اطلاعات تماس
  • 091202*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909174794315329

افزایش 95درصدی طراحی سایت در دوران کرونا

کد: 139909174794315329

https://bit.ly/2VS9XTu

، (اخبار رسمی): بررسی تولید قبل از کرونابه دوران کرونا در طراحی وب سایت خبر از رکورد زنی در این حوزه می‌دهد. 

95 درصد افزایش تولید/فروش/خدماتدهی طراحی سایت
طراحی سایت, خرید سایت, رویا وردپرس, طراحی وب سایت, ساخت سایت

بررسی تولید قبل از کرونابه دوران کرونا در طراحی وب سایت خبر از رکورد زنی در این حوزه می‌دهد. 

به گزارش روابط عمومی رویا وردپرس، احسان سماواتی مدیرعامل این مجموعه با اعلام اینکه سال گذشته حدود 95 درصد افزایش میزان خدمات طراحی سایت افزایش یافت، گفت: از تولید 50 ثبت سفارش در هفته این محصول درسال قبل از دوره کرونا به تولید 140 ثبت سفارش در هفته بیش از عدد در دوران کرونا رسیدیم.

مدیر عامل سایت رویا وردپرس با بیان اینکه سال گذشته حدود 50 ثبت سفارش در هفته خرید سایت انجام شد، گفت: با برنامه‌ریزی و تاثیر کرونا بر کسب و کارها در نظر داریم تا تولید این محصول را به حداکثر کیفیت افزایش دهیم.

وی میزان تولید طراحی سایت در کل کشور را 120 طراحی سایت بصورت روزانه اعلام کرد و افزود: تمام شاخص‌های تولید این محصول به خصوص شاخص تولید در واحد سطح رشد خوبی داشت و با توجه به روند رشد پیش‌بینی می‌شود که با افزایش درصدی، تولید این محصول در سال جاری به حدود 140 ثبت سفارش در هفتهافزایش یابد.

او خبر از شرایط کرونا بر کسب و کارها داد و اظهار داشت: زمینه تعطیلی کسب و کارها ، رکود اقتصادی و قرنطینه ، روی آوری مردم به خرید آنلاین فراهم شده است.

این مقام مسئول درباره نتایج حاصل از این اتفاق بر مجموعه متبوع خود گفت: خوشحالیم که توانسته ایم در این شرایط اقتصادی حاکم بر مشاغل و کسب و کارها ، گره ای از این مشکلات را بازکنیم.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم از جمله سرورهای میزبانی قدرتمند تهیه شده، تصریح کرد: یک برنامه ریزی صحیح به همراه سرمایه‌گذاری هدفمند در حوزه طراحی سایت می‌تواند به افزایش توان تولیدی طراحی وب سایت در کشور کمک کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رویا وردپرس

رویا وردپرس با بیش از یک دهه سابقه فعالیت، خدمات نوین طراحی سایت و تبلیغات را در ایران ارایه می کند. سئو بخشی از خدمات تخصصی تیم حرفه ای رویا وردپرس می باشد ما می کوشیم بهترین مشاوره را بصورتی که شما ترجیح می دهید به شما ارایه کنیم.

اطلاعات تماس
  • 091202*****
[نمایش اطلاعات]