اطلاعات تماس
  • 091202*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907214699415329

با هدف ارائه خدمات تخصصی طراحی سایت انجام شد

ارتقا و بهینه سازی سایت رویا وردپرس 

کد: 139907214699415329

https://bit.ly/3jYbr9i

، (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید رویا وردپرس از  ابتدای مهرماه 1399 به روزرسانی شد و فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت رویا وردپرس 
طراحی سایت با وردپرس | طراحی وب سایت با وردپرس | طراحی سایت وردپرسی | رویا وردپرس

وبسایت رویا وردپرس از تاریخ ابتدای مهرماه 1399 بروز رسانی شده و با امکاناتی تازه به آدرس drwpress.com در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی رویا وردپرس، وبسایت این شرکت فعال در حوزه طراحی سایت از تاریخ ابتدای مهرماه 1399 بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس https://drwpress.com در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های خدمات طراحی سایت به فهرست وبسایت اضافه و پکیج های طراحی سایت برای مخاطبان میسر شده است.
احسان سماواتی مدیرعامل رویا وردپرس با اعلام این خبر گفت: «رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و کاربران و مشتریان و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.»
او همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: «پس این به روزرسانی به دنبال ارتقای سطح کیفی خدمات هستیم.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رویا وردپرس

رویا وردپرس با بیش از یک دهه سابقه فعالیت، خدمات نوین طراحی سایت و تبلیغات را در ایران ارایه می کند. سئو بخشی از خدمات تخصصی تیم حرفه ای رویا وردپرس می باشد ما می کوشیم بهترین مشاوره را بصورتی که شما ترجیح می دهید به شما ارایه کنیم.

اطلاعات تماس
  • 091202*****
[نمایش اطلاعات]