اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910174850613951

تجهیزات پخش تصویر سالن کنفرانس و نگاهی به کاربرد مانیتور لیفت

کد: 139910174850613951

https://bit.ly/3ibCjCB

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله به توضیحاتی در مورد مانیتور لیفت و پنل VSP می پردازیم.

کاربرد مانیتور لیفت در سالن کنفرانس
مانیتور لیفت کنفرانس

کاربر می تواند این دستگاه را روشن و خاموش نموده و زاویه مانیتور را نیز حسب نیاز خود تنظیم نماید. همین کار از طریق اتاق فرمان نیز ممکن است.

امروزه تقریبا تمامی سازمانها و شرکت ها به منظور برگزاری جلسات خود محیطی تحت عنوان سالن جلسات در اختیار دارند. ابعاد این سالن ها ممکن است کوچک یا بزرگ باشد. در سالن های کوچک عموما احتیاجی به استفاده از سیستم های کنفرانس، مانیتور لیفت و غیره نمی باشد. زیرا ابعاد کوچک سالن استفاده از این تجهیزات را تا حدودی بی معنی می نماید. اما در سالن های بزرگ تر مسله متفاوت است.

وقتی ابعاد سالن بزرگ باشد صدای سخنران سخت تر به گوش حضار می رسد همچنین ممکن است دید مستقیم به ایشان ممکن نباشد. در این مواقع تجهیزاتی به کمک سیستم می آیند. اصلی ترین این تجهیزات عبارتند از: میکروفون کنفرانس، مانیتور لیفت، پنل VSP ، ویدئو پروژکتور و پرده نمایش و غیره. همانطور که پیشتر اشاره شد مانیتورهای لیفت در مقابل حضار روی میز نصب می شوند. این مانیتورهای تصاویر که در فضا پخش می شوند یا تصاویر سخنران را به شکلی که حضار بتوانند بدون سختی و دردسر آن را مشاهده نمایند در اختیار کاربر قرار می دهند.

کاربر می تواند این دستگاه را روشن و خاموش نموده و زاویه مانیتور را نیز حسب نیاز خود تنظیم نماید. همین کار از طریق اتاق فرمان نیز ممکن می باشد.

موارد کاربرد مانیتور لیفت:

با توجه به کارایی بالا و ویژگیهای خاص مانیتور لیفت . همچنین قابلیت نصب آنها در موقعیت های مختلف، این سیستم ها امروزه در اماکن مختلفی  کاربرد دارند:

  • سالن های کنفرانس، جلسات، همایش و …
  • دانشگاه ها، و سایر مراکز آموزشی
  • شرکت ها دولتی و خصوصی
  • مجتمع های مسکونی

امروز تولید کنندگان تجهیزات پخش تصویر تولید مانیتورهای لیفت را در دستور کار خود قرار داده و انواع و اشکال مختلفی را با اندازه صفحه نمایش متنوع  به بازار عرضه نموده اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الکتروویژن

شرکت الکتروویژن با دارا بودن کادری مجرب و مهندسین کارآزموده مدیران ارشد رادیو تلویزیون ملی ایران و با هدف ارتقاء کمی و کیفی تجهیزات صوت و تصویر در سال 1352 فعالیت خود را آغاز نمود. در آن زمان شرکت موفق به اخذ نمایندگی های بزرگ از معتبرترین برندهای روز جهانی شد که این امر باعث پیشرفت چشمگیری در کیفیت تجهیزات صدا، تصویر در استودیوهای رادیو و تلویزیون ایران گردید. حال با گذشت بیش از ۴۶ سال این شرکت ضمن ادامه عملکرد درخشان خود در واردات و عرضه تجهیزات و اخذ نمایندگی برندهای بین المللی در زمینه سیستم های صوت، تصویر و نورپردازی از جمله دایناکورد، الکتروویس، بیرداینامیک، تکلومن، دیتاویدئو و ... با درکی عمیق از نیاز مشتریان حاصل از مشاوره حرفه ای و تکیه بر توانمندی های علمی و فنی متخصصین خصوصا در دو بخش طراحی و اجرا قادر است خدمات تخصصی مشاوره، طراحی و تجهیز کامل سالن های همایش، آمفی تئاتر، اجتماعات، سینما و کنفرانس را ارائه نموده و با تامین خدمات پس از فروش و پشتیبانی کارآمد رضایت کامل کارفرمایان محترم را موجب گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]