اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211037785713951
در دسترس نیست

چگونه پکیج شوفاژ دیواری خود را برای زمستان آماده کنیم؟

کد: 140211037785713951

، تهران , (اخبار رسمی): دلایل زیادی برای سر و صدای پکیج وجود دارد و وابسته به نوعی صدایی که ایجاد میشود میتوان اقدام نمود.

چگونه پکیج شوفاژ دیواری خود را برای زمستان آماده کنیم؟
هواگیری و تنظیم شیر رادیاتور

هنگام آماده شدن برای زمستان، انجام اقداماتی برای اطمینان از آماده بودن پکیج دیواری ممکن است آخرین چیزی باشد که در نظر بگیرید.

در واقع، اکثر مردم حتی متوجه وجود پکیج های دیواری خود نمی شوند تا زمانی که خراب شوند و بدون گرمایش و آب گرم باقی بمانند.

خوشبختانه در ایران، در بیشتر ماه های سال آب و هوای معتدل و گرمی را تجربه می‌کنیم، ولیکن خرابی پکیج دیواری در ماه‌های زمستان یک مشکل آزاردهنده است.

یک خانه سرد بدون دسترسی به آب گرم می‌تواند برای افراد مسن و بیمار بسیار جدی باشد و در صورت کاهش شدید دما، حتی زندگی را تهدید کند.

به همین دلیل است که آمادگی بسیار مهم است. هر چه سریعتر این کار را انجام دهید، بهتر است. اواخر تابستان بهترین زمان برای شروع بررسی پکیج دیواری است به خصوص اگر به سرویس کار نیاز دارید، زیرا در ماه های سردتر مشغله این افراد بیشتر است.

چند نکته مهم برای آماده سازی پکیج

پکیج شوفاژ دیواری خود را تست کنید

روشن کردن پکیج برای چند ساعت قبل از فرارسیدن هوای سرد به شما این امکان را می دهد که عملکرد صحیح پکیج را تست کنید.

همچنین به شما زمان کافی می دهد تا در صورت وجود مشکل، قبل شروع سرما آن را رفع  نمایید.

چگونه پکیج خود را تست کنیم؟

پکیج خود را با تنظیم ترموستات روی 0ºC خاموش کنید. پس از خنک شدن رادیاتورها، پکیج خود را دوباره روشن کنید و مطمئن شوید که آب گرم شما خاموش است.

صبر کنید تا پکیج روشن شود. بعد از 5 تا 10 دقیقه، بالا و پایین رادیاتورهای خود را لمس کنید تا ببینید به طور یکنواخت گرم شده اند یا خیر.

اگر رادیاتور شما دارای نقاط سرد است، ممکن است نیاز به هواگیری داشته باشد.

همچنین مطمئن شوید که بوی ناآشنا از پکیج ناشی نشود که نشانه نشت مونوکسید کربن است و می تواند کشنده باشد و باید به آن در اسرع وقت رسیدگی شود.

هواگیری رادیاتورهای خود را انجام دهید

هنگامی که افراد برای مدت طولانی گرمایش خود را روشن نمی کنند، مانند تابستان، حباب های هوا شروع به تشکیل می کنند و ممکن است در داخل رادیاتور شما گیر کنند.

از آنجایی که حباب‌ها بالا می‌آیند، سپس هوا در بالای رادیاتور جمع می‌شود به تدریج خنک‌تر می‌شود و اثربخشی آن کم می‌شود.

چگونه رادیاتور خود را هواگیر کنیم؟

با روشن کردن گرمایش شروع کنید تا رادیاتور خود را برای نقاط سرد بررسی کنید. اگر رادیاتور شما در بالا سرد است، گرمایش مرکزی خود را خاموش کنید و صبر کنید تا خنک شوند.

پس از خنک شدن، دریچه تخلیه را پیدا کرده و پیچ تخلیه را باز کنید. وقتی صدای خش خش متوقف شد و چکه شروع شد، شیر را دوباره ببندید.

اگر رادیاتور شما در قسمت پایین سرد است، احتمالاً در نتیجه تجمع "لجن رادیاتور" است. در حالی که می‌توانید خودتان آنها را تمیز کنید، معمولاً بهتر است این کار توسط متخصصی انجام شود که می‌تواند آنها را به درستی تمیز کند.

فشار پکیج خود را بررسی کنید

پکیج با فشار کمتر کارایی کمتری دارد. بالا بردن فشار سریع و ساده است و دستورالعمل نحوه انجام این کار را معمولاً در راهنمای سازندگان می‌توان یافت.

چگونه فشار پکیج خود را بالا ببرم؟

اول از همه، مطمئن شوید که دفترچه راهنما را بررسی کرده اید تا اطلاعات مربوط به مدل را در مورد هر شیر به دست آورید.

پکیج خود را به طور کامل خاموش کنید.

شیر مشکی رنگ زیر پکیج را بر خلاف عقربه های ساعت بچرخانید.

هنگامی که به فشار مورد نظر خود رسیدید (در بیشتر موارد حدود 1.5 بار)، دریچه ها را ببندید و دیگ را دوباره روشن کنید و در صورت لزوم آن را مجددا تنظیم کنید.

پکیج خود را سرویس کنید

بهترین راه برای اطمینان از اینکه پکیج شوفاژ دیواری شما به خوبی برای زمستان آماده شده است، سرویس آن است. ناگفته نماند، اکثر ضمانت‌ها تنها در صورتی معتبر می‌مانند که سرویس سالانه توسط سرویس کار مجاز انجام شود.

یک سرویس همچنین تضمین می کند که پکیج شما تا حد امکان کارایی دارد و می تواند به شما کمک کند قبض های گاز خود را کاهش دهید ، یک و معامله برد-برد!  اگر قطعه ایی در مراحل اولیه خرابی باشد یا اگر نیاز به جایگزینی داشته باشد، سرویس کار این موارد را شناسایی می کند تا خطرات احتمالی در آغاز مشکل برطرف سازد.

انتخاب و خرید پکیج دیواری

انتخاب پکیج دیواری می‌تواند خرید استرس زایی برای بسیاری از مردم باشد، زیرا علاوه بر تامین گرما برای شما و خانواده‌تان یک کالای یکبار مصرف سریع نیست و بایستی از آن به مدت یک دهه استفاده نمایید.

هزینه های خرید پکیج را می توان به دو بخش تقسیم کرد: اولین مورد هزینه خود پکیج و دومین مورد هزینه نصب (راه اندازی) پکیج و سومین مورد لوازم جانبی مورد نیاز نصب آن در منزل است.

در لورچ، می‌خواهیم تمام این استرس‌های بی‌رویه را تا حد امکان کم کرده و فرایند تصمیم گیری شما را آسان کنیم. ما در لورچ جهت رفاه حال شما نصب و راه اندازی پکیج های دیواری را رایگان انجام میدهیم.

قیمت پکیج بسته به عوامل مختلفی از جمله برند، مدل، ظرفیت، گارانتی، نوع نصب می تواند متفاوت باشد.

لورچ در سه رده قیمت با توجه به بودجه شما محصولات خود را ارئه میدهد.

پکیج شوفاژ دیواری لورچ مدل آدنا 24 ، 28، 32

پکیج شوفاژ دیواری لورچ مدل هرما در ظرفیت 24 ، 28، 32

پکیج شوفاژ دیواری لورچ مدل هیرو در ظرفیت 24

سوالات متداول

چگونه پکیج خود را برای زمستان آماده کنم؟

برای آماده سازی پکیج خود برای زمستان، زمان ایده آل برای سرویس دهی در اواخر تابستان است. این امکان تعمیر، تعمیر و تعویض مورد نیاز را فراهم می کند. تست در حدود شهریور و مهر ماه نیز کمک می کند، درست زمانی که هوا شروع به خنک شدن می کند. علاوه بر این، برای حفظ گرما و کاهش فشار روی پکیج خود، درزگیر پنجره و درب را بررسی کنید.

آیا باید پکیج خود را در زمستان روشن کنم؟

روشن کردن پکیج دیواری ممکن است برای حفظ دمای داخلی راحت در طول زمستان ضروری باشد.

پکیج من در زمستان  باید روی چه دمایی تنظیم شود؟

دمای اتاق توصیه شده در طول زمستان بین 18 تا 21 درجه سانتی گراد است. حفظ این دماها به جلوگیری از مشکلاتی مانند رطوبت و کپک کمک می کند. این محدوده یک محیط داخلی راحت را تضمین می کند و در عین حال به صرفه است.

آیا پایین آوردن دمای پکیج باعث صرفه جویی در هزینه می شود؟

بله، کاهش دمای پکیج می تواند با کاهش مصرف انرژی و صرفه جویی در هزینه ها منجر شود. حفظ دمای ثابت و راحت در ماه های سرد نسبت به تنظیم مداوم ترموستات مقرون به صرفه تر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الکتروویژن

شرکت الکتروویژن با دارا بودن کادری مجرب و مهندسین کارآزموده مدیران ارشد رادیو تلویزیون ملی ایران و با هدف ارتقاء کمی و کیفی تجهیزات صوت و تصویر در سال 1352 فعالیت خود را آغاز نمود. در آن زمان شرکت موفق به اخذ نمایندگی های بزرگ از معتبرترین برندهای روز جهانی شد که این امر باعث پیشرفت چشمگیری در کیفیت تجهیزات صدا، تصویر در استودیوهای رادیو و تلویزیون ایران گردید. حال با گذشت بیش از ۴۶ سال این شرکت ضمن ادامه عملکرد درخشان خود در واردات و عرضه تجهیزات و اخذ نمایندگی برندهای بین المللی در زمینه سیستم های صوت، تصویر و نورپردازی از جمله دایناکورد، الکتروویس، بیرداینامیک، تکلومن، دیتاویدئو و ... با درکی عمیق از نیاز مشتریان حاصل از مشاوره حرفه ای و تکیه بر توانمندی های علمی و فنی متخصصین خصوصا در دو بخش طراحی و اجرا قادر است خدمات تخصصی مشاوره، طراحی و تجهیز کامل سالن های همایش، آمفی تئاتر، اجتماعات، سینما و کنفرانس را ارائه نموده و با تامین خدمات پس از فروش و پشتیبانی کارآمد رضایت کامل کارفرمایان محترم را موجب گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید