اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906044516413932

فروش نهال ریشه لخت پالونیا با موعد تحویل دی 1399 (اول زمستان)

پیش فروش نهال ریشه لخت پالونیا

کد: 139906044516413932

https://bit.ly/32M3zjK

، شاهرود , (اخبار رسمی): گروه مزرعه کارآفرینی نهال ریشه لخت پائولونیا (پالونیا) را با 50% تخفیف در شهریور ماه عرضه کرده است. خریدار پس از ثبت سفارش، فاکتور معتبر دریافت مینماید و براساس آن نهال خود را در زمستان دریافت میکند.

نهال ریشه لخت پالونیا با کیفیت عالی و تضمینی با موعد تحویل دی 1399 (اول زمستان) به صورت پیش فروش عرضه میشود. گروه مزرعه کارآفرینی نهال ریشه لخت پائولونیا (پالونیا) را با 50% تخفیف در شهریور ماه عرضه کرده است. خریدار پس از ثبت سفارش، فاکتور معتبر دریافت مینماید و براساس آن نهال خود را در زمستان دریافت میکند. موعد تحویل نهال های ریشه لخت پائولونیا، مانند سایر نهال ها در زمستان 99 خواهد بود و از ابتدای دی، واگذاری شروع خواهد شد. زمان دقیق واگذاری نهال، براساس هماهنگی با مشتری تعیین میشود.

اگر قصد خرید نهال پالونیا را دارید میتوانید با پرداخت 30%  ازمبلغ کل سفارش، سفارش نهال پالونیا خود را ثبت کنید و تا پایان ماه مابقی مبلغ سفارش را پرداخت کنید.

پالونیا فورتونی بهترین گونه توصیه شده برای زراعت چوب است که در صورت فراهم بودن شرایط کاشت درخت پالونیا در هر منطقه، ابتدا گونه فورتونی معرفی و توصیه می گردد.

در تهیه این نهال ها تلاش شده است تا ریسک آلودگی باکتریایی و قارچی و انسداد آوندی به صفر برسد. بنابراین سرعت رشد این نهال ها بیشتر از نهالی خواهد بود که به روش سنتی تکثیر شده است. ازطرف دیگر همانطور که مشاهده می کنید قیمت این نهال پالونیا با توجه به کیفیت آن نسبت به سایر نهال های پالونیا نیز مناسب است. 

منبع: آشنایی با پالونیا

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. 

پیش فروش نهال ریشه لخت پالونیا

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مزرعه کارآفرینی

گروه مزرعه کارآفرینی، بستر فعالیت مجموعه ای از افراد فعال و متخصص در حوزه کشاورزی است. این گروه با هدف گسترش فرهنگ تولید باکیفیت و استاندارد در کشاورزی و تحقق درآمد و توسعه پایدار ایجاد شده است. مزرعه کارآفرینی در تلاش است تا به یک بستر مطمئن برای کسب اطلاعات درباره کشاورزی و شروع کارآفرینی یا رونق کسب وکار در این حوزه گردد. در مزرعه کارآفرینی علاوه بر ارائه اطلاعات، محصولات باکیفیت و استاندارد از تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان متعهد عرضه می‌شود. ما در تلاشیم تا درنهایت تعهد و تخصص، بهترین‌ها را برای شما به ارمغان بیاوریم خدمات سایت مزرعه کارآفرینی 1. بازار بزرگ کشاورزی آنلاین مزرعه کارآفرینی این بستر را برای کلیه فعالین حوزه کشاورزی فراهم کرده است تا در یک بستر مناسب، نیاز‌های خود را تامین نمایند. سرمایه‌گذاران و کشاورزان گرامی میتوانند در سایت مزرعه کارآفرینی، محصولات مورد نیاز خود برای شروع یا رونق فعالیت را مشاهده، مقایسه و از فروشندگان متعهد خرید نمایند. تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان ملزومات تولید در کشاورزی نیز می‌توانند به صورت رایگان عضو سایت مزرعه کارآفرینی شده و محصولات خود را به فروش برسانند. همچنین خدمات‌دهندگان بخش کشاورزی می‌توانند به معرفی خود در بخش ” شبکه خدمات‌دهندگان کشاورزی” در سایت مزرعه کارآفرینی بپردازند. 2. انتخاب بهترین گزینه‌ها 3. مجموعه کامل محصولات و خدمات موردنیاز 4. ارائه خدمات به سراسر کشور ------------------------------------------------------------------ برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مزرعه کارآفرینی مراجعه کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی