اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905224490713814

کبد چرب چیست؟

کد: 139905224490713814

https://bit.ly/2CuPaPZ

، اصفهان , (اخبار رسمی): حتما تاکنون اسم کبد چرب را شنیده اید اما مرجع کاملی را پیدا نکردید تا پاسخ جامعی برای این سوال به شما ارائه دهد.

کبد چرب چیست؟
کبد چرب چیست؟

ما در این مقاله سعی کردیم کامل ترین اطلاعات درباره کبد چرب را در اختیار شما بگذاریم که شما با خواندن آن هیچ گونه ابهامی درباره کبد چرب چیست؟ و درمان آن کدام است برایتان نخواهد ماند. کبد چرب نام اختلالی است که به عنوان «استئاتوز کبدی» هم معرفی می ‌شود. این بیماری زمانی روی می دهد که چربی به میزان زیاد در کبد تجمع یابد. وجود مقادیر کمی چربی در کبد طبیعی است، اما چربی خیلی زیاد می ‌تواند سلامتی فرد را به خطر بیاندازد. اصلی ترین دلیل ایجاد کبد چرب نوع تغذیه و شرایطی است که ما برای زندگی انتخاب می کنیم.


بسیاری از مردم بدون آن که بدانند کبد چرب چیست؟ و چه مشکلاتی قرار است برای آن ها ایجاد کند، آن را نادیده می گیرند. این نادیده گرفتن در نهایت به از دست دادن کبد و در پی آن سیروز کبدی و مرگ منجر خواهد شد. شرایط زندگی امروزی حکم می کند که شما با مطالعه تنها یک مقاله، اطلاعاتی در مورد این بیماری کسب کنید و توصیه های لازم را برای مبتلا نشدن به آن به کار گیرید.

برای شما ضرروی است که کبد چرب را اینگونه بشناسید

  • کبد یا جگر دومین عضو بزرگ بدن انسان است. این اندام به هضم مواد غذایی و داروها کمک زیادی می کند و در حقیقت تصفیه خانه بدن است. کبد در جذب و ذخیره مواد مورد نیاز بدن نقش مهمی دارد.
  • یکی از ترکیباتی که زیاد در کبد تجمع می کنند، چربی ها هستند. چربی زیاد در کبد می ‌تواند باعث التهاب کبد شده و به آن آسیب برساند. این آسیب گاهی اثراتی به جای می‌ گذارد که در نهایت باعث می‌ شود کبد عملکرد خود را به خوبی انجام ندهد.
  • کبد چرب چیست؟ سوالی چند پهلو است اما دقیق ترین جواب همین مطلبی است که گفتیم. کبد چرب طبیعی حاوی کمتر از حدود 5 گرم چربی است که از این میزان 15 درصد تری ‌گلیسرید، 63 درصد فسفولیپید، 7 درصد کلسترول و 15 درصد اسید چرب است. در صورت هرگونه تغییر نا به جا در این درصدها مسئله بیماری کبد چرب خود را نشان می دهد.
  • کبد چرب به طور فزاینده ای در سراسر جهان به ویژه در کشورهای لاتین شایع است. در ایالات متحده درصد ابتلا به این مشکل بیشتر از سایر نقاط است و می توان گفت تقریبا در حدود یک چهارم از جمعیت را در بر می گیرد. برخی از افراد ممکن است به کبد چرب غیر الکلی مبتلا شوند که یک شکل تهاجمی از بیماری کبد چرب است.
  • آمار مربوط به این بیماری زمانی نگران کننده می شود که حدود 42 درصد بیماران بدون آن که هنوز بدانند بیماری کبد چرب چیست؟ با سیروز و یا سرطان ناشی از کبد چرب می میرند. درمان کبد چرب در صورتی که به این مرحله برسد، تقریبا ناممکن است.

برای مطالعه بیشتر در مورد جدیدترین روش های درمان کبد چرب به سایت فدولا مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی فدولا

فروشگاه اینترنتی فدولا - خرید و فروش عمده و جزیی انواع قهوه در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]