اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990530450637374

با هدف ایجاد اوقات فراغت سالم، مفید و مفرح شماره دوم هفته نامه منتشر خواهد شد.

شماره دوم هفته نامه اینترنتی فانیلی منتشر می شود

کد: 13990530450637374

https://bit.ly/3j4LvYy

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به استقبال مخاطبان فضای مجازی، شماره دوم هفته نامه اینترنتی فانیلی در تاریخ یک شهریور ماه ۱۳۹۹ منتشر خواهد شد.

شماره دوم هفته نامه اینترنتی فانیلی منتشر می شود
هفته نامه اینترنتی فانیلی

رفع خلاءهای موجود در محتوای غنی و سلام بومی، و ارائه اطلاعات مفید درباره کشور عزیزمان ایران، و افتخارات و دستاوردهایش  پس از انتشار شماره دوم فانیلی، مد نظر ما است.

به گزارش روابط عمومی فانیلی، شماره دوم هفته نامه اینترنتی فانیلی در تاریخ یک شهریور ماه ۱۳۹۹ منتشر خواهد شد و موضوعات و مطالب جدید به آدرس fanily.ir در دسترس مخاطبان و علاقه مندان  فضای مجازی قرار خواهد گرفت.
بر اساس این گزارش، در شماره تازه هفته نامه، بخش‌های جدید به فهرست هفته نامه اضافه و محتواهای مفیدتری برای مخاطبان تهیه شده است.
حمید تقوی زنوز صاحب امتیاز و مدیر مسئول هفته نامه اینترنتی فانیلی با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در محتوای غنی و سلام بومی، و ارائه اطلاعات مفید درباره کشور عزیزمان ایران، و افتخارات و دستاوردهایش  پس از انتشار شماره دوم فانیلی، مد نظر ما است.

وی ادامه داد: هدف مجموعه از انتشار هفتگی و پی در پی این هفته نامه ایجاد اوقات فراغت سالم، مفید و مفرح است.
او همچنین همگامی مجموعه با علم  و اخبار روز را از مهمترین سیاست‌های هفته نامه برشمرد و افزود: پس این شماره به دنبال برنامه بعدی فانیلی در حوزه دیجیتال خواهیم بود.

گفتنی است علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات فانیلی می‌توانند به سایت هفته نامه اینترنتی فانیلی به آدرس fanily.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه فرهنگی دریچه سپید

موسسه فرهنگی هنری دیجیتال دریچه سپید فعال در تولید محتوای چندرسانه ای و نشر در فضای مجازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]