اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909094777715561

همه چیز درباره آموزش فوتبال

آموزش 0 تا 100 فوتبال از مبتدی تا حرفه ای

کد: 139909094777715561

https://bit.ly/3mpx1F0

، تهران , (اخبار رسمی): تفاوت فوتبالیست‌های حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای در رژیم غذایی، برنامه‌ی خواب منظم، تمرین و آموزش مستمر است. یک آموزش حرفه‌ای شامل انواع تکنیک‌های ویژه‌ی کنترل توپ، شوت، روش‌های جاگیری، انتخاب نحوه‌ی حرکت، تاکتیک‌های گروهی و ... است که همه‌ی جوانب تکنیکی یک فوتبالیست را پرورش می‌دهد.

آموزش 0 تا 100 فوتبال از مبتدی تا حرفه ای
آموزش 0 تا 100 فوتبال از مبتدی تا حرفه ای

فرق مدرسه فوتبال با آکادمی در اینست که آکادمی ها بعد از ثبت نام با توجه به استعداد فرد برنامه ای مخصوص فرد و بلند مدت برایش مینویسند ولی مدرسه فوتبال بیشتر به دنبال آموزشهای مقطعی و کوتاه مدت است.

با جرأت میتوان گفت که فوتبال پرطرفدارترین ورزش کل دنیا است. میزان گسترش فوتبال به حدی رسیده است که سالیانه میلیاردها دلار گردش مالی در سطح دنیا دارد و حتی میتواند در سیاست هم نقش بازی کند. با توجه به نفوذ فوتبال در بین مردم، پس بیراه نیست که جوانان و نوجوانان زیادی به دنبال آموزش فوتبال، آموزش دروازه بانی فوتبال و ... برای موفقیت در این ورزش جذاب و پرهیجان باشند. در این مطلب نحوه حرفهای شدن شما در فوتبال را با هم بررسی می‌کنیم پس لطفا تا انتها با ما همراه باشید.

آموزش فوتبال از مبتدی تا حرفهای
شاید شما هم شنیده باشید که برای موفقیت در فوتبال پول و پارتی مهمتر از آموزش فوتبال و تلاش است. اما این جملات را از کسانی می‌شنوید که دنبال توجیهی برای شکستهای زندگی و تنبلی شان هستند. کم نیستند کسانی که از فقر مطلق و با تلاش و آموزش فوتبال درست به بالاترین سطح در کشور و جهان رسیدهاند و زندگی حرفهای و مالی خوبی را دارند.
حتی اگر شما 30-40% هم استعداد و توانایی فوتبال دارید میتوانید با پشتکار و سخت کوشی به موفقیت برسید. پس بهتر است تنبلی را کنار گذاشته و با سعی و سخت کوشی به سمت موفقیت بروید و یادتان باشد مسیر موفقیت اگر راحت بود همه افراد دنیا موفق بودند. 

آموزش فوتبال در آکادمی فوتبال یا مدرسه فوتبال !
هنگام شروع به یادگیری فوتبال شما باید برای آموزش فوتبال از بین آکادمی، مدرسه فوتبال و حتی برنامه آموزش فوتبال تصمیم بگیرید. فرق مدرسه فوتبال با آکادمی در این است که آکادمیها بعد از ثبت نام با توجه به استعداد فرد برنامههای مخصوص فرد و بلند مدت برایش مینویسند ولی مدرسه فوتبال بیشتر به دنبال آموزشهای مقطعی و کوتاه مدت است.

بهترین سن آموزش فوتبال پایه
در حالت کلی نمیتوان برای همه افراد سن ثابتی را به عنوان بهترین سن برای شروع آموزش فوتبال معرفی کرد. اما طبق تحقیقات بهترین سن جهت آموزش فوتبال پایه در حوالی 8 سالگی است که بهترین سن از نظر استخوانبندی و ذهنی کودک است. بهتر است نوجوان تا قبل از 18 سالگی آموزشهای فوتبال پایه را آموخته باشد تا بعد از آن بتواند با به کارگیری مطالبی که در آموزش فوتبال پایه آموخته است مهارت بیشتری کسب کند.  البته هنگام ثبت نام فرزندتان در کلاس آموزش فوتبال پایه باید در انتخاب مربی دوره توجه زیادی داشته باشید چرا که در سنین پایین به دلیل شیطنتهای زیاد کودک و نظم پذیری کم نسبت به بزرگسالان انتخاب یک مربی کم تحمل و تند خو میتواند آسیبهای جبران ناپذیری به روحیه فرزند شما و علاقه آن نسبت به فوتبال بزند.

 آموزش فوتبال حرفهای کلید موفقیت شماست
برای حرفهای شدن در هر رشتهای باید آموزش حرفهای و سخت ببینید . تفاوت فوتبالیستهای حرفهای و غیر حرفهای در  رژیم غذایی، برنامه خواب منظم، تمرین و آموزش مستمر است. یک آموزش حرفهای شامل انواع تکنیکهای ویژهی کنترل توپ، شوت، روشهای جاگیری، انتخاب نحوهی حرکت، تاکتیکهای گروهی و ... است که همهی جوانب تکنیکی یک فوتبالیست را پرورش میدهد.
همچنین یک آموزش فوتبال حرفهای تاکید ویژهای بر قدرت بدنی دارد چرا که حرف اول در زمین بازی را قدرت بدنی میزند. یک مربی حرفهای تیم را طوری پرورش میدهند تا بتواند به طور واکنشی و سریع از حالت دفاعی به حمله و برعکس دربیاید. 


انواع پستهای فوتبال و وظایف آنها
 در فوتبال هر تیم از 11 بازیکن تشکیل شده است که تعداد کل نفرات در زمین ( با 3 داور ) مجموعا 25 نفر در زمین بازی حضور دارند. در فوتبال هرکدام از پستهای چهارگانهی فوتبال و وظایف آنان به شرح زیر است:
•    دروازهبان: بازیکنی که در دروازه وظیفهی جلوگیری از ورود توپ به دروازه را دارد. در دوره آموزش دروازهبانی فوتبال به آموزش این گروه اهمیت ویژه ای داده میشود چرا که اشتباه هر بازیکنی قابل جبران است جز دروازهبان.
•    مدافع:  بازیکنانی که در ردیف جلویی دروازهبان میایستند و نقش آنها جلوگیری از رسیدن توپ به دروازهبان است.
•    هافبک: وظیفهی این بازیکنان که در ردیف جلویی دفاع قرار دارند اینست که توپ را از بازیکن حریف بگیرند و به یاران خودی در خط حمله برسانند. برخی هافبکها گرایش دفاعی دارند، برخی هجومی و برخی بهعنوان بازیکن آزاد در تمام زمین حق جایگیری دارند.
•    مهاجم: افرادی که نزدیک ترین به دروازهی حریف هستند و وظیفه ی آنان گل زدن به حریف است.
ترکیب و تعداد نفرات در هر پست طبق صلاح دید مربی تعیین میشود. به طور مثال ممکن است مربی 3 بازیکن در دفاع، 5 بازیکن در مناطق میانی و 2 نفر در حمله قرار دهند (3-5-2) .
 

ادامه مطلب آموزش فوتبال را در وبلاگ آسان اسپرت مطالعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسان اسپرت

گروه تخصصی "آسان اسپرت" در سال ۱۳۹۵ با هدف فعالیت در زمینه ارائه کلیه خدمات و محصولات ورزشی از طریق فضای مجازی شروع به فعالیت نمود. ما نیز همانند بسیاری از شما مراجعه کنندگان به فضای مجازی و مشتریان سنتی که به دنبال سریعترین، ساده ترین و ارزانترین راه دریافت خدمات و محصولات ورزشی بودید، همواره دچار سختی ها و پیچیدگی های مراحل خرید یا فروش در شکل سنتی و مجازی بوده ایم و به خوبی می دانیم که یافتن بهترین گزینه ی ممکن برای خرید و فروش خدمات و محصولات ورزشی در بازار شلوغ کنونی، کاری بس پر دغدغه، زمان بر، و گیج کننده است. از این رو گروه آسان اسپرت به عنوان جامعه متخصصین ورزش کشور و مسلط به مقوله ورزش و تحولات گوناگون این صنعت بر آن شد که ضمن بررسی علمی و دقیق نیاز ها، محدودیت ها، فرصت ها و تهدیدهای موجود بازار فعلی ورزش کشور ، به ایجاد و راه اندازی پایگاهی مجازی بپردازد. اگرچه نهایت سعی خود را نموده ایم که حداکثر سادگی را در فرآیند ارائه خدمات و محصولات داشته باشیم، لیکن همواره مشتاق دریافت نظرات و پیشنهادات سازنده شما برای هرچه بهتر و کارآمدتر کردن این فرآیند هستیم. در صورتی که علاقمند به در میان گذاشتن نظرات خود با ما هستید، آنها را به آدرس[email protected] ارسال نمائید. آسان اسپرت با ساده سازی و روشن سازی فرآیند خرید و فروش انواع خدمات و محصولات ورزشی، شما را یاری می کند تا با کمترین دردسر و در کمترین زمان "بیابید" یا "بسپارید".

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش