اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909034766313814

بهترین روش درمان آلزایمر در سالمندان

کد: 139909034766313814

https://bit.ly/3o3HMxd

، اصفهان , (اخبار رسمی): آلزایمر یک بیماری انحطاط عصبی جدی است که ما آن را به وفور در سنین بالا مشاهده می کنیم. این بیماری پیش رونده بوده و به طور کامل فرد را از انجام کارهای روزمره دور می‌کند

بهترین روش درمان آلزایمر در سالمندان
بهترین روش درمان آلزایمر در سالمندان

درمان آلزایمر در سالمندان تنها محصور به استفاده از داروهای شیمیایی نمی شود. شاید بتوان این موضوع را با جرئت بیان کرد که فعالیت های خود فرد، بیشترین نقش را در درمان دارند.

دارو هایی که اخیرا مورد پژوهش قرار گرفته اند، ممکن است بتوانند آلزایمر را پیش از بروز علائم شدید آن، درمان کنند. پژوهشگران مشغول بررسی بر روی دو پروژه هستند که در آنها، افرادی که ریسک بروز بیماری در آنها بالاست، پیش از بروز علائم این عارضه، تحت درمان قرار می گیرند. از آن جایی که 92.5 درصد مبتلایان به آلزایمر بالای 50 سال دارند، هدف اصلی تمام گروه های تحقیقاتی درمان آلزایمر در سالمندان است. دارو های جدیدی که تولید شده اند، ژن خاصی  را هدف قرار می دهند. محققان معتقدند که این ژن، یکی از عوامل مهم به وجود آورنده آلزایمر هستند.
 
به این دلیل که امکان درمان کامل بیماری در سطوح متوسط تا شدید به طور قطعی وجود ندارد، دانشمندان به دنبال راهی هستند که با این بیماری مغزی، پیش از بروز علائم آن مقابله کنند. راهکارهای طبیعی زیادی مانند درمان آلزایمر با قهوه در کنار راهکارهای دیگر پیشنهاد شده اند که هر کدام اثربخشی متفاوتی در روند درمان دارند. اگر مجله های علمی را مطالعه کرده باشید، به خوبی از این موضوع اطلاع دارید که تلاش برای درمان آلزایمر در سالمندان و دیگر افراد اصلا متوقف نشده است و هرساله داروهای جدید و موثرتری به بازار عرضه می شود.
 
درمان آلزایمر در سالمندان تنها محصور به استفاده از داروهای شیمیایی نمی شود. شاید بتوان این موضوع را با جرئت بیان کرد که فعالیت های خود فرد، بیشترین نقش را در درمان دارند. هرچه فرد به کارهای بیشتری بپردازد و ذهن خود را بیشتر درگیر کند، احتمال ایجاد و یا پیشرفت آلزایمر در او کاهش می یابد. مطمئن باشید که درمان آلزایمر با قهوه، عسل، گل سرخ و افزایش فعالیت ها امکان پذیر است. از جمله کارهایی که می توان برای درمان آلزایمر در سالمندان انجام داد، این است که آن ها را به انجام فعالیت های زیر تشویق کنیم:
 
  • باغبانی کار با گیاهان نه تنها باعث تقویت وضعیت ذهنی بیمار می شود، بلکه فیزیک وی را نیز تحریک می کند. بسته به دوره بیماری، بیماران مبتلا به این آلزایمر می توانند گروه هایی از گل ها را شناسایی کرده و اسامی و چرخه دانه دار شدن آنها را به یاد آورند. به خاطر سپردن و یادآوری اسم گل ها، درمان آلزایمر در سالمندان را سرعت می بخشد.  
  • پخت و پز محققان در نتیجه مطالعه روی بیماران متوجه تحریک مثبت شناختی در آن دسته از بیماران شدند که اغلب پخت و پز می کنند. محققان متوجه شدند که حرکات شناختی در افرادی که پخت و پز می کردند، احتمالا فعال تر است. دلیل این موضوع شاید این است که فرد باید برای پخت و پز، نام گروهی از مواد را به خاطر بسپارد.  
  • شرکت در فعالیت ها و بازی های گروهی تحقیقات نشان داده اند که شرکت در بازی های گروهی مزایای زیادی برای درمان آلزایمر در سالمندان دارد و به طور معمول توانایی توجه و تمرکز بیماران مسن را بهبود می بخشد. علاوه بر این، جنبه تفریح در این فعالیت ها، محیط مثبت اجتماعی ایجاد می کند که باعث تمدد اعصاب می شود.  
  • درمان آلزایمر سالمندان با تنها یک نوشیدنی
    شاید مطالب زیر کمی اغراق آمیز باشد؛ اما حقیقت دارد و صحت آن در برخی از مقالات علمی ثابت شده است. یک نوشیدنی خاص وجود دارد که درمان آلزایمر در سالمندان را سریع تر می کند و تا حد زیادی با داروهای شیمیایی موجود هم برابری می کند. این نوشیدنی محبوبیت زیادی دارد و برخی از مردم اگر آن را روزانه مصرف نکنند، احساس کمبود می کنند. اگر این نوشیدنی با عسل و ... ترکیب شود قدرتی چندین برابری پیدا می کند. بله درست حدس زدید. این نوشیدنی قهوه است و مطالعات به خوبی نشان می دهند که درمان آلزایمر با قهوه امکان پذیر است.
 
**اطلاعات بیشتر درباره " موثرترین داروهایی که برای درمان آلزایمر در سالمندان تجویز می شود " در مقاله درمان آلزایمر فدولا موجود است .
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی فدولا

فروشگاه اینترنتی فدولا - خرید و فروش عمده و جزیی انواع قهوه در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی