اطلاعات تماس
  • 099171*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909034767215557

کرومارکت؛ یک انتخاب مناسب در دوران کرونا

کد: 139909034767215557

https://bit.ly/376snF8

، (اخبار رسمی): کرونا باعث شده که مردم استفاده از ماسک را به عنوان یک عادت روزانه بپذیرند. اما آیا هر ماسکی از نفوذ ویروس کرونا جلوگیری می کند؟

کرومارکت؛ یک انتخاب مناسب در دوران کرونا
کرومارکت؛ یک انتخاب مناسب در دوران کرونا

اگر شما هم به سلامتی خود اهمیت میدهید، احتمالا بدتان نمی‌آید که به جای استفاده از ماسکهای معمولی، از ماسک نانو استفاده کنید. کرومارکت این امکان را برای شما فراهم کرده است.

رسپی نانو (شرکت فناوران نانومقیاس) یکی از شرکتهای دانش بنیان شناخته شده در زمینه نانو است که با شیوع کرونا با تولید ماسکهای نانو بار دیگر خدمات باکیفیت خود را به هموطنان عرضه کرد. کرومارکت؛ یک فروشگاه اینترنتی است که اقدام به ارائه محصولات این شرکت نموده است.

محصولات باکیفیت

فروشگاه کرومارکت جایی است که شما می‌توانید با خیالی آسوده و با دست باز در آن‌ها بچرخید، از انواع ماسک دیدن کنید و در نهایت آنچه مدنظرتان است را پیدا کنید و بخرید.

کرو مارکت؛ فروشگاهی که باید خرید از آن را تجربه کرد!

محصولات این فروشگاه عبارت است از: ماسک تنفسی، ماسک سه لایه، ماسک فلت فولد، ماسک N95، ماسک فیلتر دار (سوپاپ دار)، ماسک پارچه ای، ماسک های نانو، ماسک N95 بدون سوپاپ

چرا کرو مارکت یک انتخاب مناسب است؟

کرو مارکت توانسته در این سال‌هایی که وارد بازار آنلاین فروش ماسک و سایر تجهیزات پزشکی شده است، با بهره‌گیری از مدیران مجرب و باسابقه خود، پیشرفت فراوانی را تجربه کند و با حرکت به سمت قله‌های موفقیت، افق روشنی را در برابر خود و مشتریان عزیزش قرار دهد.

شاید در نگاه اول، استفاده از واژه مشتریان عزیز نوعی تعارف به حساب آید اما واقعیت این است که یکی از مهم‌ترین خط‌مشی‌های کرو مارکت همین عزیز دانستن مشتری است. کافی است با شماره‌هایی که در این فروشگاه اینترنتی قرار داده شده تماس بگیرید تا از مشاوره‌ رایگان و کیفیت بالای پاسخگویی آن شگفت‌زده شوید!

مشاوران سایت تلاش می‌کنند با شناخت دقیق نیاز شما، برترین گزینه را به شما پیشنهاد دهند، پیشنهادی که قطعاً ارزش تکرار خرید را هم برای شما به ارمغان می‌آورد.

ارسال سریع ماسک در تهران و کرج

اگر ساکن تهران و کرج هستید، این سایت خدمات ویژه ای مانند ارسال فوری نیز به شما عرضه می کند. کافی است به عنوان مثال یک بسته ماسک سه لایه نانو خریداری کنید؛ با شماره ۰۹۹۱۷۱۵۰۹۱۱ تماس بگیرید و یا به آدرس [email protected] ایمیل بزنید تا سفارش شما به سرعت و بدون فوت وقت برایتان ارسال شود! اگر سفارشتان زیاد باشد که حتی لازم نیست هزینه ارسال را بپردازید و خدمات ارسال رایگان به شما عرضه خواهد شد.

مشاوره رایگان

بسیاری از مشتریان در جریان جزییات دقیق محصولات نیستند و از تفاوت‌های جزئی اما مهم انواع ماسک های تنفسی و دیگر محصولات عرضه‌شده در فروشگاه اطلاع ندارند . این جاست که پای مشاوره رایگان و البته دقیق کرومارکت به میان کشیده می‌شود.

مشاوران دلسوز این فروشگاه اینترنتی با توجه کامل به نیاز مشتری و بازه قیمت مدنظر او، گزینه ایده‌آل را به او معرفی می‌کنند و در تمام مراحل خرید با او همراه می‌شوند تا هر آنچه که نیاز دارد را به سبد خرید خود اضافه کند.

قیمت ارزان

قیمت رقابتی هم ویژگی دیگری از کرو مارکت است. مقایسه قیمت این فروشگاه با دیگر فروشگاه‌های آنلاین، چاره‌ای جز خرید برای مشتری نمی‌گذارد. کرومارکت همه محصولات را به طور مستقیم از تولیدکننده اصلی انواع تجهیزات پزشکی تهیه می‌کند.

همین خرید مستقیم و بی‌واسطه کمک می‌کند تا بتواند با قیمتی رقابتی ماسک های خود را به مشتریان و خریداران عرضه کند.

خدمات پس از فروش

هر ماسکی که از فروشگاه کرو مارکت خریداری می‌شود، تضمین اصل بودن کالا را به همراه دارد. در صورتی که محصول خریداری‌شده با توضیحات روی سایت فروشگاه هماهنگ نباشد، مشتری می‌تواند در اسرع وقت نسبت به بازگرداندن کالا اقدام نماید. همین سرعت عمل در خدمات پس از فروش و گارانتی فرآیند خرید باعث شده تا کرومارکت به عنوان یک فروشگاه اینترنتی مطمئن و پاسخگو مطرح شود.

پشتیبانی شبانه روزی فروشگاه مارکت در خدمت شما است.

هر ساعت و هر لحظه‌ای که قصد خرید داشته باشید می‌توانید با مراجعه به سایت فروشگاه، کالای مورد نظر را خریده و هزینه آن را پرداخت نمایید.

کرومارکت؛ همراه شما تا پایان کرونا

برای خرید انواع ماسک تنفسی، ماسک سه لایه، ماسک فلت فولد، ماسک N۹۵، ماسک فیلتر دار (سوپاپ دار)، ماسک پارچه ای لحظه ای تردید نکنید و به کرو مارکت  مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کرومارکت

کرومارکت؛ ارائه دهنده انواع ماسک های تنفسی، کیت های تشخیص اعتیاد و انواع کیت بارداری است.

اطلاعات تماس
  • 099171*****
[نمایش اطلاعات]