اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908264755013814

درمان پروستات با بهترین ورزش‌ های 2020

کد: 139908264755013814

https://bit.ly/2Kz59QE

، اصفهان , (اخبار رسمی): درمان پروستات با ورزش یکی ازموضوعات داغ درجامعه پزشکی است که روز به روز به طرفداران آن افزوده می شود.یک بررسی بالینی نشان داد که فعالیت بدنی شدید و فعالیت بدنی در 19سال اول زندگی خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد.بااین تفاسیر بهتر نیست به جای روی آوردن به داروهابه سمت درمان پروستات باورزش حرکت کنیم؟

درمان پروستات با بهترین ورزش‌ های 2020
درمان پروستات با بهترین ورزش‌ های 2020

درمان پروستات با ورزش یوگا به دلیل کاهش فشار روی پروستات بسیار مورد توجه است .

درمان پروستات با ورزش یکی ازموضوعات داغ درجامعه پزشکی است که روز به روز به طرفداران آن افزوده می شود.یک بررسی بالینی نشان داد که فعالیت بدنی شدید و فعالیت بدنی در 19سال اول زندگی خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد.بااین تفاسیر بهتر نیست به جای روی آوردن به داروهابه سمت درمان پروستات باورزش حرکت کنیم؟

  • یوگا

یوگا، ماهیچه های کف لگن را تقویت کرده و قدرت عضلانی را افزایش پیدا می دهد. همچنین درمان پروستات با ورزش یوگا به دلیل کاهش فشار روی پروستات بسیار مورد توجه است. با کمک یوگا، استرس کاهش پیدا کرده و علائم هیپری پلازی پروستات به مرور زمان کم می شود.

  • ایروبیک یا ورزش های هوازی

تمرینات هوازی باعث افزایش مصرف کالری در طول تمرین و چند ساعت پس از تمرین می شود. درمان پروستات با ورزش ایروبیک به این دلیل مورد توجه است که ورزش های هوازی با افزایش سطح طبیعی آنتی اکسیدان ها و حذف مولکول های التهابی از سرطان جلوگیری می کنند. از جمله این ورزش ها عبارتند از:

  1. راه رفتن سریع
  2. رقصیدن
  3. پیاده روی
  4. شنا، دویدن
  5. دوچرخه سواری
  6. تنیس
  • تمرینات قدرتی

3 مورد از بهترین انواع ورزش یوگا برای درمان کامل پروستات
 

  • کوبلر

در این حالت که شبیه به نشستن چهار زانو می باشد، کف پاها را به یکدیگر بچسبانید و آهسته آهسته زانو ها را به سمت زمین حرکت دهید. درمان پروستات با ورزش کوبلر می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن صورت گیرد.
 

  • سر به زانو

برای قرار گرفتن در وضعیت سر به زانو، ابتدا می بایست روی زمین بنشینید و پاها را به مقابلتان صاف کنید. زانو های خود را اصلا نباید در این حرکت خم کنید. دستان خود را به صورت صاف و کشیده به سمت نوک انگشتان پا دراز کنید. چانه را به پا بچسبانید و سر به سمت عقب و جلو بچرخانید. 

  • کمان

به روی شکم دراز بکشید. دست‌ها را از بازوها رها و باز کنید به صورتی که دستها از آرنج ها در هوا قرار گیرند. پاها را از پاشنه‌ها بلند کنید و در هوا نگه دارید کم کم فاصله پا را از زمین زیاد کرده به نحوی که زانوها کمی خم شوند. آرام دست‌ها را به سمت عقب کشیده و هر دو مچ پا را با دست بگیرید. سر را بالا برده و قفسه سینه و شانه‌ها را به سمت بالا بکشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی فدولا

فروشگاه اینترنتی فدولا - خرید و فروش عمده و جزیی انواع قهوه در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان