کد: 139907304712715228

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر الکترواستیل تکنو پشتیبان در تهران افتتاح شد

کد: 139907304712715228

https://bit.ly/321zdKK

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت تکنو پشتیبان با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی و ارائه خدمات پس از فروش برندهای مطرح لوازم خانگی در شهر تهران، اکنون واحد نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر الکترواستیل خود را افتتاح کرده است.

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر الکترواستیل تکنو پشتیبان در تهران افتتاح شد !
نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر الکترواستیل تکنو پشتیبان در تهران افتتاح شد

تکنو پشتیبان در واحد تعمیرات یخچال فریزر الکترواستیل تمامی هزینه های دریافتی جهت تعمیر یخچال فریزر در انتهای کار و رفع مشکل، طبق نرخ مصوب Electrosteel و تحت نظارت کامل این شرکت از مشتری دریافت می شود.

شرکت تکنو پشتیبان با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی و ارائه خدمات پس از فروش برندهای مطرح لوازم خانگی در شهر تهران، اکنون واحد نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر الکترواستیل خود را افتتاح کرده است. مهم ترین نکته ای که واحد مذکور را از سایر نمایندگی های این برند متمایز می کند، ارائه خدمات تعمیر یخچال فریزر در محل است؛ به طوری که واحد تعمیرات یخچال فریزر الکترواستیل تکنو پشتیبان در سراسر تهران نماینده و تعمیرکار یخچال فریزر الکترواستیل حرفه ای و با تجربه داشته و پس از تماس شما در همان روز تعمیرکار منطقه خودتان را به محل اعزام می کند.

ویژگی واحد تعمیرات یخچال فریزر الکترواستیل تکنو پشتیبان

  • در این مجموعه فقط از قطعات اصلی و فابریک جهت تعمیرات یخچال فریزر الکترواستیل استفاده می شود.
  • عیب یابی، سرویس و تعمیرات یخچال فریزر به صورت تخصصی در منزل مشتری و آشکارا انجام می گیرد.
  • متخصصان و تعمیرکاران این واحد، همگی با تجربه بوده و دارای بیش از 10 سال سابقه کار هستند.
  • در صورتی که پس از تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل، خرابی به طور کامل برطرف نشود و مجددا تکرار شود، تعمیرکاران تکنو پشتیبان بدون دریافت هیچ هزینه ای موظف به تعمیر مجدد دستگاه هستند.

هزینه تعمیرات یخچال فریزر الکترواستیل

در واحد نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر الکترواستیل شرکت تکنو پشتیبان، تمامی هزینه های دریافتی جهت تعمیر یخچال فریزر در انتهای کار و رفع مشکل، طبق نرخ مصوب Electrosteel و تحت نظارت کامل این شرکت از مشتری دریافت می شود. هزینه تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل به عوامل مختلفی از جمله علت خرابی دستگاه، مدل دستگاه، نیاز داشتن به تعویض یا تعمیر قطعات و… بستگی دارد، کارشناسان تکنو پشتیبان پس از عیب یابی و بررسی دستگاه هزینه را محاسبه و به شما اعلام می کنند. همچنین شما می توانید هنگام تماس تلفنی متخصص قبل از حضور در محل هزینه را از وی سوال کنید.

چطور از خدمات تعمیرات یخچال فریزر الکترواستیل تکنو پشتیبان استفاده کنیم؟

جهت استفاده از خدمات این واحد می توانید به صورت آنلاین از طریق سایت تکنو پشتیبان و یا به صورت تلفنی درخواست تعمیرکار کنید. کارشناسان این شرکت با در نظر گرفتن نوع دستگاه، مشکل دستگاه و آدرس شما، درخواستتان را به نزدیکترین تعمیرکار واجد شرایط در نمایندگی ارسال می کنند. در همان روز تعمیرکار جهت هماهنگی با شما تماس گرفته و در زمان مورد نظر شما جهت عیب یابی و رفع اشکال به محل مراجعه می کند. در زمان سرویس یخچال توسط سرویس کاران الکترواستیل تکنو پشتیبان، تمامی لوله ها و اتصالات موتور و شبکه انتقال گاز خنک کننده و میزان گاز داخل لوله ها چک شده و در صورت نیاز ترمیم می شوند. همچنین با بررسی نوار دور درب و لولا ها و … مطمعن می شوند که این قطعات خاصیت خود را از دست نداده باشند. 

ایمیل: [email protected]

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تعمیر لوازم خانگی تکنو پشتیبان

مرکز تخصصی عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی برقی در تهران دارای بیش از 300 تعمیرکار و متخصص لوازم خانگی در مناطق مختلف تهران خدمات تعمیر یخچال فریزر و ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروفر، جاروبرقی در محل با قیمت مناسب

منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید