اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908034714713951

معرفی یکی از بهترین مدل های موجود در بازار

سیستم کنفرانس بیرداینامیک مدل Orbis

کد: 139908034714713951

https://bit.ly/31RvA9T

، تهران , (اخبار رسمی): سیستم کنفرانس بیرداینامیک مدل اربیس (Orbis) به عنوان سیستم کنفرانس جدید با تلفیق طراحی ویژه و یکپارچه سازی دقیق همراه با کاربرد موادی با کیفیت بالا در ساخت قطعات یکی از برترین های سیستم کنفرانس جهان است که خوشبختانه هم اکنون در بازار ایران نیز موجود است.

سیستم کنفرانس بیرداینامیک مدل اربیس (orbis)
یونیت های کنفرانس اربیس برند بیرداینامیک

طراحی مدرن، سهولت استفاده، اطمینان در عمکرد و مواد با کیفیت، باعث برجسته شدن این سیستم کنفرانس جدید شده است. اجزا سیستم کنفرانس Orbis جایزه جهانی مشهور Red Dot  را دریافت کرده اند.

گقتار انسان ها و اثرات آن قسمتی از ارتباطات را در کنفرانس ها و سخنرانی ها در برمی گیرد. در اتاق های کنفرانس، مجالس و یا اتاق هیئت رئیسه، سخنرانی هنگامی اثر گذار است که مفهوم واضح باشد. بنابراین فناوری بخش ضروری هر برنامه است.

در این مقاله به معرفی و بررسی و سیستم کنفرانس اربیس (Orbis)  از محصولات شرکت بیرداینامیک پرداخته می شود.

شرکت بیرداینامیک ( Beyerdynamic ) یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های صوتی در عرصه‌ی تولیدات هدفون، میکروفون، سیستم‌های صوتی بی‌سیم، سیستم کنفرانس در سال ۱۹۲۰ توسط یوگن بیر در آلمان تأسیس شد. بیرداینامیک از جمله برندهای متخصصِ صدا است که فقط به طور اختصاصی در زمینه‌ی تولید و توسعه‌ی محصولات صوتی مانند هدفون، میکروفون، سیستم‌های صوتی بی‌سیم، سیستم کنفرانس فعال است. از برندهای متخصص صدا و برتر جهان تنها برندی که هم اکنون در بازار ایران فعال و موجود می باشد برند بیرداینامیک است.

از میان محصولات شرکت بیرداینامیک آلمان سیستم کنفرانس اربیس (Orbis) به عنوان سیستم کنفرانس جدید با تلفیق طراحی ویژه و یکپارچه سازی دقیق همراه با کاربرد موادی با کیفیت بالا در ساخت قطعات یکی از برترین های سیستم کنفرانس جهان است که خوشبختانه هم اکنون در بازار ایران نیز موجود است.

 مواد با کیفیت بالا و ناوبری با کمک یک دکمه باعث شده تا این یونیت کنترل شکلی یگانه پیدا کرده و کار با آن بسیار ساده باشد و در عین حال عمکرد های متعددی را انجام دهد.

ویژگی های سیستم کنفرانس اربیس شامل موارد زیر است:

عملکرد قابل اطمینان (Redundancy)

اگر همه یونیت های میکروفن در یک حلقه قرار بگیرند، در این صورت سیستم با حداکثر اطمینان در عمکرد خود کار خواهد کرد. در این صورت اگر در کابل کشی یونیت های میکروفن و یا با ایرادی در خود آن ها پیش آید، سیستم کنفرانس از سوی دیگر حلقه تغذیه خواهد شد. 

گنجایش سیستم تا 100 شرکت کننده با یک یونیت کنترل

حداکثر 100 یونیت میکروفن را می توان فقط با استفاده از یک یونیت کنترل در این سیستم به کار برد. اگر سیستم برای دستیابی به وضعیت عملکرد افزونگی به صورت یک حلقه متصل شود، حداکثر 50 یونیت میکروفن را می توان به یک یونیت کنترل متصل کرد. سیستمی با این حجم شگفت انگیز با یونیت میکروفن هایی تجهیز شده که مصرف آن ها هنگام کار و با حداکثر سطح صوتی، کمتر از یک وات است.

سهولت بی نظیر  استفاده

 ابتکار ناوبری یک دکمه ای، عملکرد سیستم را به شکلی حسی، کاربردی و ساده در می آورد. با وجود ساب منوهای متعدد، کاربر با سهولت های بی نظیری مواجه می شود . تمامی توابع و پارامترها در پنل نمایشگر قابل مشاهده و بررسی هستند.

هماهنگی با سیستم ضبط تصویر با استفاده از رابط RS232

با استفاده از رابط RS232  ،Orbis  به سیستم مدیا کنترل (Auto Tracking)  متصل می شود. فرمان های کنترل امکان عملکرد آسان میکروفن ها و وضعیت های مختلف مانند افزونگی، اعلام حریق و ضبط صدا را نشان می دهند.

دارای نمایشگر برای مشاهده پارامترها

نمایشگر موجود تمامی پارامترهای کار را به روشنی نشان می دهد. از آنجا که فقط آیتم های تنظیم شده روشن میشوند، کاربر می تواند  به آسانی پارامتر مورد نظر را دیده و تغییر لازم را به آسانی انجام دهد.

امکان جابه جایی یونیت ها در حین کار

هنگام برگزاری کنفرانس، بدون اینکه در جریان برگزاری اختلالی پیش آید، می توان یونیت های میکروفن را در صورت لزوم به سیستم اضافه و یا جابه جا کرد. در هر دو صورت سیستم اتوماتیک شناسایی در شبکه موجود است.

کاربری متعدد

به خاطر انعطاف پذیری Orbis  از آن برای کاربردهای متعددی می توان استفاده کرد. سینگال های صوتی از طریق ورودی ها و خروجی های موجود در پردازشگر  دیجیتالی سیگنال کانالیزه شده و ارسال می شوند. این سیگنال ها برای مثال به تلفن یا ویدئو کنفرانس یا برای استفاده به زبان دیگر در سیستم ترجمه همزمان، فرستاده می شوند.

ضبط صدا با نصب یک حافظه جانبی در یونیت کنترل

با استفاده از مدار ضبط صوت تعبیه شده می توان هر جلسه ای را بدون نیاز به دستگاه اکسترنال ضبط کرد. این عملکرد تنها زمانی قابل رویت است که یک  SD کارت در یونیت کنترل قرارگرفته باشد.

مسیردهی کابل ها

این امکان وجود دارد که کابل های ارتباطی را از زیر یا پشت دستگاه هدایت کرد. با توجه به محیط کار و خواسته های کارفرما و به خاطر مقاومت کابل ها در برابر کشش می توان آن ها را به شکل ثابت و پنهان مسیر دهی کرد.

سهولت استفاده برای تمامی افراد

دکمه های یونیت میکروفن از سیلیکن ساخته شده و مجهز به خط بریل است و نابینایان با لمس آن قادر به استفاده از دستگاه خواهند بود. با اتصال هدفون یا حلقه القایی به یونیت میکروفن کم شنوایان نیز می توانند از دستگاه استفاده کنند. به وجود این امکانات دسترسی یکسان برای همه شرکت کنندگان فراهم می شود.

نمای با کیفیت

یونیت های میکروفن با رنگ مخصوص و بسیار پایداری که در صنایع اتومبیل سازی کاربرد دارد،  پوشش داده شده اند. خاصیت ضد خراش و نماندن اثر انگشت از دیگر مشخصه های سطوح یونیت های میکروفن Orbise  است. پنل کنترل براق نیز از شیشه اکریلیک سخت و ضد خراش ساخته شده است.

راه اندازی با کابل های استاندارد Cats

سیم کشی های Orbis  با استفاده از کابل های استاندارد Cat 5  انجام می شود. دسترسی به این کابل ها در سراسر جهان تضمین شده است و قیمت آن ها نیز با استانداد بین المللی 568A/B - TIA/EIA  تعیین می شود. مطابق با استاندادها، سیستم Orbis  صدا ، دیتا های کنترلی و ولتاژ تغذیه را از طریق همین کابل ارسال می کند.

دارای پایداری و ایزولاسیون فوق العاده

محفظه محکم همراه با شالوده فلزی توپر، پایداری و ایزولاسیون مناسبی را برای صداهای مزاحم ایجاد می کند. این ساختار به شکلی موثر انتقال ارتعاشات را از طریق میز کنفرانس به یونیت کاهش داده و از لغزیدن یونیت های میکروفن بعد از تنظیم آن جلوگیری می کند.

دارای جک هدفون

جک هدفون قابل تنظیم موجود در یونیت میکروفن برای دریافت صدای خروجی از یونیت و یا برای استفاده به عنوان کانال زبان خارجی (هنگام ترجمه همزمان) در نظر گرفته شده است.

ایمنی بالا

بست های زیر یونیت میکروفن امکان پیچ شدن آن به میز را بوجود آورده و مانع از جابه جایی یا مفقود شدن آن می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الکتروویژن

شرکت الکتروویژن با دارا بودن کادری مجرب و مهندسین کارآزموده مدیران ارشد رادیو تلویزیون ملی ایران و با هدف ارتقاء کمی و کیفی تجهیزات صوت و تصویر در سال 1352 فعالیت خود را آغاز نمود. در آن زمان شرکت موفق به اخذ نمایندگی های بزرگ از معتبرترین برندهای روز جهانی شد که این امر باعث پیشرفت چشمگیری در کیفیت تجهیزات صدا، تصویر در استودیوهای رادیو و تلویزیون ایران گردید. حال با گذشت بیش از ۴۶ سال این شرکت ضمن ادامه عملکرد درخشان خود در واردات و عرضه تجهیزات و اخذ نمایندگی برندهای بین المللی در زمینه سیستم های صوت، تصویر و نورپردازی از جمله دایناکورد، الکتروویس، بیرداینامیک، تکلومن، دیتاویدئو و ... با درکی عمیق از نیاز مشتریان حاصل از مشاوره حرفه ای و تکیه بر توانمندی های علمی و فنی متخصصین خصوصا در دو بخش طراحی و اجرا قادر است خدمات تخصصی مشاوره، طراحی و تجهیز کامل سالن های همایش، آمفی تئاتر، اجتماعات، سینما و کنفرانس را ارائه نموده و با تامین خدمات پس از فروش و پشتیبانی کارآمد رضایت کامل کارفرمایان محترم را موجب گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید