اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906084520812308

محصول تازه گروه فنی سرویسکاران 24 رونمایی شد

ارائه صفر شویی پکیج دیواری در غرب تهران 

کد: 139906084520812308

https://bit.ly/3gKino4

، تهران , (اخبار رسمی): محصول تازه گروه فنی سرویسکاران 24 با نام صفر شویی پکیج دیواری در غرب تهران رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه صفر شویی پکیج دیواری در غرب تهران 
ارائه صفر شویی پکیج دیواری در غرب تهران 

به گزارش روابط عمومی گروه فنی سرویسکاران 24، 1399/06/10، غرب تهران میزبان رونمایی از صفر شویی پکیج دیواری در غرب تهران، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه لوازم گاز سوز  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر سرویس vip را ارائه کند تا این خدمت تازه جلوگیری از هزینه های اضافه را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، صفر شویی پکیج دیواری در غرب تهران دارای محاسنی است که اعم از بازشدن پیچ به پیچ دستگاه است و می‌تواند باعث جلوگیری هزینه های اضافه در طول یک سال شود.

علیرضا منتظری مدیرعامل گروه فنی سرویسکاران 24، تولید این محصول را نتیجه یک سال کار در این مجموعه دانست و گفت: گردآوری تکنسین های مجرب در مناطق غربی تهران برای تولید این محصول از 1398 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را 1399 اعلام و ادامه داد: با خدمات صفر شویی پکیج میتوانید از پرداخت هزینه های اضافه در طول سال جلوگیری کنید و با خیالی راحت زمستان را پشت سر بگذارید .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه فنی سرویسکاران 24

تعمیرات و نگهداری از تاسیسات ساختمان ،تعمیر موتورخانه ، تعمیر پمپ آب خانگی ، تعمیر پکیج شوفاژدیواری ، تعمیر چیلر ، تعمیر کولر آبی ، تعمیر اسپیلت ، تعمیر ونگهداری استخر و دیگر خدمات تاسیسات ساختمان به همراه کادری مجرب و دوره دیده زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید