اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907114685613813

لزوم مشاوره کسب و کار اینترنتی

کد: 139907114685613813

https://bit.ly/2F0xLjc

، اصفهان , (اخبار رسمی): اگر در فضای کسب و کار سنتی تان فروشنده یا مدیر موفقی هستید، دلیل نمی شود که در فضای آنلاین نیز به همان خوبی عمل کنید. ساز و کار های کسب و کار های اینترنتی از فضای کسب و کار سنتی متفاوت است و باید مطابق با ارزش ها و قوانین همین فضا فعالیت داشت.

الزوم مشاوره کسب و کار اینترنتی | محمدرضا شیخ بهائی
لزوم مشاوره کسب و کار اینترنتی

برخی از مدیران می پرسند که مشاور کسب و کار اینترنتی در چه حوزه هایی می تواند راهنمایی دهد؟ به طور کلی فعالیت در هر پلتفرمی که در زمینه آنلاین بتواند باعث رشد کسب و کار شما شود، حیطه فعالیت و وظایف مشاور کسب و کار اینترنتی را شامل می شود. فضاهای مجازی، سایت ها، اپ های ارتباط جمعی و فعالیت در آن ها دارای جزئیاتی هستند که از بیرون به نظر نمی آیند اما کسی که در زمینه مشاوره کسب و کار اینترنتی فعالیت داشته، به آن ها آگاه است.

  • سایتی دارید که در سرچ ها پائین مانده است: پیش از آن که اهمیت این مورد را بررسی شود یک سوال مطرح است؛ شما به عنوان مشتری و مصرف کننده وقتی به دنبال محصول یا خدمتی باشید و آن را گوگل کنید، معمولا چند تا از نتایج جست و جو را باز می کنید؟ طبیعتا هیچ گاه به صفحه ۱۰ جست و جو نمی روید تا نتیجه دلخواهتان را پیدا کنید و به نتایج صفحه اول اکتفا می کنید. طبق آمار، افراد معمولا نتایج جست و جوی سایت را تا سومین نتیجه جست و جو باز می کنند؛ یعنی همان نتایجی که بدون اسکرول کردن باز می شوند. یک مشاور کسب و کار اینترنتی به شما کمک می کند سایت شما به مرور زمان در نتایج جست و جو بالاتر به مخاطب نشان داده شود. بدون یک مشاور کسب و کار اینترنتی شما در صفحه ۱۰ نتایج جست و جو خواهید ماند و هیچ گاه دیده نمی شوید.
  • مشتریان آنلاین شما وفادار نیستند: گاهی اوقات علی رغم این که بهترین محصول را ارائه کرده اید و از لحاظ کیفیت و قیمت از رقبا بهتر عمل کرده اید، اما مشتریان آنلاین به شما وفادار نیستند و به راحتی رقبا را جایگزین شما می کنند. اشکال از کجاست وقتی به نظر می رسد همه چیز خوب است؟ مشاور کسب و کار اینترنتی دقیقا همین گره را از کار شما باز می کند. بررسی این که مشکل کار شما کجاست و حل آن، فقط از عهده یک مشاور کسب و کار اینترنتی ساخته است. مشاور کسب و کار اینترنتی به شما در زمینه ریشه یابی این مشکل و حل آن کمک کرده و مشتریان را به شما وفادار می سازد.
  • همه کار برای راضی نگه داشتن مشتری انجام داده اید اما بی فایده بوده است: آیا تا کنون هزینه های زیادی متحمل شده اید تا مشتری را راضی نگه دارید اما نتیجه نداشته است؟ می دانید ایراد از کجاست؟ تیری در تاریکی رها کردن! وقتی دقیق نمی دانید مشتری به دنبال چه چیزی بوده و چرا ناراضی است، به هر دری می زنید تا مشکل را رفع کنید اما این دقیقا همان کاری است که نباید انجام دهید. کافی است به یک مشاور کسب و کار اینترنتی مراجعه کنید تا راه را به شما نشان دهد. با استفاده از خدمات مشاوره کسب و کار اینترنتی، شما می توانید حرکات و اقدامات مشتریان را تحلیل کرده و راه رضایت آنان را پیدا کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

محمدرضا شیخ بهائی

محمدرضا شیخ بهائی مشاور و مجری پروژه های هوش تجاری، بازاریابی دیجیتال، ایمیل مارکتینگ، دیجیتال مارکتینگ و ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی