اطلاعات تماس
  • 091202*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907264704815329

محصول تازه رویا وردپرس رونمایی شد

ارائه طراحی سایت املاک به بازار  طراحی سایت

کد: 139907264704815329

https://bit.ly/39SKRfl

، (اخبار رسمی): محصول تازه رویا وردپرس با نام طراحی وب سایت املاک حرفه ای در سایت رویا وردپرس رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه طراحی سایت املاک به بازار  طراحی سایت
طراحی سایت املاک, طراحی سایت املاک حرفه ای, طراحی سایت, طراحی وب سایت, رویا وردپرس

تخصص ما در حوزه طراحی وب سایت و دیجیتال مارکتینگ بیش از 13 سال است.

به گزارش روابط عمومی رویا وردپرس، مهرماه 1399، سایت رویا وردپرس میزبان رونمایی از طراحی سایت املاک، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه طراحی وب سایت  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر طراحی سایت حرفه ای خرید و فروش ملک را ارائه کند تا این خدمت تازه کسب درآمد اینترنتی را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، طراحی سایت املاک دارای محاسنی است که اعم از امکانات حرفه ای و جدید است و می‌تواند باعث افزایش خرید و فروش ملک شود.

احسان سماواتی مدیرعامل رویا وردپرس، تولید این محصول را نتیجه تلاش 24 ساعته  کار در این مجموعه دانست و گفت: تیم طراحی سایت رویا وردپرس برای تولید این محصول از اواخر شهریورماه آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را مهرماه 1399 اعلام و ادامه داد: تخصص ما در حوزه طراحی وب سایت و دیجیتال مارکتینگ بیش از 13 سال است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رویا وردپرس

رویا وردپرس با بیش از یک دهه سابقه فعالیت، خدمات نوین طراحی سایت و تبلیغات را در ایران ارایه می کند. سئو بخشی از خدمات تخصصی تیم حرفه ای رویا وردپرس می باشد ما می کوشیم بهترین مشاوره را بصورتی که شما ترجیح می دهید به شما ارایه کنیم.

اطلاعات تماس
  • 091202*****
[نمایش اطلاعات]