اطلاعات تماس
  • 021554***** - 091228*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908244748315364

شناسنامه یا سرتیفیکت برای اسلینگ های سیم بکسل

کد: 139908244748315364

https://bit.ly/3pt0eAR

، تهران , (اخبار رسمی): اسلینگ سیم بکسل یکی از مهمترین و کارآمدترین ادوات لیفتینگ است. بکارگیری اسلینگ ها بر روی جرثقیل ها و تاور کرین ها سبب بالا رفتن حساسیت آنها شده و اغلب اسلینگ سیم بکسل نیاز به تست کششی کامل و ارائه تست ریپورت و سرتیفیکت دارد.

سرتیفیکت برای اسلینگ سیم بکسل
تست کشش و سرتیفیکت اسلینگ سیم بکسل

تک تک اسلینگ های سیم بکسل بصورت جداگانه برای ارائه سرتیفیکت مورد تست قرار می گیرند. شرکت های بین المللی تست مانند BV فرانسه و یا GL آلمان در میان معتبر ترین شرکت های صادر کننده تست ریپورت هستند.

تست ریپورت و سرتیفیکت دو عامل با تاثیر بسیار بالا در قیمت اسلینگ سیم بکسل محسوب می شوند. در بسیاری از کاربری های صنعتی استفاده از اسلینگ سیم بکسل می تواند بسیار حساس بوده و هر گونه نقص در عملکرد صدمات مالی بسیار سنگینی را به همراه داشته باشد. بنابراین برای اغلب کاربری های سنگین صنعتی برای اسلینگ سیم بکسل طلب سرتیفیکت و تست ریپورت می شود. صدور سرتیفیکت برای اسلینگ سیم بکسل ارتباط چندانی با کیفیت خود سیم بکسل و برند تولید کننده نداشته و حتی در صورت استفاده از معتبر ترین برند های تولید کننده سیم بکسل مانند کیس وایر می بایست تست کشش بین دو فک با ضریب امنیتی بالا بر روی اسلینگ سیم بکسل صورت پذیرد چرا که این تست نه تنها به مقاومت کششی خود سیم بکسل بلکه تا اندازه زیادی برای تست نوع، کیفیت و قابلیت های پروسه اسلینگ سازی از بافت، سوکت زنی و پرس صورت می پذیرد.

تک تک اسلینگ های سیم بکسل بصورت جداگانه برای ارائه سرتیفیکت مورد تست قرار می گیرند. شرکت های بین المللی تست مانند BV فرانسه و یا GL آلمان در میان معتبر ترین شرکت های صادر کننده تست ریپورت برای اسلینگ سیم بکسل محسوب می شوند. انجام تست و ارائه سرتیفیکت سبب افزایش قیمت اسلینگ سیم بکسل به میزان قابل توجهی می شود.

در تولید اسلینگ سیم بکسل اغلب از سیم بکسل های مغز فولادی با تنسایل بالا مانند ساختار های 6X36, 6X37 استفاده می شود که دارای مقاومت کششی بالایی نیز هستند. البته برای بکارگیری اسلینگ بر روی تاور کرین ها از ساختار های سیم بکسل نتاب نیز استفاده می شود که معروف ترین این ساختار ها 19X7 می باشد. اتصالات مختلفی نیز در تولید و استفاده از اسلینگ ها مورد استفاده قرار می گیرند که قلاب، شگل، مهارکش، بست بکسل فولادی، گوشواره ها و اتصالاتی از این قبیل که بصورت مشترک با زنجیر بار فولادی در اتصالات لیفتینگ با جرثقیل نیز بکار گرفته می شوند می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سیم بکسل و اتصالات استیل تکین

سیم بکسل و اتصالات تکین وارد کننده و عرضه کننده انواع سیم بکسل های فولادی و استیل در سایز های مختلف شامل انواع سیم بکسل آسانسوری، سیم بکسل نتاب، سیم بکسل های معدنی، سیم بکسل جرثقیل و حفاری و سیم بکسل روکش دار می باشد. واردات و عرضه انواع زنجیر بار فولادی و زنجیر استیل و کلیه اتصالات سیم بکسل و زنجیر در گرید های فولادی G80 و گرید استیل 304 و 316. مرکز تخصصی واردات کلیه اتصالات استیل سیم بکسل و زنجیر انواع قلاب استیل، شگل استیل، مهارکش استیل، بست فولادی استیل، انواع حلقه و اتصال زنجیر استیل در دو گرید 304 و 316 و در سایز های اینچی و میلیمتری در ایران می باشد.

اطلاعات تماس
  • 021554***** - 091228*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید