کد: 140208147669615228
در دسترس نیست

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی جی پلاس در تهران

تکنوپشتیبان؛ نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی جی پلاس در تهران

کد: 140208147669615228

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از مشکلات رایج در استفاده از محصولات جی پلاس، تعمیر آنها و دسترسی به نمایندگی است. تکنوپشتیبان این مشکل را برطرف کرده و در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران به عنوان نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی جی پلاس در تهران فعالیت دارد

تکنوپشتیبان؛ نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی جی پلاس در تهران
تکنوپشتیبان؛ نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی جی پلاس در تهران

یکی از مشکلات رایج در استفاده از محصولات جی پلاس، تعمیر و دسترسی به نمایندگی است. تکنوپشتیبان این مشکل را برطرف کرده و در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران برای تعمیر لوازمخانگی جی پلاس فعالیت دارد

جی پلاس یکی از برندهای چینی است که صفر تا صد محصولات آن در ایران تولید می شود. بسیاری از قطعات داخلی این برند در ایران تولید شده و موتور یخچال و لباسشویی و غیره وارداتی است. این محصولات دارای کیفیت ایده آلی هستند و نسبت به نمونه های خارجی قیمت ارزان تری نیز دارند. یکی از مشکلات رایج در استفاده از محصولات این برند، تعمیر آنها و دسترسی به نمایندگی است. تکنوپشتیبان این مشکل را برطرف کرده و در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران به عنوان نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی جی پلاس در تهران فعالیت دارد.

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی جی پلاس

جی پلاس از برندهای فعال در زمینه تولید لوازم خانگی از جمله یخچال فریزر و ماشین لباسشویی است که صفر تا صد آن در ایران انجام می شود. اگر شما نیز از محصولات این برند خریداری کرده اید و نیاز به تعمیر و سرویس دارند، بدون شک بهترین انتخاب نمایندگی جی پلاس است. تکنوپشتیبان در کنار سایر برندهای ایرانی و خارجی، جی پلاس را نیز پوشش می دهد. از مزایای انتخاب تکنوپشتیبان برای تعمیر این لوازم می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • تعمیر لوازم خانگی جی پلاس با قطعات اصلی
  • تعمیرات تضمینی
  • تعمیر لوازم خانگی gplus در منزل و محل
  • پوشش تمام مناطق و محله های تهران
  • ارائه فاکتور رسمی بعد از تعمیر

تعمیر یخچال فریزر جی پلاس
جی پلاس بیشتر در زمینه تولید انواع یخچال فریزر فعالیت دارد. علیرغم کیفیت مطلوب محصولات آن، مانند سایر برندها با مشکلاتی مواجه است. در صورت مواجه شدن با هر نوع خرابی کافیست با تیم تعمیر یخچال فریزر جی پلاس در تهران تکنوپشتیبان تماس بگیرید.

به دلیل وزن بسیار سنگین یخچال فریزر، نیاز به جا به جایی و انتقال آن به تعمیرگاه نیست. ما تعمیرکار قابل اعتماد و حرفه ای را به محل و منزل شما اعزام می کنیم. تمام تعمیرکاران این مجموعه دارای مهارت و تجربه بالایی هستند و در زمان کوتاه عیب یابی و تعمیرات مورد نیاز را انجام می دهند.

لازم به ذکر است، تمام تعمیرکاران تکنوپشتیبان دارای گواهی عدم سوء پیشینه بوده و کاملا قابل اعتماد و اطمینان هستند. برای هر نوع خرابی در یخچال فریزر اعم از موارد زیر می توانید با یکی از شعب این مجموعه تماس بگیرید:

  • تعمیرات موتور یخچال جی پلاس
  • تعویض موتور یخچال جی پلاس
  • تعویض لامپ یخچال جی پلاس
  • نصب صحیح یخچال جی پلاس
  • رفع انسداد لوله تخلیه یخچال جی پلاس
  • تعمیر تخصصی کمپرسور یخچال جی پلاس
  • تعویض لاستیک دور درب یخچال جی پلاس
  • تعمیر مشکل عدم دیفراست در یخچال جی پلاس
  • تعمیر یخ ساز یخچال جی پلاس
  • تعمیر آب سرد کن یخچال جی پلاس
  • رفع بوی نا مطبوع یخچال جی پلاس
  • برطرف کردن صداهای غیر عادی یخچال جی پلاس
  • رفع مشکل کاهش یا افزایش غیر عادی سرمای یخچال جی پلاس
  • تعمیر یا تعویض فن اواپریتور یخچال جی پلاس
  • ترمیم مشکلات و اختلالات سوئیچ یخچال جی پلاس
  • تعمیر تخصصی کمپرسور یخچال جی پلاس
  • تعمیرات تخصصی فن کندانسور یخچال جی پلاس
  • تعمیرات تخصصی تایمر در تعمیر یخچال جی پلاس
  • رفع نواقص و ایرادات سیم برق یخچال جی پلاس
  • رفع مشکلات ولتاژ خروجی یخچال جی پلاس

تعمیر لوازم خانگی جی پلاس شمال تهران
به منظور ارائه خدمات بهتر، تیم تکنوپشتیبان در تمام مناطق و محله های تهران تعداد زیادی تعمیرکار را مستقر کرده است. به طوریکه به محض تماس مشتری به محل اعزام شده و تعمیرات مورد نیاز را انجام می دهد. نمایندگی تعمیر لوازم خانگی جی پلاس شمال تهران این مجموعه تمام محله ها را پوشش می دهد و برخی از آنها عبارتند از:
اختیاریه، ونک، نیایش، نیاوران، لویزان، کامرانیه، قیطریه، شیان، ده ونک، درکه، دارآباد، جمشیدیه، توانیر، بلوار اندرزگو، الهیه، آرارات، سئول، دزاشیب، دربند، خیابان آفریقا، جماران، تجریش، اوین، اقدسیه، سوهانک، دروس، داوودیه، چیذر، جاده لشگرک، پاسداران، امانیه، ازگل، آجوادنیه
تعمیر لوازم خانگی جی پلاس جنوب تهران
اگر در هر یک از محله های جنوب تهران حضور دارید و به دنبال مجموعه ای مطمئن برای تعمیر لوازم خانگی جی پلاس در جنوب تهران هستید، کافیست با ما تماس بگیرید. تعمیرکاران ما در کوتاه ترین زمان به هر یک از محله های زیر مراجعه می کنند و به صورت کاملا تضمینی لوازم خانگی جی پلاس را تعمیر می کنند.
شهرری، ابن بابویه، امام زاده ابوالحسن، اما زاده حسن، امین آباد، انبار گندم، انبار نفت، باقرشهر، بزرگراه آزادگان، بعثت، بلوار قدس، پاسگاه نعمت آباد، ترمینال جنوب، تقی آباد، جوانمرد قصاب، چهاردانگه، چیت سازی، خانی آباد، خزانه بخارایی، خلازیر، خیابان زمزم، خیابان نواب، دولت آباد، دولت خواه، راه آهن، سه راه آذری، سیزده آبان، شهرک علایین، شهرک گلریز، شوش، صالح آباد، صفائیه، عبدل آباد، علی آباد، عماد آباد، فلاح، قلعه گبری، قوچ حصار، کیانشهر، گمرک، مرتضی گرد، منیریه، مولوی، میدان خراسان، نازی آباد، یاخچی آباد، یافت آباد
تعمیرات لوازم خانگی جی پلاس غرب تهران
تفاوتی ندارد که کدام یک از لوازم خانگی جی پلاس دچار اشکال و خرابی شده است، در هر صورت با خیال آسوده می توانید از خدمات ما استفاده کنید. نمایندگی تعمیر لوازم خانگی جی پلاس غرب تهران با قطعات اصلی و کیفیت 100 درصد تضمینی تعمیرات را انجام می دهد. بعد از اتمام تعمیر می توانید برگه گارانتی را از تعمیرکار دریافت کنید.
برخی از مناطق قابل پوشش در جنوب تهران توسط گروه تکنوپشتیبان عبارتند از:
ارم، آزادی، اسکندری، اکباتان، ایوانک، بزرگراف خرازی، بلوار ایران، بلوار ایران خودرو، بلوار فردوس، پونک، تهرانسر، جنت آباد، چمران، چیتگر، حصارک، خیابان کارون، دهکده المپیک، سازمان برنامه، ستارخان، ستاری، سردار جنگل، سعادت آباد، سلسبیل، سولقان، سی متری جی، شهرآرا، شهران، شهر زیبا، شهر قدس، شهرک آتی ساز، شهرک المهدی، شهرک پاسارگاد، شهرک پرواز، شهرک دانشگاه صنعتی شریف، شهرک ژاندارمری، شهرک شهید باقری، شهرک صدرا، شهرک غرب، شهرک فردوس، شهرک فرهنگیان، شهرک نفت، شهرک ولیعصر، صادقیه، طرشت، فتح، فرحزاد، فردوس غرب، کن، کوهسار، گیشا، مرزداران، مهرآباد، نوب، وردآورد
نمایندگی تعمیر لوازم خانگی جی پلاس شرق تهران
در تمام محله های شرق تهران نیز خدمات تعمیر لوازم خانگی جی پلاس ارائه می شود. این خدمات در محل و منزل قابل ارائه بوده و برای تمام آنها امکان صدور فاکتور رسمی وجود دارد. اتابک، اتوبان آهنگ، اتوبان بابایی، استخر، بزرگراه زین الدین، بزرگراه یاسینی، بلوار اتحاد، بلوار دلاوران، پردیس، پل چوبی، پیروزی، تهرانپارس، حشمتیه، حکیمیه، خاوران، خیابان دماوند، شریعتی، نیروی هوایی، دروازه شمیران، رسالت، سبلان، سرخه حصار، شمس آباد، شهرک امام خمینی، شهرک شهید هاشمی نژاد، شهرک مسعودیه، فرجام، قنات کوثر، مجیدیه، محلات، مسگرآباد، مشیریه، مصلی، میدان امام حسین، نارمک از جمله مناطق قابل پوشش توسط گروه تکنوپشتیبان به شمار می روند.
برای استفاده از این خدمات می توانید با شماره تلفن 021-54837 تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تعمیر لوازم خانگی تکنو پشتیبان

مرکز تخصصی عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی برقی در تهران دارای بیش از 300 تعمیرکار و متخصص لوازم خانگی در مناطق مختلف تهران خدمات تعمیر یخچال فریزر و ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروفر، جاروبرقی در محل با قیمت مناسب

منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید