اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908024713615170

درمان شوره سر؛

علت شوره سر چیست و چگونه از بین می رود؟

کد: 139908024713615170

https://bit.ly/3omjvDb

، اصفهان , (اخبار رسمی): درمان شوره سر با یک شامپوی ضد شوره مناسب، می ‌تواند شرایط را کنترل کند و از خارش و پوسته پوسته شدن سر، جلوگیری کند. اگر تمایل به مواد شوینده ندارید، می توانید به سمت طبیعت و درمان های گیاهی حرکت کنید.

درمان شوره سر | علت شوره سر چیست و چگونه از بین می رود؟
علت شوره سر چیست و چگونه از بین می رود؟

برای‌ برطرف شدن شوره‌ مختصر سر می ‌توانید از شامپوهای‌ طبی ضدشوره‌ از جمله سلنیوم سولفید، کتوکونازول، پیریتنیوم زینک و انواع شامپوهای پلی ‌تار و شامپو‌های آنتی سپتیک مانند شامپو ستاولون و نیز لوسیون‌ های‌ نرم ‌کننده‌ استفاده‌ کنید. اکثر شامپو‌های درمان شوره سر مانند‏ یک داروی ضد قارچ عمل می کنند و می ‌توانند قارچ‌ های روی سر را که باعث ایجاد پوسته می ‌شوند، از بین ببرند.

از آن جایی که این شوینده ها ملایم هستند می ‌توان از آن‌ها به طور روزانه استفاده کرد. در میان تمام شامپوهای درمان شوره سر، انواع سلنیومی بهتر هستند. سلنیوم سولفید موجود در این شامپوها، قارچ‌ ها را کاهش داده و از خشک شدن سلول‌ های پوست جلوگیری می‌ کند. در صورتی که مو‌های شما به رنگ بلوند یا طوسی است و از رنگ موی زیادی استفاده می‌ کنید، حتما قبل از مصرف شوینده های سلنیوم با پزشک خود مشورت کنید؛ چرا که ممکن است رنگ مو هایتان را تغییر دهد. دو شامپوی رایج که عموما برای درمان مشکل شوره تجویز می شوند، عبارتند از:

 

  • کتوکونازول

از جمله شامپوهای سلنیومی است که درمان شوره سر را با از بین بردن قارچ‌ ها انجام می دهد.

  • سالیسیلیک اسید

 می تواند با حذف پوسته ‌های اضافی سر، درصد شوره را کاهش دهد.

علاقه مندان برای مطالعه روش های طبیعی درمان شوره سر به فروشگاه اینترنتی زیبالون مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی زیبالون

فروشگاه اینترنتی زیبالون با سابقه درخشان به عنوان یکی از فروشگاه های برتر در حوزه لوازم ارایشی و بهداشتی فعالیت می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان