اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002065103113951

صوت و تصویر جلسه با ویسونیک

کد: 140002065103113951

https://bit.ly/32Rs9ju

، تهران , (اخبار رسمی): کمپانی ویسونیک (VISSONIC) به عنوان شرکتی فعال در زمینه تولید تجهیزات الکترونیک سعی نموده نیاز مصرف کنندگان از حیث تجهیزات مورد نیاز اتاق های جلسات را به طور کامل مرتفع نماید.

صوت و تصویر جلسه با ویسونیک
تجهیزات کنفرانس ویسونیک

"کیفیت در سطح بین المللی و امکانات فراتر از تصور، خصیصه اصلی تجهیزات و سیستم های کنفرانس ساخت ویسونیک است"

یکی از اهداف تولیدکنندگان تجهیزات کنفرانس ارائه سبد محصولاتی است که در تمامی جنبه های برگزاری جلسه پاسخگو نیاز کاربران باشد. عمده تجهیزاتی که در سالنهای جلسات مورد استفاده دارند را موارد زیر تشکیل می دهند:

میکروفونها یا یونیت های کنفرانس ( باسیم و بیسیم)

تجهیزات رهگیری و ضبط تصاویر

تجهیزات پخش تصویر

دستگاه های ترجمه همزمان

ادوات و تجهیزات مکمل.

کمپانی ویسونیک (VISSONIC) به عنوان شرکتی فعال در زمینه تولید تجهیزات الکترونیک سعی نموده نیاز مصرف کنندگان از حیث تجهیزات مورد نیاز اتاق های جلسات را به طور کامل مرتفع نماید. اما پیش از توضیح پیرامون این شرکت به طور خلاصه در رابطه با سیستمهای فوق الاذکر صحبت خواهیم نمود.

یونیت کنفرانس به عنوان مرکز سالن کنفرانس که صدای سخنران را برداشت و به سیستم صوتی سالن ارسال می نماید دارای اهمیت ویژه می باشند. از این رو نیاز است چه از نظر کیفیت و چه امکانات مجموعه کاملی را ارائه نمایند. کیفیت کنسولها باید به نحوی باشد که حتی الامکان طی استفاده های متعدد متحمل خرابی نشوند. امکاناتی که میتوان از کنسول های کنفرانس انتظار داشت شامل قابلیت رای گیری، ترجمه همزمان ، ارتباط بیسیم، بلندگو داخلی، ورودی هدفون و مواردی از این دست می باشد. با توجه به سلیقه مشتری و طراحی دکوراسیون سالن چندین مدل کنسول متفاوت در بازار موجود است که میتواند پاسخگو خواسته های متنوع باشد.

برای برداشت تصاویر جلسات ، ذخیره و بازپخش آنها به مجموعه ای ثابت از تجهیزات نیاز است. این تجهیزات عبارتند از: دوربینهای رباتیک، ریموت کنترل دوربین، سوئیچر تصویر و در نهایت ضبط کننده تصاویر. این دستگاه ها در هماهنگی با سیستم کنفرانس چهره سخنران را به صورت خودکار رهگیری کرده و صوت و تصویر آنرا برداشت، ذخیره و یا جهت بازپخش به سیستم پخش تصویر ارسال می نمایند.

زمانی که سالن دارای ابعاد وسیع باشد نیاز است تصویر نفر سخنران برای سایرین از طریق نمایشگرهای گوناگون بازپخش گردد . تا ضمن شنیدن سخنرانی تصویر وی نیز برای حضار در دسترس باشد. در این مرحله تجهیزاتی همچون ویدئو پروژکتور، تلویزیون های دیواری و مانیتور لیفت کاربرد خواهند داشت.

علاوه بر موارد فوق تجهیزاتی همچون پنل های رومیزی(vsp) و کف خواب نیز جهت اتصال راحت تر کاربران به سیستم های سالن مورد نیاز خواهند بود.

مجموعه محصولات ویسونیک تمامی موارد فوق را پوشش داده و با دیدی نوآورانه طراحی و ساخته می شوند. تنوع محصولات ویسونیک از نظر کارکرد و طراحی در هر زمینه آنچنان گسترده است که هر سلیقه و درخواستی را جوابگو است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الکتروویژن

شرکت الکتروویژن با دارا بودن کادری مجرب و مهندسین کارآزموده مدیران ارشد رادیو تلویزیون ملی ایران و با هدف ارتقاء کمی و کیفی تجهیزات صوت و تصویر در سال 1352 فعالیت خود را آغاز نمود. در آن زمان شرکت موفق به اخذ نمایندگی های بزرگ از معتبرترین برندهای روز جهانی شد که این امر باعث پیشرفت چشمگیری در کیفیت تجهیزات صدا، تصویر در استودیوهای رادیو و تلویزیون ایران گردید. حال با گذشت بیش از ۴۶ سال این شرکت ضمن ادامه عملکرد درخشان خود در واردات و عرضه تجهیزات و اخذ نمایندگی برندهای بین المللی در زمینه سیستم های صوت، تصویر و نورپردازی از جمله دایناکورد، الکتروویس، بیرداینامیک، تکلومن، دیتاویدئو و ... با درکی عمیق از نیاز مشتریان حاصل از مشاوره حرفه ای و تکیه بر توانمندی های علمی و فنی متخصصین خصوصا در دو بخش طراحی و اجرا قادر است خدمات تخصصی مشاوره، طراحی و تجهیز کامل سالن های همایش، آمفی تئاتر، اجتماعات، سینما و کنفرانس را ارائه نموده و با تامین خدمات پس از فروش و پشتیبانی کارآمد رضایت کامل کارفرمایان محترم را موجب گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]