اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908074721813814

روش های عجیب اما موثر در درمان ام اس

کد: 139908074721813814

https://bit.ly/3oUuHaC

، اصفهان , (اخبار رسمی): مهم ترین و موثرترین مسئله در درمان ام اس این است که بیمار به روند درمانی خود پایبند بوده و با تغییر سبک زندگی و رژیم غذایی به درمان خود کمک کند. بیماری ام اس یک بیماری خود ایمن است که به سیستم عصبی مرکزی بدن انسان حمله می کند.

روش های عجیب اما موثر در درمان ام اس
روش های عجیب اما موثر در درمان ام اس

مهم ترین و موثرترین مسئله در درمان ام اس این است که بیمار به روند درمانی خود پایبند بوده و با تغییر سبک زندگی و رژیم غذایی به درمان خود کمک کند. بیماری ام اس یک بیماری خود ایمن است که به سیستم عصبی مرکزی بدن انسان حمله می کند.

 

عجیب ترین اما موثرترین درمان ام اس (درمان با پوست میوه)
پروفسور گوانگ زیان ژانگ، ارشد عصب شناسی دانشگاه توماس جفرسون معتقد است اگرچه نتایج یکی از پژوهش های او هنوز اثبات نشده و بسیار مقدماتی هست، اما این اطمینان در مورد آن وجود دارد که می تواند موثرترین یا حتی قطعی ترین روش برای درمان ام اس باشد. پروفسور ژانگ در این پژوهش خود تعدادی موش را که دارای ام اس شدید بودند در یک محیط عادی قرار داد و سپس در رژیم های غذایی آن ها از پوست میوه استفاده کرد. بعد از مدتی زمانی که او پیش بینی کرده بود تعدادی از موش ها کاهش علائم و درمان ms را نشان دادند؛ اما برخی دیگر علائم شدیدتری را بروز دادند. ژانگ برای توصیف این روند بیان می کند: آزمایش ‌های بسیاری روی موش‌ هایی که در مرحله ابتدایی ام ‌اس و یا مرحله حاد آن قرار دارند، انجام شده اما ما تاثیر این ترکیب را هنگامی روی بیماری آزمایش کردیم که به مرحله مزمن رسیده و به بافت سیستم‌های عصبی آسیب رسانده بود. با این حال توجهی زیادی به سمت این فرضیه وجود دارد اما طبق نشریه جردن نشنال و PNAS هنوز هیچ مبنای علمی مبتنی بر درمان ام اس با پوست میوه تثبیت نشده است.

 

درمان ام اس با استفاده از تکنولوژی نانو ذرات
پژوهشگران دانشگاه ایروین یک شیوه جدید مبتنی بر تکنولوژی نانوذرات را گسترش دادند که در آن با استفاده سلول‌ های بنیادی مغز استخوان می ‌توان علایم بیماری ام اس را از بین برد. این روش که در حال حاضر جدیدترین درمان ام اس به حساب می آید، موفقیت های زیادی را در مراحل کلینکی کسب کرده است. در روش های مرسوم برای درمان ام اس با استفاده از سلول‌ های بنیادی، این سلول ‌ها از مغز استخوان استخراج شده و با استفاده از یک پروتئین سیستم ایمنی موسوم اینترفرون گاما فعال می ‌شوند. اما این سلول‌ ها قبل از رسیدن به هدف خود درون بافت‌ های فیلترکننده به دام می افتند و به همین علت اغلب روش‌ های پیشین موفقیت آمیز نبوده‌ اند. در جدیدترین درمان ام اس با نانو برای حل مشکل، ذراتی در اندازه نانومتر موسوم به «ایکزوسام» را از سلول‌ های بنیادی خارج کرده و این ذرات را به موش ‌های مبتلا به ام اس تزریق کردند. برخلاف تصورات، درمان ام اس موش ها به سرعت انجام پذیرفت و موش ها کاهش علائم را از خود نشان دادند.

 

منبع: فروشگاه اینترنتی فدولا

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی فدولا

فروشگاه اینترنتی فدولا - خرید و فروش عمده و جزیی انواع قهوه در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان