اطلاعات تماس
  • 099171*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004255329315557

ماسک سه بعدی KF94 را با سایز درست بخرید!

کد: 140004255329315557

https://bit.ly/3z5kQ62

، (اخبار رسمی): سایز ماسک سه بعدی KF94 متنوع است و مصرف کنندگان این ماسک می‌توانند با توجه به سایز صورت خود، نوع مناسبی را انتخاب کنند.

ماسک سه بعدی KF94 را با سایز درست بخرید!
سایزبندی ماسک سه بعدی بوفالو KF94

انواع سایز ماسک سه بعدی بوفالو چیست؟ چگونه سایز درست را انتخاب کنیم؟

ماسک‌ سه بعدی KF94 یا همان ماسک سه بعدی بوفالو برخلاف ماسک‌های پرستاری، دارای سایزهای مختلفی است و شما می‌توانید با توجه به مورد کاربرد خود ماسک با سایز مناسب را خریداری کنید.

در ادامه انواع این نوع ماسک سه بعدی را توضیح خواهیم داد تا در هنگام خرید ماسک 3 بعدی دچار اشتباه نشوید.

سایز کودک (ویژه کودکان و نوجوانان)

این سایز کوچک‌ترین سایز ماسک سه بعدی بوفالو موجود در بازار است و برخلاف نام آن، هم برای کودکان مناسب است و هم برای نوجوانانی که سن کمتری دارند. 

طول ماسک سه بعدی کودک بوفالو 17 سانتی‌متر است که کاملاً مناسب یک کودک یا نوجوان است و می‌تواند به خوبی روی صورت این عزیزان خوابیده و نشت هوا از اطراف ماسک را به حداقل ممکن برساند.

البته اگر صورت کودک یا نوجوان درشت است و این سایز مناسب آن نیست، پیشنهاد ما به شما استفاده از ماسک های سه بعدی رسپی نانو است. این شرکت اقدام به تولید انواع ماسک سه بعدی نانو با کارایی 95 و 99 درصد نموده است.

سایز ماسک سه بعدی رسپی نانو کمی متفاوت از نوع بوفالو است؛ به طوری که ماسک کودک آن مناسب صورت نوجوانان نیز هست.

سایز مدیوم یا متوسط

سایز مدیوم یا همان سایز معمولی پرمصرف‌ترین اندازه ماسک سه بعدی KF94 موجود در بازار است و در صورتی که در هنگام خرید ماسک سه بعدی، اندازه آن را به فروشنده نگویید، احتمالاً همین اندازه را به شما خواهند داد.

تا پیش از سال 1400 تنها همین سایز ماسک سه بعدی برای بزرگسالان تولید و عرضه می‌شد و همه افراد بزرگسال ناچار به استفاده از آن بودند.

طول ماسک سه بعدی بوفالو متوسط 19 سانتی‌متر است و برای بیشتر افراد جامعه از جوانان گرفته تا سالخوردگان همین سایز مناسب خواهد بود.

سایز لارج یا سایز بزرگ

سایز بزرگ یا همان لارج هم برای بزرگسالان تولید می‌شود، با این تفاوت که برخی از افراد جامعه صورت درشت‌تری نسبت به دیگر افراد دارند و استفاده از ماسک با سایز متوسط باعث می‌شود تا هم بند این ماسک‌ها بیش از حد کشیده شود و باعث آزار فرد گردد و هم ماسک به خوبی دستگاه تنفسی فرد را نپوشاند؛ از این رو، برخی تولیدکنندگان مانند بوفالو به فکر عرضه ماسک جدیدی با سایز بزرگ‌تر افتادند که با نام سایز لارج به بازار عرضه شد.

طول ماسک سه بعدی بزرگسال سایز بزرگ حدود 20/5 سانتی‌متر است. این ماسک اغلب برای آقایان مناسب است.

بنابراین، اگر با ماسک‌های متوسط مشکل دارید، می توانید با استفاده از این اندازه‌ها متوجه شوید که آیا ماسک بزرگ به صورت شما خواهد خورد یا خیر؟ البته با توجه به این که ماسک سایز بزرگ و متوسط سه بعدی بوفالو اختلاف قیمتی ندارند، خرید آزمایشی یک بسته از این ماسک‌ها هم می‌تواند روش خوبی برای اطمینان از مناسب بودن آنها برای شما باشد.

این مطلب برگرفته از یک مقاله در سایت کرومارکت  است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کرومارکت

کرومارکت؛ ارائه دهنده انواع ماسک های تنفسی، کیت های تشخیص اعتیاد و انواع کیت بارداری است.

اطلاعات تماس
  • 099171*****
[نمایش اطلاعات]