اطلاعات تماس
  • 021554***** - 091228*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908244748215364

آشنایی با جرثقیل سقفی زنجیری

جرثقیل سقفی دستی 2 کاره زنجیری

کد: 139908244748215364

https://bit.ly/3puTvGp

، تهران , (اخبار رسمی): جرثقیل سقفی هم از نوع دستی و هم از نوع برقی تولید می شود که جرثقیل دستی اغلب از نوع زنجیری و جرثقیل برقی هم از نوع زنجیری و هم از نوع سیم بکسلی مورد استفاده قرار می گیرد. جرثقیل دستی اغلب از طریق قلاب بر روی سقف اتصال پیدا می کند و بصورت دو کاره مورد استافده قرار می گیرد.

جرثقیل سقفی دستی 2 کاره زنجیری
جرثقیل دستی زنجیری با زنجیر G80

جرثقیل دستی تا قابلیت لیفتینگ 25 تن نیز تولید می شود اما با بالا رفتن تناژ سرعت عمل آن کاهش پیدا می کند و از این رو جرثقیل سقفی دستی را اغلب تا تناژ 10 تن مورد استفاده قرار می دهند.

جرثقیل دستی Chain block یکی از ابزار آلاتی است که اغلب با بکارگیری اتصالات زنجیری استفاده می شود. جرثقیل دستی را در قابلیت های لیفتینگ 1 الی 10 تن بیشتر مورد استافده قرار می دهند. البته ظرفیت تولید شده جرثقیل دستی تا 25 تن می باشد اما در تناژ بالا دارای سرعت عمل بسیار پایینی است. جرثقیل سقفی دستی یک راهکار کارگاهی بسیار ایده آل برای لیفتینگ بار بالاخص در مواردی است که دسترسی به الکتریسیته وجود ندارد و یا سیم کشی برای اتصال جرثقیل سقفی برقی می تواند با مخاطراتی همراه باشد. علاوه بر این از آنجا که اغلب جرثقیل های برقی از برق 3 فاز استفاده می کنند استفاده از جرثقیل دستی  می تواند راهکاری بسیار ساده برای لیفتینگ محسوب گردد. جرثقیل دستی اغلب بصورت 2 کاره مورد استفاده قرار می گیرد اما برخی از برند های تولید کننده به تولید ترولی های دستی و یا زنجیری نیز برای اتصال بر روی ریل جرثقیل دستی  پرداخته و قابلیت استفاده بصورت چهار کاره را نیز دارند. علاوه بر این بسیاری از انواع ترولی ها بصورت آزاد بر حسب سایز ریل و تناژ جرثقیل دستی برای تبدیل جرثقیل 2 کاره به چهار کاره عرضه شده اند.

زنجیر G80 chain در واقع پر مصرف ترین نوع زنجیر فولادی در صنایع محسوب می شود. زنجیر G80 در سایز های اینچی و میلیمتری تولید می شود و به روش فورج گرم تولید شده است. در تولید زنجیر G80 از گرید های مناسب مفتول های فولادی متناسب با قطر زنجیر در فواصل مشخص که برابر با محیط هر دانه زنجیر G80 می باشد برش می خورد. این قطعات برش خورده سپس گرم شده و با عبور از یک قالبت منحنی به شکل دانه های زنجیر در آمده و از داخل دانه قبلی عبور می کند. زنجیر G80 هم بصورت متری و هم بصورت کیلویی در بازار معامله می شود و اغلب توسط تولید کنندگان در داخل بشکه های مستحکم فولادی ارائه می شود. قیمت زنجیر G80 در مقایسه با زنجیر های معمولی که گرید پایینتری مثل G43 از نوع زنجیر آهنی هستند بالاتر می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سیم بکسل و اتصالات استیل تکین

سیم بکسل و اتصالات تکین وارد کننده و عرضه کننده انواع سیم بکسل های فولادی و استیل در سایز های مختلف شامل انواع سیم بکسل آسانسوری، سیم بکسل نتاب، سیم بکسل های معدنی، سیم بکسل جرثقیل و حفاری و سیم بکسل روکش دار می باشد. واردات و عرضه انواع زنجیر بار فولادی و زنجیر استیل و کلیه اتصالات سیم بکسل و زنجیر در گرید های فولادی G80 و گرید استیل 304 و 316. مرکز تخصصی واردات کلیه اتصالات استیل سیم بکسل و زنجیر انواع قلاب استیل، شگل استیل، مهارکش استیل، بست فولادی استیل، انواع حلقه و اتصال زنجیر استیل در دو گرید 304 و 316 و در سایز های اینچی و میلیمتری در ایران می باشد.

اطلاعات تماس
  • 021554***** - 091228*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید