اطلاعات تماس
  • 021229*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907234702814951

با لمس گوشی شانس مهاجرت خود را ارزیابی کنید؛

اپلیکیشن الست گروپ؛ یک گام نزدیک تر به مهاجرت اصولی

کد: 139907234702814951

https://bit.ly/3lLQM8N

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت مشاوره کاریابی بین المللی و مهاجرتی الست گروپ در راستای فعالیت های متعدد خود، گام جدید و مهمی برداشته و اقدام به ساخت اپلیکیشن مهاجرتی کرده است.

اپلیکیشن الست گروپ؛ یک گام نزدیک تر به مهاجرت اصولی
اپلیکیشن الست گروپ؛ یک گام نزدیک تر به مهاجرت اصولی

در سال های اخیر موضوع مهاجرت به یکی از پرمخاطب ترین موضوعات برای مردم و به ویژه جوان ها در ایران شده است. هر فرد با تکیه بر علم و تحصیلات یا مهارت ها و توانایی های حرفه ای خود به بررسی گزینه های پیش رو برای مهاجرت به دیگر نقاط دنیا می پردازد.

نکته مهم در این مسیر، توجه به راه های صحیح مهاجرت است. معمولا ناآگاهی مردم و صرفا ایجاد یک جو مخرب برای خروج از کشور، عده زیادی را به دام تصمیم های غلط و خروج از کشور به صورت غیر قانونی می اندازد. در حالی که کارشناسان به شدت با این رویه و ترویج آن مخالف هستند.

در این زمینه، شرکت مشاوره کاریابی بین المللی و مهاجرتی الست گروپ، که از متخصصان امر مشاوره برای انواع مهاجرت اصولی بهره می برد، گام های مهمی برداشته است. مدیران الست گروپ همواره دغدغه نگاه صحیح به پدیده مهاجرت و حمایت از نوع قانونی این کار را داشته و به پرهیز از اقدامات نابخردانه مثل پناهندگی تاکید فراوان داشته اند.

شرکت الست گروپ حالا یک قدم دیگر برای کمک و مشاوره به متقاضیان امر مهاجرت برداشته است؛ قدمی که می تواند کمک زیادی به مشوقان این حوزه کند. الست گروپ دیگر تنها در سایت منتظر مخاطبان خود نیست و به تازگی از اپلیکیشن الست هم رونمایی کرده تا نوع دیگری از خدمت رسانی به علاقه مندان حوزه مهاجرت را بنا نهد.

اپلیکیشن الست پیش از هر چیز، فرصت ویژه ای را به منظور درآمد زایی در اختیار افراد مختلف در سرتاسر دنیا قرار می دهد. شاید برای شما سوال باشد که این امکان چگونه در یک اپلیکیشن موبایلی گنجانده شده است. پاسخ به این صورت است: هرکس – صرف نظر از کشوری که در آن زندگی می کند – در صورتی که اطلاعات مفید و مناسبی درباره کشورهای مختلف جهان و شرایط اقدام به مهاجرت داشته باشد، می تواند پس از دانلود رایگان اپلیکیشن، مشخصات خود را در آن ثبت کرده و به عنوان یک مشاور علمی با شرکت کاریابی بین الملل و مهاجرت الست گروپ همکاری کند. درآمدزایی به این شکل بدون حتی حضور در محل کار، فرصتی فوق العاده است که به نوعی می توان آن را به چشم کاریابی داخلی شرکت الست گروپ در کنار تمام خدمات خارجی ارائه شده از این مجموعه نگاه کرد. نکته مهم اینکه چنین فرصتی حتی برای افرادی که در حال حاضر اطلاعات زیاد درباره مقوله مهاجرت ندارند نیز فراهم است؛ به این شکل که افراد با دانلود اپلیکیشن و مطالعه مقالات موجود در آن، می توانند دانش لازم در مورد مهاجرت و مسائل مربوط به آن را کسب کنند و سپس اطلاعات خود را برای الست گروپ قرار داده و منتظر تایید از طرف این مجموعه باشند تا پس از این مرحله، همکاری خود را با الست گروپ آغاز کنند.

علاوه بر این، اپلیکیشن الست مقاله های مختلف مهاجرتی را شامل می شود و از آنجا که شرکت الست گروپ در زمینه مشاوره به روش های متعددی فعالیت می کند، مقاله های اپلیکیشن هم تمامی این زمینه ها اعم از تحصیلی، کاریابی، کارآفرینی، ورزشی، سرمایه گذاری و... را پوشش می دهد. این مقاله ها اطلاعات افرادی را که به فکر مهاجرت هستند، بالا می برد و امکان اتخاذ تصمیمات اشتباهی مانند پناهندگی را به حداقل می رساند.

دیگر ویژگی که اپلیکیشن الست را به یک گزینه ایده آل برای متقاضیان مهاجرت تبدیل می کند، قابلیت آن برای تخمین شانس و امکان مهاجرت برای هر کاربر است. این قابلیت به این شکل است که شما می توانید با انتخاب نوع مهاجرت مدنظرتان، وارد بخش سوالات درباره سن، تحصیلات، سوابق و مدارک، سطح زبان و بسیاری موارد دیگر شوید و پس از پاسخ به این سوالات، از اپلیکیشن بخواهید که شانس شما را برای مهاجرت به روش انتخاب شده، محاسبه کند. تا اینجا یک پروسه کاملا رایگان طی شده و در ادامه با مبلغ بسیار کمی می توانید به هدف خود برای مشاوره کامل و جزئی برسید. کسانی که تا به حال درباره مهاجرت تحقیق های مفصل انجام داده اند، حتما متوجه اهمیت این موضوع می شوند که تنها با چند بار لمس صفحه موبایل، بتوانند امکان موفقیت در عزیمت به دیگر کشورهای دنیا را ارزیابی کنند. این قابلیت بر پایه ارتباطات گسترده شرکت الست گروپ با کشورهای متعدد دنیا شکل گرفته و در اپلیکیشن این شرکت قرار داده شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021229*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی