اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907224700510606

ماسک زردچوبه و عسل و ۹ خاصیت طلایی آن برای پوست!

کد: 139907224700510606

https://bit.ly/2HgZeOk

، شیروان , (اخبار رسمی): ماسک زردچوبه و عسل برای کمک به درمان آکنه و بهبود جوش های سر سیاه مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند به طراوت و شادابی پوست کمک کند.

ماسک زردچوبه و عسل؛ ۹ خاصیت طلایی آن برای پوست!
ماسک زردچوبه و عسل و ۹ خاصیت طلایی آن برای پوست!

ماسک زردچوبه و عسل دارای خواص متعددی است که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱. کمک به درخشش پوست

ماسک زردچوبه و عسل حاوی آنتی اکسیدان ها و خواص ضد التهابی است. این خصوصیات ممکن است باعث درخشش پوست شود. شاید بخواهید این ماسک را در خانه امتحان کنید تا ببینید که آیا اثرات مثبتی روی پوست شما دارد یا خیر. می توانید مقادیر کمی ماست، عسل و زردچوبه را با هم مخلوط کرده و روی صورت خود بمالید. ماسک را به مدت ۱۵ دقیقه نگه دارید و سپس با آب بشویید.

۲. بهبود زخم

کورکومین موجود در زردچوبه می تواند با کاهش التهاب و اکسیداسیون به بهبود زخم ها کمک کند. مطالعات نشان داده که زردچوبه و عسل می تواند بر روی بافت و کلاژن تأثیر بگذارد. مجله Life Science توصیه می کند که کورکومین را به عنوان یک فرمول بهینه به عنوان بهترین درمان روی زخم های پوستی استفاده کنید. این نتیجه باعث می شود زخم های شما سریع تر بهبود یابد.

۳. خاصیت ضدالتهابی

از آنجایی که هم زردچوبه و هم عسل از خاصیت ضدالتهابی بالایی برخوردار هستند ترکیب این دو باهم و مصرف آن به عنوان ماسک می تواند شگفتی هایی روی پوست های دارای عارضه ایجاد کند. همچنین می تواند به کاهش قرمزی و لکه های پوستی و بهبود مشکلات پوستی مانند اگزما و رزاسه کمک کند.

۴. درمان آکنه

زردچوبه و عسل برای آکنه بسیار عالی است؛ زیرا یک ضد عفونی کننده طبیعی است و به جلوگیری از انتشار باکتری ها کمک می کند. به ویژه در ترکیب با سرکه سیب که دارای خاصیت قابض است، موثر بوده. به این معنی که نقش همان تونر را برای ​​شما ایفا می کند.

۵. رفع خشکی پوست

زردچوبه و عسل می تواند ضمن تسکین علائم خشکی، پوست را به شدت هیدراته و احیا کند. این فرآیند به طور طبیعی روند از بین بردن سلول های مرده پوست را برای نشان دادن پوست سالم و نرم سرعت می بخشد و سلول های پوستی را از آسیب بیشتر محافظت می کند.

۶. محافظت از پوست در برابر آفتاب

تحقیقات نشان می دهد که یک کرم مرطوب کننده حاوی زردچوبه و عسل خاصیت بهبود و از بین بردن خطوط ریز و لکه های قهوه ای ناشی از آسیب آفتاب را دارد. همچنین به دلیل قرار گرفتن طولانی مدت درمعرض اشعه ماورای بنفش به جلوگیری از بیماری های پوستی و از بین رفتن لک های پوستی کمک می کند.

عوارض جانبی

قبل از مصرف آن بهتر است مقداری از این ماسک را روی پوست دست خود امتحان کنید و بگذارید یک ساعت باقی بماند. اگر حساسیت و قرمزی مشاهده نشد شما می توانید با خیال راحت از ماسک زردچوبه و عسل بر روی پوست صورت خود استفاده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عسل آهوتا

مجموعه آهوتا در زمینه زنبورداری و فروش محصولات زنبور عسل فعالیت میکند و این محصولات را با برگه آزمایشگاه و ضمانت نامه کتبی برای مشتریان در سراسر کشور ارسال میکند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی