اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909154789115617

11سایت برتر آموزش آنلاین موسیقی و جلوه های صوتی

کد: 139909154789115617

https://bit.ly/36MLi98

، تهران , (اخبار رسمی): آیا تا به حال به صورت آنلاین در کلاس آموزش موسیقی شرکت کرده اید؟ یا برای دوره های جدید آموزش آنلاین خود، موسیقی متن ایجاد کرده اید؟ اگر نه، پس شاید شما بخواهید از این 11 سایت برتر برای آموزش آنلاین موسیقی و جلوه های صوتی به صورت رایگان آموزش استفاده کنید.

11سایت برتر آموزش آنلاین موسیقی و جلوه های صوتی
11سایت برتر آموزش آنلاین موسیقی و جلوه های صوتی

جستجوی در سایت های مختلف امکان یادگیری و بارگذاری آهنگ های مختلف را آسان کرده است و شما می توانید ساعتها در کلاسهای مختلف شرکت و یا از جلوه های صوتی در فایل خود استفاده کنید.

امروزه یافتن موسیقی و جلوه های صوتی مناسب برای دوره آموزش آنلاین شما کاملا در دسترس می باشد. در واقع، جستجوی در سایت های مختلف امکان یادگیری و بارگذاری آهنگ های مختلف را آسان کرده است و شما می توانید ساعتها در کلاسهای مختلف شرکت و یا از جلوه های صوتی در فایل خود استفاده کنید. خوشبختانه، به لطف سایت های رایگان آموزش موسیقی آنلاین و جلوه های صوتی که دارای خصوصیات حق چاپ رایگان صدا هستند، می توانید منابع خوبی بدون پرداخت بودجه شروع کنید. همه این سایت ها، موسیقی با کیفیت و بدون حق اشتراک ارائه می دهند که باعث ایجاد انگیزه و الهام در دانشجویان آنلاین شما می شود.

11 سایت برتر برای آموزش آنلاین موسیقی و جلوه های صوتی:

  1. Dave Conservatiore یک مدرسه آموزش موسیقی آنلاین و کاملاً رایگان است که خدمات قابل ملاحظه ای مانند آموزش موسیقی در سطح جهانی برای همه سطوح (از مبتدی تا پیشرفته)، درس های ویدیویی، تست های تمرینی، خواندن موسیقی، آموزش گوش دادن، آماده سازی جهت آزمون را ارائه می دهد.
  2. Justin Guitar سایت گیتار جاستین دارای بیش از 800 آموزش آنلاین گیتار رایگان از مبتدی تا پیشرفته می باشد، از خدماتی که در این سایت ارائه می شود میتوان به قراردادن انواع تمرین ها، نوشتن آهنگ، آموزش گوش دادن، تئوری موسیقی، تکنولوژی ضبط گیتار، میزان ها، نت ها، آکورد و ارائه ابزارهای مرتبط با موسیقی و نواختن گیتار مانند: مترونوم، ماشین حساب سرعت، تایمر شمارش معکوس، کاغذ سفید نت نام برد.
  3.  Freesound.org این وب سایت، امروزه یکی از بزرگترین مجموعه جلوه های صوتی آنلاین است. که هزاران صدای رایگان توسط کاربران ثبت نام شده دانلود می شود. از صداهای محیط اداری گرفته تا ضبط صدای آرامش بخش باران می توانید هر چیزی را پیدا کنید. همه صداها تحت مجوز Creative Commons هستند. میتوانید با استفاده از کلمات کلیدی در سایت جستجو کنید تا بهترین جلوه ها را برای طراحی دوره آموزش آنلاین خود پیدا کنید.
  4. Incompetech ضبط های موسیقی با کیفیت بالا توسط کوین مک لئود انجام شده است. این سایت دارای طیف گسترده ای از دسته ها همانند الکترونیک و راک و امتیازات فیلم و موسیقی جهانی است. دانلود همه آهنگ ها رایگان است، اما باید شامل یه مشخصه باشد. این سایت به شما امکان این را می دهد که بر اساس ژانر، احساس، سرعت یا طول جستجو کنید، و به راحتی می توانید آهنگ مناسب با بازی های فکری یا سناریوهای آموزش آنلاین خود را پیدا کنید. اگر نمی خواهید منبع موسیقی قید شود، می توانید یک حق اشتراک استاندارد نیز خریداری کنید.
  5. FreeSFX آلن مک کینی که مجموعه گسترده ای از آهنگ های موسیقی رایگان و جلوه های صوتی را ارائه می دهد، موسس وب سایت آموزشی FreeSFX است. آلن در واقع برای راه اندازی این وب سایت به هنرمندان و موسیقی دانان حرفه ای در سراسر جهان دسترسی پیدا کرده است. دسته بندی های این موسیقی عبارتند از: موسیقی محلی، جاز، اسرارآمیز و موسیقی جهانی. علاوه بر این انتخاب زیادی از جلوه های صوتی برای دانلود وجود دارد. استفاده از همه صدا ها در هر پروژه ای که دوست دارید از جمله پروژه های تجاری و چندرسانه ای، رایگان است. البته بر روی وب سایت توافقنامه ای شامل کلیه شرایط و ضوابط بین وب سایت و کاربران قرار گرفته است.
  6. FreeSoundtrackMusic تالیف رایگان موسیقی متن فیلم که برای فیلم های آموزش آنلاین و بازی های فکری شبیه سازی و پیاده سازی شده است همه جانبه ایده آل می باشد. اگر از موسیقی در دوره آموزش آنلاین خود استفاده می کنید، باید آدرس صفحه یا سایت سازنده آن قطعه موسیقی را جهت معرفی در کنار اثر خود قید نمایید. این سایت دارای "صفحات نمایش" است که شامل انواع مختلفی از سبک ها موسیقی، سازهای اصلی و آهنگسازها می باشد. برخی از آهنگ ها به نیاز به پرداخت هزینه دارند اما بیشتر آنها به صورت رایگان در دسترس هستند.
  7. Public Domain 4U همانطور که از نام آن پیداست، این سایت دارای حق امتیاز رایگان و دارای موسیقی عمومی است. یعنی حق چاپ اصلی منقضی یا از بین رفته است. در برخی موارد، ممکن است این هنرمند حتی از حقوق معنوی خود نسبت به آهنگ بی نصیب باشد. همچنین آهنگ های به روزتری وجود دارد که می توانید با رضایت هنرمند از آنها استفاده کنید. مانند: گروه های تار، گروه کر، فولکلور، ساز و پیانو...
  8. Josh Woodward تمام موسیقی های آوازی و سازی این سایت توسط جوش وودوارد ساخته شده است. استفاده از موسیقی در این سایت رایگان است اما کمک های مالی پذیرفته می شود. همچنین می توانید با خرید یک "بسته حمایتی" کل مجموعه را با هم داشته باشد. آهنگ ها را می توان براساس حالت، رتبه بندی، موضوع یا لیست پخش مرتب کرد. حتی 12 آلبوم وجود دارد که می توانید برای ایجاد موسیقی متن منسجم برای دوره آموزش آنلاین خود دانلود کنید.
  9. Sound Bible این سایت، حق امتیاز هزاران جلوه صوتی را به صورت رایگان ارائه می دهد و نیز هر هفته صداهای جدیدی در سایت بارگذاری می شود. کلیپ های SoundBible جزء کلیپ هایی هستند که در دامنه عمومی وجود دارند و تحت مجوز Creative Commons صادر شده اند. با این حال، برخی از این صداها را نمی توان برای پروژه های تجاری استفاده کرد، بنابراین بهتر است نسخه مناسب را انتخاب کنید.
  10. Jamendo نزدیک به 400 هزار آهنگ توسط بیش از 40 هزار هنرمند درسایت بارگذاری شده است. به خاطر داشته باشید که ممکن است برخی از قطعه ها دارای حق تکثیر باشند، در این صورت ممکن است مجبور شوید برای استفاده از آن، اجازه کتبی آهنگ سازه آن ار را داشته باشید. شما می توانید با توجه به حجم، محبوبیت و تاریخ انتشار موسیقی قطعه مناسبی را برای دوره آموزش خود پیدا کنید. این سایت همچنین دارای یک کاتالوگ با 200هزار آهنگ بدون حق امتیاز است که می تواند برای هر پروژه آموزش آنلاین خود مورد استفاده قرار دهید و نیز آهنگ های دارای مجوز که می توانید با پرداخت هزینه کمی آن را دانلود کنید در لیست خود قرار دهید.
  11. Musopen سایتی رایگان و دارای حق امتیاز است که مجموعه گسترده ای از قطعه های موسیقی در حوزه عمومی را شامل می شود. در بسیاری از موارد، مجوز حق چاپ منقضی شده است و سازنده اصلی دیگر از حقوق مالکیت معنوی برخوردار نیست. پنج دسته برای انتخاب وجود دارد: آهنگساز، ساز، دوره، فرم یا مجری. نکته مهم این است که ممکن است برخی سایت ها ادعای ارائه خدمات رایگان داشته باشند، اما در واقع مشکلاتی دارند که نمیتوان از آن چشم پوشی کرد. به طور مثال: در برخی موارد، ممکن است دانلود موسیقی کاملاً غیرقانونی باشد یا به شرط قراردادن منبع و لینک صفحه هنرمند بلامانع است. بنابراین، وقت بگذارید و شرایط و ضوابط آنها را بخوانید تا بدانید چه کارهایی را باید در پایان انجام دهید.

برای کسب اطلاع از نحوه برگزاری کلاس یا شرکت در دوره  آموزش آنلاین میتوانید به سایت کارینوتک مراجعه فرمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کارینوتک

کارینوتک، ارائه دهنده نرم افزارهای آموزش آنلاین فارسی و همچنین برگزار کننده وبینار (سمینار آنلاین) و برگزاری دوره های آموزشی آنلاین ویژه مدرسین و مراکز آموزشی، طراحی سایت و سئو سایت

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

موسیقی