اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909104780613814

مهم ترین گیاهان برای درمان درد مفاصل در طب سنتی

کد: 139909104780613814

https://bit.ly/36plIH5

، اصفهان , (اخبار رسمی): برخی تصور می‌کنند دردمفاصل مربوط به زندگی امروزه وکاهش تحرک است.اگرچه این عامل درایجاد دردهای مفصلی نقش دارد،اما این نقش آنچنان پررنگ نیست.در گذشته هم دردمفاصل وجود داشته است و مردم برای درمان آن از داروهای گیاهی استفاده می کردند.درمان درد مفاصل گیاهی در صورتی که به درستی انجام گیرد، امکان پذیر است.

مهم ترین گیاهان برای درمان درد مفاصل در طب سنتی
مهم ترین گیاهان برای درمان درد مفاصل در طب سنتی

بر خلاف انواع دیگر گیاهان، ترکیبات موجود در زرد چوبه در کاهش درد مفاصل، بهتر عمل کند.

برخی تصور می‌کنند دردمفاصل مربوط به زندگی امروزه وکاهش تحرک است.اگرچه این عامل درایجاد دردهای مفصلی نقش دارد،اما این نقش آنچنان پررنگ نیست.در گذشته هم دردمفاصل وجود داشته است و مردم برای درمان آن از داروهای گیاهی استفاده می کردند.درمان درد مفاصل گیاهی در صورتی که به درستی انجام گیرد، امکان پذیر است.

بوسولیا

Boswellia، به دلیل قابلیت های ضد التهابی، توسط پزشکان برای درمان درد مفاصل در طب سنتی توصیه می شود. این ماده از صمغ درختان بوسولیا بومی هند گرفته می شود. Boswellia به شکل قرص و کرم های موضعی موجود است.

 

زنجبیل

زنجبیل با عطر و طعم قوی، دارای خواص ضد التهابی است و یکی از درمان درد مفاصل در طب سنتی محسوب می شود. تحقیقات نشان داده است مصرف زنجبیل می تواند به کاهش تورم مفصل و آرتروز شود. در طب سنتی و طب چینی از زنجبیل برای افزایش گردش خون استفاده می شد؛ این ادویه سنتی باعث ایجاد گرما و بهبودی در ناحیه آسیب دیده می شود. تحقیقات نشان می دهد استفاده از زنجبیل برای درمان انواع آرتریت ها مناسب است.

چای سبز

چای سبز یکی از محبوب ترین نوشیدنی های جهان است و از آن برای کاهش التهاب در بدن استفاده می شود. مصرف چای سبز برای درمان التهاب و تورم مفاصل به شکل نوشیدنی یا فشرده قرص مانند، بسیار محبوب است. چای سبز می تواند یک روش درمان درد مفاصل در طب سنتی باشد.
 

زردچوبه

زردچوبه یک پودر زرد رنگ و یکی از محبوب ترین و پرمصرف ترین ادویه های جهان است. از آن در پخت و پز استفاده می شود. همچنین دارای خواص ضد التهابی نیز می باشد. کورکومین (Curcumin)، ماده مؤثر موجود در زرد چوبه، سالها است که در طب سنتی مورد استفاده قرار می گیرد. بر خلاف انواع دیگر گیاهان، ترکیبات موجود در زرد چوبه در کاهش درد مفاصل، بهتر عمل کند.

پوست درخت بید

استفاده از پوست درخت بید یکی از قدیمی ترین روش های درمان التهاب - درمان درد مفاصل در طب سنتی- است. مردم در زمان بقراط (قرن پنجم قبل از میلاد) برای درمان شرایط التهابی، پوست درخت بید را می جویدند. این گیاه برای تسکین درد مفاصل مرتبط با استئوآرتریت، به ویژه در زانوها، کمر و گردن مناسب است. این روش درمانی به صورت خوراکی یا چای یا قرص توصیه شده است. دریافت مقدار مناسب این پوست درخت بید بسیار مهم است. مصرف بیش از حد می تواند باعث ایجاد بثورات و سایر انواع التهاب پوستی شود. اگر خون شما رقیق است هستید و یا به آسپیرین حساسیت دارید، از پوست بید استفاده نکنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی فدولا

فروشگاه اینترنتی فدولا - خرید و فروش عمده و جزیی انواع قهوه در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی