با هدف دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان در زمینه تعمیرات لوازم خانگی انجام شد

ارتقا و بهینه سازی سایت تکنو پشتیبان 

کد: 139909054771615228

https://bit.ly/39oqw1A

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید تکنو پشتیبان  از  آذر ماه 99 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت تکنو پشتیبان 
ارتقا و بهینه سازی سایت تکنو پشتیبان 

در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های تعمیر ساید بای ساید در محل به فهرست وبسایت اضافه و امکان درخواست نصب، سرویس یا تعمیرات ساید به صورت آنلاین یا تلفنی برای مخاطبان میسر شده است.

به گزارش روابط عمومی تکنو پشتیبان، وبسایت این شرکت فعال در تعمیرات لوازم خانگی از تاریخ آذر ماه 99 بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس https://technoposhtiban.com/ در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های تعمیر ساید بای ساید در محل به فهرست وبسایت اضافه و امکان درخواست نصب، سرویس یا تعمیرات ساید به صورت آنلاین یا تلفنی برای مخاطبان میسر شده است.
 مدیرعامل تکنو پشتیبان با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و مشتریان و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.

وی ادامه داد:  دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان در زمینه تعمیرات لوازم خانگی هدف اصلی این وبسایت میباشد.
او همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این به روزرسانی به دنبال کسب رضایت حداکثری مشتریان هستیم.

گفتنی است وب سایت این مجموعه همزمان با اضافه شدن تعمیرکاران ساید بای ساید برندهای مختلف به شرکت، به روز رسانی شد.

تلفن:  02157428

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تعمیر لوازم خانگی تکنو پشتیبان

مرکز تخصصی عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی برقی در تهران دارای بیش از 300 تعمیرکار و متخصص لوازم خانگی در مناطق مختلف تهران خدمات تعمیر یخچال فریزر و ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروفر، جاروبرقی در محل با قیمت مناسب

منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی