اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990807472087151

نرم افزار حسابداری ابری رایگان قیاس

آیا حسابداری ابری یا کلود cloud را می شناسید؟

کد: 13990807472087151

https://bit.ly/3eqgihp

، تهران , (اخبار رسمی): فاکتورهای آنلاین رایگان ، پیگیری و سایر ویژگیهای حسابداری را ارائه دهد که به شما کمک کند تا شغل خود را بطور کامل در یک مکان اداره کنید. در اینترنت آنها را ایمن نگه دارید و با آخرین و بهترین نرم افزار حسابداری ابری تجارت خود را به سمت جلو هدایت و سوق دهید.

حسابداری ابری رایگان چیست؟  حسابداری ابری یا کلود cloud را میشناسید؟
آیا حسابداری ابری یا کلود cloud را می شناسید؟

ابزارهایی مانند Citrix با انتقال تصویر در قالب شبیه سازی شده وب و به کمک اینترنت، نرم افزار های حسابداری را در بستر وب عملیاتی می کنند که تحت وب به حساب نمی آیند و مشکل سرعت و امنیت خواهند داشت.

حسابداری ابری رایگان چیست؟ نرم افزار رایگان حسابداری ابری یا کلود cloud را می شناسید؟ آیا به دنبال بهترین نرم افزار حسابداری ابری موجود هستید که رایگان باشد؟ فاکتورهای آنلاین رایگان، پیگیری و سایر ویژگی های حسابداری را ارائه دهد که به شما کمک کند تا شغل خود را بطور کامل در یک مکان اداره کنید. در اینترنت آنها را ایمن نگه دارید و با آخرین و بهترین نرم افزار حسابداری ابری تجارت خود را به سمت جلو هدایت و سوق دهید. جای تبریک دارد زیرا انتخاب تان کاملا درست بوده است. علت این گفته هم این است که جواب تمام سوالات شما در نرم افزار حسابداری ابری رایگان قیاس خلاصه می شود. اگر دنبال دانلود نرم افزار حسابداری ابری رایگان هستید تا انتها این مطلب را دنبال کنید.

خداحافظی با هزینه های پنهان با دانلود نرم افزار حسابداری ابری رایگان

چرا نمی توانید بهترین نرم افزار حسابداری رایگان را در وب سایت های فارسی پیدا کنید … به صورت رایگان!!؟ آیا فکر می کنید به صورت رایگان می توانید به بهترین نرم افزارهای ابری برای انجام امور حسابداری خود دسترسی داشته باشید؟ قیاس اینجا است تا به شما کمک کند تا مشتریان خود را بهتر مدیریت کنید. حتی اگر برنامه های رایگان دیگری وجود دارد. بسیاری از آنها اطلاعات شخصی زیادی نیاز دارند که برایتان اکانت رایگان ایجاد کنند. البته حق هم دارند چون زحمت زیادی کشیده اند. اما قیاس کاملا متفاوت است. فقط به یک آدرس ایمیل معتبر (اختیاری) و نام و نام خانوادگی و شماره موبایل تان نیاز دارد تا نسخه رایگان را در اختیارتان قرار دهد. این واقعاً تمام مواردی است که برای ثبت نام لازم است وارد کنید.

می توانید امتحان کنید: دانلود نسخه مجانی برنامه (کلیک کنید)

خداحافظی با هزینه های اضافی ماهانه

خیلی از شرکت ها در ایران و جهان خدمات حسابداری ابری را برای مشاغل کوچک ارائه می دهند. اگر چه آنها یک نسخه آزمایشی رایگان به کاربران ارائه می دهند اما در نهایت لازم است هزینه ماهیانه را نیز بپردازید. با نام و موبایل خود میتوانید نسخه رایگان را دانلود کنید.به کم نرم افزار ابری میتوانید با مدیریت تمام هزینه ها و ارزیابی و بررسی هزینه های ماهانه موارد و هزینه های اضافی را شناسایی و کاهش دهید یا اینکه حذف کنید. با میز کثیف تان در محل کار خداحافظی کنید قیاس به عنوان بهترین نرم افزار حسابداری ابری به شما امکان می دهد کاغذ کمتری استفاده کنید و درختان بیشتری را نیز از قطع کردن حفظ کنید. به تمام آن چاپخانه ها و تعداد زیادی از پرونده های بی پایان که در انتظار شما روی میز شما هستند فکر کنید. به زمان لازم برای تهیه و تصویب این مستندات فکر کنید. این که آیا شما خودتان این کار را انجام می دهید یا به کسی پول پرداخت می کنید که این کار را انجام دهد. چرا همه آنها را بصورت آنلاین ذخیره نمیکنید؟ قیاس نیازهای صورتحساب ، دریافت و پیگیری شما را در یک مکان قرار مدیریت میکند. میزهای کثیف محل کار با صورتحساب های آنلاین جایگزین خواهد شد.

برتری نرم افزار حسابداری ابری رایگان یا پولی بر سایر موارد

نرم افزار حسابداری هنگام تلاش برای پیشرفت و اداره مشاغل شخصی یک ضرورت محسوب می شود و هر چه زودتر یک راه حل نرم افزاری خوب برای حسابداری پیاده سازی کنید بهتر خواهد بود چون زودتر پیشرفت تان شروع می شود. در حالی که نرم افزار های مختلفی برای صورتحساب نرم افزاری و نرم افزار مالیاتی وجود دارد اما به طور کلی حسابداری ابری جامع تر خواهد بود. برخی از برنامه های حسابداری با هزینه بسیار خوب تعداد زیادی راه حل رایگان نرم افزار حسابداری ارائه می دهند و همچنین نرم افزار حسابداری. در حالی که برخی از این موارد صرفاً نرم افزار رایگان (نسخه دمو) برای نرم افزارهای پولی هستند برخی دیگر برنامه هایی رایگان هستند که می توانید بدون هزینه دانلود و استفاده از آنها استفاده کنید. اما طبیعتا موارد رایگان همه امکانات را ندارند. همچنین برنامه های مدیریتی برای حسابداری وجود دارد که می توانند ادغام شوند! این می تواند برای مبتدیان که می خواهند حساب های خود را بدون ضمانت مدیریت کنند بسیار مفید است و در عین حال هزینه های اولیه را نیز کاهش می دهند. در اینجا بهترین نرم افزار حسابداری که در حال حاضر در بازار موجود است ارائه می شود و همچنین گزینه های دیگری در نظر گرفته می شود. این خدمات در مجموعه کاملی همراه می شوند که نه تنها می تواند به شما در مقابله با کارهای حسابداری خود کمک کند بلکه می تواند برای انجام حقوق و دستمزد و وظایف HR نیز مورد استفاده قرار گیرد.

یک حسابداری سازمان یافته و بدون استرس با نرم افزار حسابداری ابری

اجازه دهید برخی از خصوصیات یک نرم افزار حسابداری ابری چه رایگان و چه پولی ذکر شود تا با قدرت این سیستم کمی بیشتر آشنا شوید.

  • قیاس حسابداری را تا حد امکان ساده می کند و در مورد امنیت جدی است.
  • اتصالات داده بانکی فقط خواندنی است و از رمزگذاری ۲۵۶ بیتی استفاده می کند.
  • سرورها تحت حمایت فیزیکی و الکترونیکی قرار دارند.
  • دستیابی به اطلاعات کارت بانکی و حساب بانکی تأیید شده است.(امنیت بالا)
  • قیاس از نرم افزار حسابداری واقعی و چند منظوره استفاده می کند.
  • ده ها گزارش قابل تنظیم ، بودجه بندی ساده

این بسته ویژگی های زیادی دارد. فاکتور ، پیگیری هزینه ، پیگیری زمان ، میزبان گزارش های تجاری ، حتی گزینه ای برای پرداخت کارت بانکی. اما یک رابط کاربری ساده و با هدف استفاده آسان غیر حسابداران تضمین می کند که شما سریع یادبگیرید. با وجود سادگی کارایی از عملکرد بالا و واقعی برخوردار است. شما می توانید با تنظیم صورت حساب های مکرر در وقت خود صرفه جویی کنید به مشتریان این امکان را بدهید که با چک کردن یک جعبه از طریق کارت پرداخت کنند و حتی به صورت خودکار کارت خود را ذخیره کنند. هیچ محدودیتی در مورد کاربران اضافی یا حسابدارانی که ممکن است بخواهید به داده ها دسترسی نداشته باشید. همچنین مدیریت هزینه هوشمند را بر روی تلفن همراه شما ارائه می دهد. همه این موارد به خوبی ارائه شده و عموماً کاربردی آسان است. اگر با مشکل روبرو شدید آموزش های دقیق و راهنمایی وب سایت و فیلم ها هستند ارائه "پشتیبانی نامحدود تلفنی و ایمیل" که می تواند به راحتی به هر شخص تازه کار کمک کند.  

منبع: وبلاگ قیاس

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه نرم افزاری قیاس

گروه نرم افزاری قیاس با بیـش از 20 سال حضور در بــازار نرم افزارهای مالی و صنعتی کشور، توانسته است نرم افزارهای خود را در تمامی بستر های موجود وب ، ویندوز و موبایل با استفاده از تکنولوژی و فناوری روز، به بازار ارائه دهد. نرم افزار حسابداری تحت‌ وب یکی از محصولاتی می باشد که ‌برای اولین بار در ایران، کلی فعالیت‌های مالی را با بهترین کیفیت و عملکرد همراه با سرعتی بی نظیر در بستر وب و بصورت آنلاین پیاده‌سازی می کند. در عین حال نرم افزارهای رایگانی را هم برای کاربران اندروید خود قرار داده است که می توان نرم افزار حسابداری رایگان و همچنین نرم افزار فروشگاهی رایگان اندروید را از طریق کافه بازار دریافت بفرمایید. نرم افزار حسابداری بازرگانی، حسابداری تولیدی، حسابداری فروشگاهی ، حسابداری پیمانکاری ، حسابداری خدماتی و همچنین نرم افزارهای مالی، خزانه داری، انبارداری و حقوق و دستمزد از دیگر محصولاتی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار