیار سازمان ها قرار می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش