اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908034714313813

منتور کسب و کار، منتور کارآفرینی؛ فرشته نجات کسب و کارها

کد: 139908034714313813

https://bit.ly/37ImRe7

، اصفهان , (اخبار رسمی): منتور کسب و کار فردی است که پیش از شما در یک صنعت و حوزه فعالیت داشته و به عبارتی با چم و خم کار آشنایی کامل دارد. منتورینگ یک رابطه متعامل و دو طرفه محسوب می شود که نه تنها نکات حیاتی برای زنده ماندن و ادامه حیات در محیط کسب و کار را می آموزد بلکه او نیز از شما یاد می گیرد.

منتور کسب و کار ، منتور کارآفرینی فرشته نجات کسب و کارها
منتور کسب و کار، منتور کارآفرینی؛ فرشته نجات کسب و کارها

کسانی که قصد راه اندازی یک کسب و کار را داشته باشند، در این مسیر به سه فرد یا بهتر است گفته شود به ۳ نقش نیاز دارند تا آن ها را در مسیر موفقیت راهنمایی و همراهی کند؛ مشاور، دوست و الگو! بهترین منتور ترکیبی از این ۳ نقش است. یک منتور استارتاپ، کسی است که در زمینه فعالیتی خود دارای موفقیت بوده و تجربه در محیط صنعت و بازار را داشته است. یک چنین فردی می تواند بهترین مشاور باشد زیرا تجربه باعث شده راه های شکست و موفقیت را از یکدیگر تشخیص داده و به فردی که قصد ورود به صنعت را دارد، کمک کند تا راه را از چاه بشناسد. منظور از دوست، دلسوزانه عمل کردن منتور است به این صورت که کسب و کار نوپای شما را رقیب خود نبیند و به عبارتی از جان و دل برای موفقیت شما تلاش کند. الگو گیری از منتور کسب و کار به فرد کمک می کند تا یک الگو کلی از کاری که قرار است انجام دهد داشته باشد.

 

چرا به منتور نیاز داریم؟

محیط صنعت برای کسب و کارهای نوپا یک محیط ناشناخته است که ورود به آن با ترسی معقول همراه است. منتور مانند یک دایره المعارف است که این محیط ناشناخته را برای شما آشنا می کند و هر بار گره ای از کارتان می گشاید. شبکه سازی و ارتباطات نقش بسیار مهمی در راه اندازی کسب و کار ها دارد که کار چندان آسانی به نظر نمی آید. سال ها کار در محیط لازم است تا بتوان به شبکه مفید و ارزشمند سرمایه گذاران، متخصصان، مدیران و افراد آشنا در صنعت دست پیدا کرد؛ اما با یک منتور شما به آسانی با این شبکه عظیم (که منتور شما در طی سال ها تلاش به آن دست یافته است) ارتباط برقرار کرده و از مزایای شبکه سازی بهره مند می شوید. علاوه بر تمام مسائلی که گفته شد، شما در راه مدیریت کسب و کارتان، گاهی با چالش های درون سازمانی مواجه شده و از توجه به امور کلان مانند توجه به چشم انداز های بلند مدت غافل می شوید؛ یک منتور کسب و کار در این زمان ها در کنار شما خواهد بود و نمی گذارد از مسیرتان خارج شوید.

 

علاقه مندان برای دریافت خدمات منتورینگ کسب و کار به سایت محمدرضا شیخ بهائی مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

محمدرضا شیخ بهائی

محمدرضا شیخ بهائی مشاور و مجری پروژه های هوش تجاری، بازاریابی دیجیتال، ایمیل مارکتینگ، دیجیتال مارکتینگ و ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ