اطلاعات تماس
  • 021554***** - 091228*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908144731615364

کاربری سیم بکسل در آسانسورها

انواع اتصالات آسانسوری سیم بکسل

کد: 139908144731615364

https://bit.ly/356X2m8

، تهران , (اخبار رسمی): از سیم بکسل در آسانسورها به جز نوع پنوماتیک استفاده بسیاری می شود. در واقع اتصال کابین آسانسور که در حال رفت و برگشت بین طبقات است با بکارگیری سیم بکسل آسانسوری که با مغزی فولادی یا کنفی استفاده می شود، صورت می پذیرد.

انواع اتصالات آسانسوری سیم بکسل
سیم بکسل آسانسوری از جنس فولادی بصورت سیم بکسل مغز فولادی و مغز کنفی

سیم بکسل در آسانسورها از نوع فولادی یکی برای اتصال کابین آسانسور و با ساختار 8X19 با مغزی فولادی و یا کنفی و در سایز 8 الی 13 میلیمتر و یکی برای اتصال گاورنر آسانسور استفاده می شود.

در آسانسور ها از سیم بکسل های فولادی در دو قسمت و با دو ساختار کاملا مجزا استفاده می شود. مهمترین کاربری سیم بکسل ها در آسانسور در اتصالات کابین آسانسور صورت می پذیرد که از یک طرف سیم بکسل آسانسوری در بالای کابین با بکارگیری اتصالات مختلف متصل شده و در طرف دیگر بر روی یک درام یا قرقره آسانسور قرار گرفته با عبور از قرقره در طرف دیگر به وزنه متصل می شود. موتور آسانسور وظیفه برقراری تعادل بین وزن اتصال کابین و وزنه های طرف دیگر را دارد.

سیم بکسل فولادی آسانسور اغلب با ساختار 8X19 با بافتی از نوع SEALE که در آن از دو قطر مختلف مفتول در هر استرند یا رشته از سیم بکسل استفاده شده است مورد استفاده قرار می گیرد. مغزی سیم بکسل مورد استفاده برای اتصال کابین آسانسور در برخی از موارد فولادی که با علامت IWRC مشخص می شود و گاهی از جنس الیاف طبیعی کنفی که با FC یا Fiber core مشخص می شود مورد استفاده قرار می گیرد. سایزهای کاربردی سیم بکسل آسانسور از 8 میلیمتر شروع شده و دارای میزان حداکثری 13 میلیمتر می باشد. تنسایل مقاومت کششی سیم بکسل آسانسور متغیر می باشد و از میزان حداقلی 1560 نیوتن بر میلیمتر مربع شروع و اغلب در بالاترین میزان دارای مقدار 1770 نیوتن بر میلیمتر مربع است.

سیم بکسل مورد استفاده در آسانسور اغلب دارای آبکاری سطحی از نوع گالوانیزه سرد است تا در برابر آب و رطوبت بک مقاومت حداقلی داشته و به سرعت زنگ نزند. برخی از تولید کنندگان این سیم بکسل از روش گریس کاری و یا روغن کاری سطحی نیز برای مقابله با تماس مستقیم آب با سطح فولادی مفتول های سیم بکسل استفاده می کنند. تنها ساختار یاد شده در آسانسور ها بکار گرفته نمی شود و یک ساختار بسیار منعطف تر با مقاومت کششی بسیار کمتر این بار نه در اتصال کابین بلکه در اتصال گاورنر آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد. این ساختار که به هفت لا کنف شهرت دارد از ساختار سیم بکسل فولادی 6X12+7FC استفاده می کند و در میان ساختار های مختلف سیم بکسل دارای کمترین میزان مقاومت کششی است.

برندهای مختلفی در دنیا به تولید سیم بکسل آسانسوری مبادرت دارند که در این میان برند گوستاولف آلمان GUSTAV WOLF دارای بالاترین شهرت جهانی می باشد. سیم بکسل گوستاولف که با یک نوار به رنگ سبز بر روی استرندهای بیرونی نماد گذاری شده است بر روی قرقره های چوبی بسیار مستحکمی نیز عرضه می شود. برای این برند از سیم آسانسوری سرتیفیکت تولید کننده نیز حتما می بایست در اختیار کاربران قرار گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سیم بکسل و اتصالات استیل تکین

سیم بکسل و اتصالات تکین وارد کننده و عرضه کننده انواع سیم بکسل های فولادی و استیل در سایز های مختلف شامل انواع سیم بکسل آسانسوری، سیم بکسل نتاب، سیم بکسل های معدنی، سیم بکسل جرثقیل و حفاری و سیم بکسل روکش دار می باشد. واردات و عرضه انواع زنجیر بار فولادی و زنجیر استیل و کلیه اتصالات سیم بکسل و زنجیر در گرید های فولادی G80 و گرید استیل 304 و 316. مرکز تخصصی واردات کلیه اتصالات استیل سیم بکسل و زنجیر انواع قلاب استیل، شگل استیل، مهارکش استیل، بست فولادی استیل، انواع حلقه و اتصال زنجیر استیل در دو گرید 304 و 316 و در سایز های اینچی و میلیمتری در ایران می باشد.

اطلاعات تماس
  • 021554***** - 091228*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید