اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907244703913812

نحوه کارکرد هارد اکسترنال وای فای چگونه است؟

کد: 139907244703913812

https://bit.ly/3dCyrIq

، اصفهان , (اخبار رسمی): یکی از انواع هاردهای اکسترنال جذاب که به تازگی وارد بازار شده و طرفداران بی شماری پیدا کرده، هارد اکسترنال وای فای است. شاید شما هم بر این باور باشید که قیمت هارد اکسترنال wifi بسیار بالا است اما این تصور کاملا اشتباه است.

نحوه کارکرد هارد اکسترنال وای فای چگونه است؟
نحوه کارکرد هارد اکسترنال وای فای چگونه است؟

هارد اکسترنال wifi این امکان را برای شما فراهم می آورد که همزمان چند سیستم به هارد شما متصل شده و اطلاعات را از آن دریافت کنند. بنابراین می توان گفت علت تفاوت قیمت هارد اکسترنال wifi با سایر هاردها، امکان اتصال چند گانه به آن است (بسته به این که از کدام برند خرید می کنید قیمت هارد اکسترنال wifi متفاوت خواهد بود).

یکی دیگر از عوامل اثر گذار بر قیمت هارد اکسترنال wifi تعداد اتصال های آن است. برخی از هاردهای اکسترنال بی سیم تا 8 دستگاه اتصال را هم می پذیرند اما برخی دیگر تعداد محدودتری دستگاه را به خود وصل می کنند (طبیعتا قیمت هارد اکسترنال wifi با تعداد اتصال بیشتر بالاتر خواهد بود). یکی دیگر از عوامل اثرگذار بر قیمت هارد اکسترنال wifi قابلیت هایی است که برندهای مختلف به محصولات خود اضافه یا از آن کم می کنند.

برخی از هاردهای بی سیم امکانات بیشتری نسبت به نمونه های مشابه دارند بنابراین جای تعجب نیست که قیمت آن ها نیز بالاتر باشد. یکی از مزایای هارد اکسترنال بی سیم، قابلیت اتصال آن به دستگاه های مختلف است؛ به عنوان مثال شما قصد انتقال اطلاعات به صورت همزمان به موبایل و لپ تاپتان را دارید. هارد بی سیم به شما امکان این انتقال همزمان را با بالاترین سرعت ممکن می دهد.

عامل دیگری که باعث تفاوت قیمت هارد اکسترنال wifi با سایر هارد های مشابه می شود، دست و پا گیر نبودن سیم آن است. شما این هارد را در هر فاصله ای از سیستم خود قرار داده و با خیال راحت به انتقال اطلاعات می پردازید زیرا اتصال به سیستم شما از فاصله نیز امکان پذیر است. 

علاقه مندان می توانند برای خرید انواع هارد اکسترنال و اطلاع از قیمت هارد اکسترنال به فروشگاه اینترنتی سیپاس مراجعه کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی سیپاس

فروشگاه اینترنتی سیپاس عرضه کننده انواع لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار