اطلاعات تماس
  • 091202*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909294822415329

رویا وردپرس رقیبی تازه نفس در طراحی لوگو اختصاصی

کد: 139909294822415329

https://bit.ly/3nzZuZi

، (اخبار رسمی): خدمات دهنده فعال در عرصه طراحی لوگو کشور، طراحی لوگو را با امکان طراحی اختصاصی و رعایت اصول و قواعد طراحی در برند سازی از ابتدای آذرماه 99 بعرضه کرد.

آغاز عرضه و فروش خدمات طراحی لوگو ازابتدای آذرماه 99
طراحی لوگو - سفارش طراحی لوگو - رویا وردپرس

احسان سماواتی مدیرعامل رویا وردپرس با اشاره به مزیت‌های خدمات طراحی لوگو تازه گفت: تولید این خدمات نتیجه سال ها تجربه در حوزه طراحی گرافیکی تلاش می باشد

به گزارش روابط عمومی رویا وردپرس، از ابتدای آذرماه 99  عرضه طراحی لوگو اختصاصیدر وب سایت رویا وردپرس آغاز شد.

بر اساس این گزارش، علاقه مندان به استفاده از سفارش طراحی لوگو هم اکنون امکان استفاده از مزیتهایی همچون داشتن یک آرم تجاری اختصاصی در جهت برند سازی را دارند.

احسان سماواتی مدیرعامل رویا وردپرس با اشاره به مزیت‌های خدمات طراحی لوگو تازه گفت: تولید این خدمات نتیجه سال ها تجربه در حوزه طراحی گرافیکی تلاش بوده و از ابتدای آذرماه 99 به رویا وردپرس افزوده شده و هم اکنون  خدمات طراحی لوگو  وارد بازار شده است.

وی ادامه داد: رعایت قواعد و استانداردها مهم در طراحی لوگو جهت برند سازی و ماندگاری در ذهن مخاطبین در این طراحی لوگو انجام می گیرد

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت رویا وردپرس مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رویا وردپرس

رویا وردپرس با بیش از یک دهه سابقه فعالیت، خدمات نوین طراحی سایت و تبلیغات را در ایران ارایه می کند. سئو بخشی از خدمات تخصصی تیم حرفه ای رویا وردپرس می باشد ما می کوشیم بهترین مشاوره را بصورتی که شما ترجیح می دهید به شما ارایه کنیم.

اطلاعات تماس
  • 091202*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار