اطلاعات تماس
  • 021554***** - 091228*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104066161215364

انواع و دسته بندی‌های فیلتر آلات صنعتی

کد: 140104066161215364

https://bit.ly/3NlgcHX

، تهران , (اخبار رسمی): فیلتر های صنعتی در اشکل مختلف هم بصورت فیلتر های کارتریجی استوانه ای، هم به شکل فیلتر های پیچی Spin-on و هم به صورت فیلتر های تخت مورد استفاده قرار می گیرد. بر روی انواع ماشین های سنگین از جمله موتور های دیزلی انواع فیلتر روغن، فیلتر سپراتور و فیلتر هوای موتور اتصال پیدا می کنند

انواع و دسته بندی های فیلتر آلات صنعتی
فیلتر های صنعتی

فیلتر صنعتی در واقع به دسته ای از فیلتر آلات گفته می شود که بر روی ماشین آلات سنگین صنعتی از نوع Heavu duty اتصال پیدا می کنند. انواع فیلتر های اتصالی بر روی ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی، کشاورزی، ساختمانی، انواع جرثقیل لیفتراک، انواع ژنراتور و کمپرسور در دسته فیلتر های صنعتی قرار می گیرند. فیلتر های صنعتی در اشکال مختلفی تولید می شوند که اغلب فیلتر های هوای کابین ماشین آلات از نوع تخت و باقی فیلتر ها بصورت استوانه ای مورد استفاده قرار می گیرند. فیلتر های استوانه ای هم بصورت پیچی Spin-on که دارای یک هوزینگ فلزی به شکل یک قوطی هستند تشکیل می شوند که در داخل آنها کارتریج فیلتر قرار گرفته است. در زیر به معرفی انواع فیلتر های صنعتی می پردازیم.

  • فیلتر روغن صنعتی Lube filter: این دسته از فیلتر آلات برای تصفیه و پاکسازی روغن در گردش در موتور های احتراق داخلی و یا برای فیلتراسیون روغن های ماشین آلات استفاده می شوند. فیلتر روغن اغلب با بکارگیری کارتریج های سلولزی که الیافی طبیعی هستند تولید می شود و اغلب بصورت پیچی بر روی موتور های دیزلی و بنزینی و بصورت کارتریجی بر روی ماشین های تراش مورد استفاده قرار می گیرد.
  • فیلتر گازوئیل موتور دیزل: بر روی موتور های دیزلی که اصلی ترین موتور های مصرفی بر روی ماشین آلات سنگین هستند از فیلتر گازوئیل برای تصفیه سوخت گازوئیل استفاده می شود. بر روی موتور های دیزلی DEUTZ, CUMMINS, PERKINS, CAT و دیگر برند ها از فیلتر های پیچی گازوئیل استفاده می شود. این سری از فیلتر ها نسل قدیم فیلتر سوخت بودند که تنها قابلیت جذب آلاینده های فاز جامد را داشتند.
  • فیلتر سپراتور آبگیر: نسل مدرن تر از فیلتر های گازوئیل تحت نام فیلتر سپراتور مورد استفاده قرار می گیرند که علاوه بر قابلیت جذب آلاینده های فاز جامد به جذب آلاینده های فاز مایع من جمله قطرات آب نیز می پردازدو فیلتر سپراتور آبگیر دارای دو لایه در بخش کارتریج می باشد که یکی لایه سلولزی و دیگری از الیاف مصنوعی تشکیل شده است.
  • فیلتر سپراتور روغن از هوا: کمپرسور های اسکرو در مرحله فشرده سازی هوا با ترکیب شدن روغن بصورت بخار با هوای فشرده روبرو می شوند. از این رو از نوعی فیلتر سپراتور برای تفکیک روغن از هوای فشرده بر روی کمپرسور ها استفاده می شود که دارای ترکیبات و ساختاری کاملا متفاوت با فیلتر سپراتور آبگیر موتور دیزل می باشد.
  • فیلتر هوای موتور: این سری از فیلتر ها اغلب به شکل استوانه ای بر روی انواع موتور های بنزینی و دیزلی و همچنین به منظور تصفیه سازی هوای ورودی به کمپرسور ها استفاده می شود و مانع از ورود گرد و غبار به فضای موتور می گردد.
  • فیلتر هوای کابین: اغلب از نوع فیلتر های تخت انتخاب می شود و برای پاکسازی هوا پیش از ورود به کابین سرنشینان مورد استفاده قرار می گیرد.
  • فیلتر هیدرولیک: یکی از انواع مهم فیلتر های صنعتی می باشد که در زیر دسته فیلتر روغن نیز قرار می گیرد. فیلتر های هیدرولیک هم بصورت کارتریجی و هم بصورت پیچی مصرف می شوند. بر روی کارتریج این سری از فیلتر ها از یک مش فلزی استفاده شده است تا از تجزیه و جدا شدن بافت کارتریج در تماس با روغن هیدرولیک در دما و فشار بالا جلوگیری به عمل آید.

منبع: مانا فیلتر

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سیم بکسل و اتصالات استیل تکین

سیم بکسل و اتصالات تکین وارد کننده و عرضه کننده انواع سیم بکسل های فولادی و استیل در سایز های مختلف شامل انواع سیم بکسل آسانسوری، سیم بکسل نتاب، سیم بکسل های معدنی، سیم بکسل جرثقیل و حفاری و سیم بکسل روکش دار می باشد. واردات و عرضه انواع زنجیر بار فولادی و زنجیر استیل و کلیه اتصالات سیم بکسل و زنجیر در گرید های فولادی G80 و گرید استیل 304 و 316. مرکز تخصصی واردات کلیه اتصالات استیل سیم بکسل و زنجیر انواع قلاب استیل، شگل استیل، مهارکش استیل، بست فولادی استیل، انواع حلقه و اتصال زنجیر استیل در دو گرید 304 و 316 و در سایز های اینچی و میلیمتری در ایران می باشد.

اطلاعات تماس
  • 021554***** - 091228*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید