اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990807472077151

چه اندازه درباره‌ی حسابداری آنلاین رایگان می‌دانید؟

کد: 13990807472077151

https://bit.ly/32fFOB0

، تهران , (اخبار رسمی): در پردازش ابری، با استفاده از اینترنت می‌توان به نرم افزار در فضایی دسترسی داشت که به حضور فیزیکی افراد بر روی یک کامپیوتر خاص نیازی نخواهد بود و همچنین به نصب نرم افزار روی سیستم‌های مختلف نیز نیازی نیست.

چه اندازه درباره‌ی حسابداری آنلاین رایگان می‌دانید؟
چه اندازه درباره‌ی حسابداری آنلاین رایگان می‌دانید؟

در حسابداری آنلاین مدیران شرکت‌ها می‌توانند ارتباط آنلاین در لحظه برقرار کنند و مستقیماً با حسابداران در ارتباط باشند و از طریق برنامه‌ی حسابداری با تکنولوژی ابری، حساب‌ها را مدیریت کنند.

ممکن است این مفهوم برای بسیاری از شما مفهومی پیچیده به نظر برسد اما درواقع این‌طور نیست. با این مقاله همراه باشید تا به‌راحتی به درک درستی از این مفهوم حسابداری آنلاین دست پیدا کنید.

پردازش ابری

در ابتدا درباره‌ی مفهوم پردازش ابری توضیح ساده‌ای ارائه می‌شود. در پردازش ابری، با استفاده از اینترنت می‌توان به نرم افزار در فضایی دسترسی داشت که به حضور فیزیکی افراد بر روی یک کامپیوتر خاص نیازی نخواهد بود و همچنین به نصب نرم افزار روی سیستم‌های مختلف نیز نیازی نیست.

جالب است بدانید که هم‌اکنون نیز بسیاری از شما از فناوری ابر استفاده می‌کنید. ممکن است خودتان هم از این موضوع بی‌خبر باشید. به‌عنوان مثال اگر شما حساب‌های کاربری جی‌میل و هات‌ میل دارید، اصطلاحاً در ابر هستند. زیرا شما قادرید در هر کجای دنیا، از هر دستگاهی، به ایمیل‌ها و فایل‌های موجود در ایمیلتان دسترسی پیدا کنید.

حسابداری آنلاین چیست؟

اکنون که با مفهوم پردازش ابری آشنایی پیدا کردید به تعریف حسابداری آنلاین پرداخته می‌شود. حسابداری ابری که به آن حسابداری آنلاین نیز گفته می‌شود، عملی مشابه همان پردازش ابری را انجام می دهد. در این نوع از حسابداری شما می‌توانید نرم‌افزار حسابداری را روی سیستم محل کارتان نصب کنید، اما زمانی که در منزل حضور دارید می‌توانید فقط با دسترسی به اینترنت و از طریق مرورگر وب و بدون نیاز به نصب دوباره نرم‌افزار حسابداری، به برنامه حسابداری خود دسترسی پیدا کنید.

مزایای استفاده از حسابداری آنلاین 

در حسابداری  آنلاین مدیران شرکت‌ها می‌توانند ارتباط آنلاین در لحظه برقرار کنند و مستقیماً با حسابداران در ارتباط باشند و از طریق برنامه‌ی حسابداری با تکنولوژی ابری، حساب‌ها را مدیریت کنند.

یک مزیت مهم دیگر این است که هزینه نگهداری اطلاعات روی سرور ابری، نسبت به هزینه خرید نرم افزار برای همه‌ی سیستم‌ها و همچنین خریداری امکانات سخت افزاری بسیار کمتر است.

با استفاده از حسابداری ابری کاربران می‌توانند فعالیت‌هایی که از طریق این فناوری در هر گوشه‌ی دنیا بر روی برنامه‌ی حسابداری اتفاق می‌افتد را مشاهده کنند و در صورت لزوم زمان‌بندی‌هایی را برای اطلاع رسانی به مشتریان در نظر بگیرند.

حسابداری آنلاین 

عبارات کلیدی “نرم افزار حسابداری رایگان” ، “حسابداری آنلاین رایگان” و  “حسابداری ابری رایگان” در گوگل بسیار سرچ شده‌است و کاربران زیادی این دو عبارت را جستجو کرده‌اند. این امر به معنی زیاد بودن درخواست‌ها برای دسترسی به حسابداری ابری رایگان بوده که معمولاً به‌دلیل نوپا بودن مشاغل و کسب و کارهای کوچک است. چرا که صاحبان این مشاغل اگر برای خرید نرم‌افزار هزینه‌ای پرداخت کنند، احتمال بازگشت این هزینه بسیار کم است.

اما معمولاً زمانی که این افراد به صفحات و سایت‌های مورد نظر مراجعه می‌کنند علی‌رغم ادعاهای موجود، نرم‌افزارهای ارائه شده رایگان نبوده یا در حالت بسیار محدود شده رایگان است.

اما در عین حال نرم‌افزارهای حسابداری وجود دارند که با بهره بردن از فناوری ابری، همزمان با به‌کار بردن سیاست‌هایی در شبکه توزیع و فروش خود، امکان دسترسی کاملاً رایگان به نرم‌افزار حسابداری ابری را برای کاربران فراهم کرده‌اند.

حسابداران و مدیران مشاغل بزرگ و کوچک با استفاده از حسابداری  آنلاین رایگان می‌توانند بدون حضور فیزیکی بسیار سریع و آسان مدیریت اطلاعات را انجام داده و بازده عملیاتی را بالا ببرند که این فرایند درنهایت به افزایش فروش و موفقیت بیشتر کسب ‌و کارشان منجر می‌شود.

منبع: وبلاگ قیاس

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه نرم افزاری قیاس

گروه نرم افزاری قیاس با بیـش از 20 سال حضور در بــازار نرم افزارهای مالی و صنعتی کشور، توانسته است نرم افزارهای خود را در تمامی بستر های موجود وب ، ویندوز و موبایل با استفاده از تکنولوژی و فناوری روز، به بازار ارائه دهد. نرم افزار حسابداری تحت‌ وب یکی از محصولاتی می باشد که ‌برای اولین بار در ایران، کلی فعالیت‌های مالی را با بهترین کیفیت و عملکرد همراه با سرعتی بی نظیر در بستر وب و بصورت آنلاین پیاده‌سازی می کند. در عین حال نرم افزارهای رایگانی را هم برای کاربران اندروید خود قرار داده است که می توان نرم افزار حسابداری رایگان و همچنین نرم افزار فروشگاهی رایگان اندروید را از طریق کافه بازار دریافت بفرمایید. نرم افزار حسابداری بازرگانی، حسابداری تولیدی، حسابداری فروشگاهی ، حسابداری پیمانکاری ، حسابداری خدماتی و همچنین نرم افزارهای مالی، خزانه داری، انبارداری و حقوق و دستمزد از دیگر محصولاتی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار