اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908154732713814

داروهای جدید کشف شده برای درمان دیابت شامل چه مواردی هستند؟

کد: 139908154732713814

https://bit.ly/3kbo9kf

، اصفهان , (اخبار رسمی): محققان عقیده دارند داروی جدید خوراکی (کشف جدید درمان دیابت) ممکن است راه را برای پیشرفت نسخه های جدید و داروهای خوراکی دیگر هموارتر سازد.

داروهای جدید کشف شده برای درمان دیابت شامل چه مواردی هستند؟
داروهای جدید کشف شده برای درمان دیابت شامل چه مواردی هستند؟

دیابت نوع 2 اکثراً یک بیماری خاموش است و بسیاری از مردم نمی دانند که به آن مبتلا هستند.

این داروها معمولاً توسط اسیدهای معده از بین می روند، بنابراین برای دریافت و نگه داشتن پروتئین ها در بدن ضروری است. از آنجا که این داروی جدید، راهی را برای محافظت از پروتئین در برابر اسیدهای معده ارائه داده است، شاید سایر داروهایی که فقط از طریق تزریق در دسترس هستند می توانند مفید واقع شوند. این مسئله هنوز هم در دست بررسی است.
 

قرص Rybelsus تنها یکی از چندین داروی جدید است که اخیراً برای درمان دیابت به بازار آمده است. سه داروی خوراکی برای دیابت نوع 2 در اواخر سال 2017 تصویب شد، اگرچه آنها نیز از مکانیسم های مختلفی نسبت به GLP-1 استفاده می کنند. برخی از داروهای انسولین خوراکی نیز در حال توسعه و تحقیق هستند. بازار داروهای جدید درمان دیابت به دلیل تقاضای زیاد آنها، بسیار قوی است.


میلیون ها نفر در جهان، مبتلا به دیابت هستند و حدود 90 درصد از آنها مبتلا به دیابت نوع 2 هستند. محققانی که کشف جدید درمان دیابت را ارائه دادند، خاطر نشان کردند این بیماری اغلب در افراد بالای 45 سال بروز می کند، اما امروزه تعداد بیشتری از کودکان نیز به بیماری دیابت نوع 2 مبتلا هستند.

دیابت نوع 2 اکثراً یک بیماری خاموش است و بسیاری از مردم نمی دانند که به آن مبتلا هستند. این بیماری ممکن است پیشرفت داشته باشد اما هیچ علائمی بروز ندهد. فقط با آزمایش های خون به صورت ماهانه یا 6 ماهه می توان به دیابت فرد پی برد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره پیشگیری و درمان دیابت می توانید به این مقاله مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی فدولا

فروشگاه اینترنتی فدولا - خرید و فروش عمده و جزیی انواع قهوه در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان