کد: 140202307290915228
در دسترس نیست

شرکت های تعمیر لوازم خانگی در تهران

5 شرکت برتر تعمیر لوازم خانگی در تهران

کد: 140202307290915228

، تهران , (اخبار رسمی): تعمیر لوازم خانگی یکی از کسب و کارهای تخصصی است که به دلیل تنوع بالا در مدل های ارائه شده در برندهای مختلف، نیاز به مهارت بالایی دارد. در تهران شرکت ها و تعمیرگاه های متعددی در این زمینه فعالیت دارند و هر یک سرویس های خاصی را برای مشتریان خود ارائه داده اند.

5 شرکت برتر تعمیر لوازم خانگی در تهران
5 شرکت برتر تعمیر لوازم خانگی در تهران

یکی از شرکت های شناخته شده در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در تهران، تکنوپشتیبان است. این مجموعه طی سالها فعالیت در این حوزه خدمات گسترده ای را ارائه داده است.

تعمیر لوازم خانگی یکی از کسب و کارهای تخصصی است که به دلیل تنوع بالا در مدل های ارائه شده در برندهای مختلف، نیاز به مهارت بالایی دارد. در تهران شرکت ها و تعمیرگاه های متعددی در این زمینه فعالیت دارند و هر یک سرویس های خاصی را برای مشتریان خود ارائه داده اند. به همین دلیل برخی موفق به کسب رضایت مشتری شده و در مقابل تعدادی به چنین دستاوردی نرسیده اند. بر اساس اطلاعات جمع آوری شده از نظرات مشتریان، در ادامه به معرفی 5 شرکت برتر تعمیر لوازم خانگی تهران و دلیل انتخاب آنها خواهیم پرداخت.

1- تکنوپشتیبان؛ تعمیر لوازم خانگی با قطعات اصلی

یکی از شرکت های شناخته شده در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در تهران، تکنوپشتیبان است. این مجموعه طی سالها فعالیت در این حوزه خدمات گسترده ای را ارائه داده است. از جمله خدمات قابل ارائه در این مجموعه می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • تعمیر یخچال فریزر و ساید
  • تعمیر ماشین لباسشویی
  • تعمیرات ماشین ظرفشویی
  • تعمیر جاروبرقی
  • تعمیر مایکروفر

با توجه به اینکه این مجموعه به عنوان نمایندگی مجاز برندهای مختلف فعالیت دارد، لذا به قطعات اصلی محصولات آنها دسترسی آسانی خواهد داشت. به طوریکه برای تعمیر جاروبرقی سامسونگ تنها از قطعات همین برند استفاده شده و کیفیت قطعات تضمین شده است. متاسفانه برخی از تعمیرگاه های لوازم خانگی از قطعات فیک و تقلبی برای خدمات خود استفاده می کنند که در زمان کوتاه منجر به خسارت های زیاد به مشتریان میشود.

یکی از مهم ترین ویژگی های این مجموعه، ارائه خدمات در تمام مناطق تهران است. تکنوپشتیبان دارای نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در شمال تهران، شرق، غرب و جنوب تهران دارد. تعمیرکاران سیار این مجموعه در محله های مختلف حضور داشته و بلافاصله با تجهیزات مورد نیاز به محل اعزام میشوند.

2- کالاتعمیر؛ تعمیر لوازم خانگی ایرانی و خارجی

از دیگر شرکت های تعمیر لوازم خانگی در تهران می توان به کالاتعمیر اشاره کرد. کالاتعمیر یکی از شرکت های باسابقه فعالیت چندین ساله در تهران است که برندهای متعددی را پوشش می دهد. به طوریکه در حال حاضر بسیاری از برندهای ایرانی و خارجی تحت پوشش این مجموعه بوده و با قطعات اصلی خدمات تعمیر برای آنها انجام میشود.

از جمله برندهایی که کالاتعمیر پوشش می دهد می توان به تعمیر لوازم خانگی سامسونگ، ال جی، دوو، هایسنس، بوش، آاگ، مجیک، مدیا، حایر، اسنوا، پارس خزر، پارس، امرسان، پاناسونیک و ارج اشاره کرد.

به دلیل تفاوت هایی که در قابلیت های لوازم خانگی برندهای مختلف وجود دارد، طراحی داخلی آنها نیز متفاوت است. لذا عیب یابی و تعمیر آنها نیاز به تخصص و مهارت دارد. سرویس کاران کالاتعمیر در دوره های آموزشی هر یک ازبرندها شرکت نموده و بعد از کسب مهارت به ارائه خدمات در این زمینه می پردازند. به دلیل مهارت و تجربه بالای تعمیرکاران و استفاده از قطعات اصلی، تمام خدمات این مجموعه دارای گارانتی است.

3- آی پی امداد؛ تنوع بالا در خدمات

آی پی امداد از دیگر شرکت های شناخته شده در زمینه تعمیر لوازم خانگی در تهران است. این مجموعه تنوع بالایی در خدمات ارائه داده و تمام لوازم خانگی را در برمیگیرد. تعمیر یخچال فریزر و ساید، تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر ماشین ظرفشویی، تعمیر جاروبرقی، تعمیر مایکروفر، تعمیر مخلوط کن، آبمیوه گیری، اجاق گاز، جاروشارژی، بخارشو، اتوپرس و چرخ گوشت از جمله خدمات این مجموعه به شمار می رود.

4- دیباپشتیبان؛ تعمیر لوازم خانگی در منزل

به دلیل وزن زیاد لوازم خانگی و جا به جایی بسیار سخت آنها در آپارتمان ها، خدمات تعمیر لوازم خانگی در برخی از شرکت ها در خانه و منزل انجام میشود. دیباپشتیبان از جمله شرکت هایی است که سرویس کار را به محل اعزام نموده و خدمات تعمیر را در کمترین زمان انجام می دهند. عدم نیاز به جمل و جا به جایی وسایل سنگینی از قبیل یخچال فریزر و ساید برای مراجعه به تعمیرگاه تاثیر چشمگیری بر کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان دارد.

5- تعمیر آنلاین؛ تعمیر فوری لوازم خانگی

تعمیرات لوازم خانگی نیاز به سرعت عمل بالایی دارد؛ مخصوصا در تعمیر یخچال فریزر و ساید که تاخیر در تعمیر باعث فاسد شدن موراد غذایی میشود. تعمیر آنلاین برای رهایی از این قبیل پالش ها سرعت عمل بالا را تضمین نموده و در کوتاهترین زمان تعمیرکار را به محل اعزام می کند.

سخن آخر

در انتخاب شرکت تعمیر لوازم خانگی در تهران ابتدا بررسی کنید که آیا برند دستگاه را پوشش می دهند؟ در تعمیرات خود از قطعات اصلی استفاده می کنند؟ آیا خدمات در منزل و محل ارائه میشود؟ برای خدمات خود گارانتی و تضمین ارائه می دهند؟ چون تمام این ویژگی ها نشان دهنده تخصص و مهارت بالای سرویس کاران و تعمیرکاران است و از خسارت های مادی زیاد شما جلوگیری خواهند کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تعمیر لوازم خانگی تکنو پشتیبان

مرکز تخصصی عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی برقی در تهران دارای بیش از 300 تعمیرکار و متخصص لوازم خانگی در مناطق مختلف تهران خدمات تعمیر یخچال فریزر و ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروفر، جاروبرقی در محل با قیمت مناسب

منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید