اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908274756213815

طراحی منزل سازگار با محیط زیست !!!

کد: 139908274756213815

https://bit.ly/3lG4yud

، اصفهان , (اخبار رسمی): طراحی منزل سازگار با محیط زیست از طراحی های زیبا است که از می توان گفت برای طراحی آن 90 درصد از طبیعت الهام گرفته شده است.این بدان معنا است برای تهیه وسایل با این سبک از طراحی باید دور بیشتر وسایلی که از مواد شیمیایی درست شده است را خط بکشید و از وسایلی استفاده کنید که پایه شیمیایی نداشته باشد.

طراحی منزل سازگار با محیط زیست !!!
طراحی منزل سازگار با محیط زیست !!!

شما با این کار خانواده ی خود را در سلامت بالایی نگه خواهید داشت و با ورود به خانه بسیاری از تنش ها با انرژی مثبت و بالایی که در آن است از بین خواهد رفت.

نکات مهم و اساسی برای داشتن خانه ای سازگار با محیط زیست

 این نکته ی مهم را در نظر داشته باشید هر نوع سبک و طراحی باید به گونه ای باشد که بیشترین آرامش را همراه خود داشته باشد و باعث آزار ساکن در آن خانه نشود.

این سبک از طراحی منزل به اندازه ای زیبا است که در خانه ی خود احساس آرامش بی نظیری را حس خواهید کرد و می توان گفت زمانی که وارد خانه می شوید کم کم تنش ها از شما دور می شود؛ چرا که محیط زندگی شما با وسایل الهام گرفته از طبیعت درست شده است و نور های طبیعی در خانه ی شما بسیار وجود دارد و همچنین جالب است بدانید رنگ های دیوار ها نیز کاملا حس آرامش را به شما خواهند داد.

  • گیاهان خانگی برای خانه خود بگیرید

اولین اصلی که برای طراحی منزل سازگار با محیط زیست باید رعایت کنید آن است گیاهانی که قادر هستند در خانه رشد کنند و خراب نشوند را در خانه خود جای دهید.

گیاهان حس سر زندگی و نشاط را به خانه می آورند و باعث می شوند با وجود آن ها بخش مهمی از طبیعت را در خانه خود داشته باشید. از طرفی دیگر گیاهان در خانه نقش یک تصفیه کننده هوای طبیعی را برای شما خواهند داشت.

آن ها دی اکسید کربن و آلودگی های موجود در هوا را به سمت خود می کشند و از آن ها تغذیه می کنند و به جای آن اکسیژن و هوای پاک را در خانه پر می کنند.

این را در نظر داشته باشید گیاهانی که برای خانه انتخاب می کنید اندازه آن ها متناسب با خانه و اتاق های شما باشد و اغلب آن ها را در کنار دیوار قرار دهید تا به زیبایی خانه خود بیفزایید.

  • نور خارجی در طراحی منزل سازگار با محیط زیست

طراحان این سبک برای آن که طراحی منزلی سازگار با محیط زیست را در خانه شما پیاده کنند بدون شک راه نور های طبیعی را به داخل خانه ی شما باز می کنند.

در ایران اغلب برای آمدن نور بیرون به داخل منزل از سقف کمک می گیرند و قسمتی از سقف را خانه با نورگیر های محکم درست می کند. در اکثر مواقع این کار را هم در فضای پانسیون خانه انجام می شود و هم در ناحیه ای که بتواند بیشترین نور را وارد خانه کند.

البته پنجره ها نیز نقش مهمی در آمدن نور طبیعی به منزل بازی می کنند.هر اندازه پنجره ای که در سمت شمال خانه است بزرگتر باشد بازی نور و سایه در خانه بیشتر خواهد بود.

علاوه بر دادن حس لذت و حس سرزندگی به شما می تواند میکروب های خانه را از بین ببرد و تا جای ممکن از هزینه ی برق بابت روشنایی کم کند.

  • انتخاب کفپوش مناسب با محیط زیست

کفپوش ها نقش مهمی را در نمای خانه بازی می کنند. به گونه که انتخاب نامناسب کفپوش می تواند تمامی هزینه و زحمتی که برای یک خانه کشیده اید را هدر دهد.

برای طراحی داخلی سازگار با محیط زیست لازم است شما با توجه به خانه ی خود یا از کفپوش های چوبی یا سنگی استفاده کنید؛ چرا که هر کفپوش مصنوعی و عاری از مواد طبیعی باعث می شود با خوردن نور و حرارت به کف اتاق مواد شیمیایی در فضا پخش شوند.

  • کوسن و متکا ها

امروزه بیشتر کوسن ها را از پشم شیشه پر می کنند و این نوع الیاف آلودگی و گرد و خاک را کاملا جذب خود می کنند و باعث ایجاد انواع آلرژی ها در افراد خانواده می شود.

در نتیجه پیشنهاد می شود در طراحی منزل سازگار با محیط‌ زیست حتما از پشم های طبیعی استفاده کنید یا در صورت نداشتن حساسیت پر نیز از گزینه های خوبی است.

  • مبلمان در خانه سازگار با محیط زیست

برای انتخاب مبلمان این را در نظر داشته باشید باید دور تمامی مبلمان فلزی، پلاستیکی و هر آنچه فاقد طبیعت است را خط بکشید.

برای تهیه مبلمان حتی طراحان و علاقمندان به این سبک بر این باور هستند نباید از چوب های مصنوعی نیز استفاده کنید. پیشنهاد آن ها به شما هزینه کردن بیشتر است تا بتوانید مبلمانی یک دست از چوب یا سنگ داشته باشید. این گونه داشتن دکوراسیون داخلی سازگار با محیط‌ زیست را در خانه رعایت کرده اید.

  • طرح دیوار ها در خانه های سازگار با محیط زیست

دیوار ها نیز مانند کفپوش ها نقش بسیار مهمی در زیبایی و حس سرزندگی را در خانه می توانند ایفا کنند برای دکوراسیون داخلی سازگار با محیط زیست باید دور رنگ های شیمیایی را کلا خط بکشید و به جای آن از کاغذ دیواری های روشن برای بزرگ نشان دادن خانه استفاده کنید.

حتی می توانید از کاغذ دیواری های سبز رنگ برای یک دیوار استفاده کنید تا فضای ارگانیک مانند بیشتر به حس و حال فضای داخل خانه القا شود.

  • سیستم روشنایی خانه

در خانه هایی با طراحی منزل سازگار با محیط زیست تا جای ممکن از نور های طبیعی استفاده می شود اما برای شب هنگام یا اتاق هایی که نور بیرون خانه آنجا را درگیر نمی کند نیاز است از لامپ های بسیار کم مصرف استفاده شود.

در آخر:

داشتن خانه هایی با طراحی منزل سازگار با محیط زیست بدون شک بسیار هزینه می خواهد و کمی دشوار است. اما این را در نظر داشته باشید شما با این کار خانواده ی خود را در سلامت بالایی نگه خواهید داشت و با ورود به خانه بسیاری از تنش ها با انرژی مثبت و بالایی که در آن است از بین خواهد رفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه آینه و دکوراتیو زجاجی

گروه آینه و دکوراسیون زجاجی به مدیریت جناب آقای محسن زجاجی با تکیه بر تجربه نیم قرن ، گروه خود را به سبب علاقه مندی به این حرفه و با هدف نوآوری های بیشتر در زمینه دکوراسیون گسترش داده اند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل